Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had vanavond een all-you-can-eat sushi vreetfestijn met collega's en aangezien je geen restjes mag overlaten, de ogen van mijn collega's groter zijn dan hun maag en iedereen weet dat ik een vuilnisbak ben, heb ik íéts meer gegeten dan gepland. Wel fucking lekker though.
De ergste keer was de vorige keer eten met collega's. Ook all-you-can-eat, maar dan bij een toko waar ze echt duizent dingen hadden en je zelf mocht opscheppen. Dat resulteerde in 6 borden met voer en na afloop uren met buikpijn liggen zweten op de bank. Ik heb iig wel m'n geld eruit gevreten. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-12-2015 om 02:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
promoboot?
Bij de meeste AYCE sushi waar ik geweest ben, mag je 5 rondes van 5 sushi bestellen of zo, maar de laatste ronde is dan meestal toetjes. Dus als je puur alleen losse sushi bestelt heb je dan 20 sushi dingetjes.. daar zit ik wel vol van, maar niet buikpijn-vol denk ik. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
In de praktijk gaan de meeste lijstjes natuurlijk meestal tot 5 rondes (en als ie vol is krijg je een nieuwe) en is het in de gegeven tijd vrij knap als ze de sushi snel genoeg brengen en als je snel genoeg eet om ook meer dan 5 rondes te halen. Maar volgens mij kan het wel zo'n beetje overal. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |