Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2016, 18:14
Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Hallo ik ben een meisje van 18 dat al 2 jaar een relatie heeft met een jongen van 21,

Ik zit met iets , mijn vriend heeft sinds kort terug contact met een oude vriendin..
Ze zijn terug beginnen te praten op facebook nadat mijn vriend had gezien dat haar vader contact had verbroken met dat meisje, bij mijn vriend is dit ook zo, zijn vader heeft het gezin laten zitten....

Nu vroeg het meisje dat mijn vriend eens langskwam bij haar, ze is 19 jaar, woont alleen en heeft een kindje uit een stukgelopen relatie.
Oke, mijn vriend was gisteren langsgeweest & nu vandaag gaat hij weer!

Ik had gezegd dat ik me zorgen maakte en toen hij belde zei hij: "liefje er is niets aan de hand ben ook graag op mijn gemak want thuis is het niet altijd even fijn & je moet dit niet verkeerd opvatten soms is een goede vriendin hebben ook fijn. Ik zal ook werken aan mijn jaloezie (want hij is heel erg jaloers als ik met kameraden communiceer)

Hetgene wat ik gewoon raar vind is dat hij er misschien vaker gaat zijn bij haar en in een moeilijke situatie zitten & erover praten schept een band... Wat vinden jullie? Maak ik me terecht zorgen of is dit perfect mogelijk bij een relatie. Hij zegt dat er echt niks aan de hand is en hij mij graag ziet. Ik kan er echt niet door eten, ik pieker heel veel....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2016, 18:15
Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Even vermelden: in de week zie ik hem niet, wel elk weekend van vrijdag tot zondag....
Mijn ouders hebben niet zo graag als hij in de week komt als ik school heb want ik studeer aan de hoge school
Met citaat reageren
Oud 06-01-2016, 19:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is lastig om voor ons daar iets zinvols over te zeggen. Mensen kunnen absoluut vrienden zijn met exen. Voor veel mensen is dit lastig en het is zeker niet iets wat ik standaard zou aanbevelen, maar als het blijkt te werken dan kan het prima en heel fijn zijn. Bovendien zijn veel mensen met een reden exen - het blijkt immers voor minimaal 1 van de 2 niet gewerkt te hebben om een relatie te hebben.

Het beste advies wat ik je kan geven is je niet teveel zorgen maken. Ja, hij kan verliefd op haar worden, maar dat zou hij bij iedereen kunnen, ook als hij niet met haar omgaat. Hij is met een reden met jou. En als hij met haar vreemd zou gaan is hij een eikel en dan was hij waarschijnlijk uiteindelijk toch wel vreemd gegaan met iemand, omdat hij blijkbaar het type is om dat te doen. Dan ben je beter af zonder hem en kun je het beter nu uitvinden dan over 10 jaar.

Jaloezie aan de andere kant kan relaties echt compleet kapot maken, zeker als het onterecht is. Dus de vraag is, vertrouw je hem? En zo niet, waarom heb je dan in godsnaam een relatie met hem?
Oud 07-01-2016, 07:10
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben op het moment gewoon goede vrienden met een jongen waar ik ooit iets mee gehad heb, en dat gaat prima. Geluk daarbij is wel dat ik hem niet echt meer fysiek aantrekkelijk vind. Ik zou hem dus ook niet anders meer kunnen zien dan gewoon als vriend.

Hoe dat voor jouw vriend is, weten wij natuurlijk niet. Misschien kan je eens voorstellen om samen met dat meisje af te spreken? Er is niets raars aan als jij zijn vrienden wil kennen, toch? Dan merk je denk ik snel genoeg hoe de verhoudingen zijn.
Reageren

Regels voor berichten