Hallo ik ben een meisje van 18 dat al 2 jaar een relatie heeft met een jongen van 21,
Ik zit met iets

, mijn vriend heeft sinds kort terug contact met een oude vriendin..
Ze zijn terug beginnen te praten op facebook nadat mijn vriend had gezien dat haar vader contact had verbroken met dat meisje, bij mijn vriend is dit ook zo, zijn vader heeft het gezin laten zitten....
Nu vroeg het meisje dat mijn vriend eens langskwam bij haar, ze is 19 jaar, woont alleen en heeft een kindje uit een stukgelopen relatie.
Oke, mijn vriend was gisteren langsgeweest & nu vandaag gaat hij weer!
Ik had gezegd dat ik me zorgen maakte en toen hij belde zei hij: "liefje er is niets aan de hand ben ook graag op mijn gemak want thuis is het niet altijd even fijn & je moet dit niet verkeerd opvatten soms is een goede vriendin hebben ook fijn. Ik zal ook werken aan mijn jaloezie (want hij is heel erg jaloers als ik met kameraden communiceer)
Hetgene wat ik gewoon raar vind is dat hij er misschien vaker gaat zijn bij haar

en in een moeilijke situatie zitten & erover praten schept een band... Wat vinden jullie? Maak ik me terecht zorgen of is dit perfect mogelijk bij een relatie. Hij zegt dat er echt niks aan de hand is en hij mij graag ziet. Ik kan er echt niet door eten, ik pieker heel veel....