ik hoop toch zeker vier vijf liter soep te maken ofzo? of misschien wel meer, ik weet niet precies!
Huh hoe kan het meer worden dan de 3 kilo? Ga je er bouillon bij gooien? Ik zou zeggen dat het juist inkookt als je een beetje goede smaak wilt hebben dus dat het minder dan 3 liter wordt?
01-12-2015, 18:49
Verwijderd
oh oei! Ik doe er wel altijd wat bouillon bij ja.. Misschien heb je ook wel gelijk, het lijkt mij dat in mijn pan meer dan drie liter gaat en hij is nu al best wel vol. Maar ik heb ook niet zo'n goed inschattingsvermogen..
01-12-2015, 18:51
Verwijderd
Ik fruit altijd eerst een uitje, dan de tomaten en dan doe ik er wat water met een bouillonblokje bij, dat laat ik dan koken en dan vervolgens blender ik het plat en dan doe ik de ballen, wat prei en selderij erdoor. Hoe maak jij het dan?
Ik fruit altijd eerst een uitje, dan de tomaten en dan doe ik er wat water met een bouillonblokje bij, dat laat ik dan koken en dan vervolgens blender ik het plat en dan doe ik de ballen, wat prei en selderij erdoor. Hoe maak jij het dan?
Hetzelfde maar meestal max 0.5 of 1 liter bouillon, en dat kookt dan weer in dus heb niet het idee dat het in volume heel veel meer wordt.. maar eerlijk gezegd maak ik vaker courgette of pompoensoep of zo dan tomatensoep dus echt een expert ben ik niet!