Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2016, 09:52
Verwijderd
aangezien het huis tegenover de badkamer een beetje ver weg is en ik daar nooit echt beweging zie, heb ik mijn ongedwongen gewoonte niet aangepast.
Zojuist sta ik op om mijn onderbroek omhoog te trekken, staat er ineens, na al die jaren, een mevrouw voor het raam
Het huis was van een gynaecoloog dus in dat opzicht had het erger gekund
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2016, 09:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 24-03-2016, 09:56
Elin3
Elin3 is offline
Haha, bij mij geen ramen daar dus ik ben daar heel makkelijk in. De kat komt dan ook altijd even een rondje om m'n voeten lopen. Alleen als er bezoek is moet ik er wel even op letten
Oud 24-03-2016, 09:57
Verwijderd
haha ahw, dat is fijn! Toen Fientje hier nog woonde kwam ze soms zelfs op mijn schoot als ik ging plassen
Ja, inderdaad.. ik heb die gewoonte verder vooral thuis en bij mijn ouders maar op andere plekken nog niet echt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 10:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik doe de deur zelfs op slot als er verder niemand in huis is.
Oud 24-03-2016, 10:00
Verwijderd
Als de verwarming nog aan staat als we gaan slapen ren ik in mijn onderbroek naar beneden. Dan kom ik langs de voordeur waar ruitjes in zitten en het is wel meer dan eens gebeurd dat ik bij het maar beneden rennen mensen naar binnen zag gluren.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik doe de deur zelfs op slot als er verder niemand in huis is.
Haha oh, ik doe de deur eigenlijk nooit op slot. Zelfs in openbare toiletten vergeet ik dat weleens.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Als de verwarming nog aan staat als we gaan slapen ren ik in mijn onderbroek naar beneden. Dan kom ik langs de voordeur waar ruitjes in zitten en het is wel meer dan eens gebeurd dat ik bij het maar beneden rennen mensen naar binnen zag gluren.
haha dat klinkt ook wel herkenbaar Ik denk dan altijd, iedereen heeft een blootje. Voor mijn deur is een tramhalte en ik heb nu wel geleerd om toch iets beter op te letten want daar staan altijd mensen te wachten
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 10:12
Verwijderd
Nou ja, ik geloof ook niet dat er iets heel spannends te zien is, dus ze kijken maar wat ze niet kunnen laten. Ik ga er niet voor staan, maar laat er ook niets voor liggen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 10:45
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Haha, bij mij geen ramen daar dus ik ben daar heel makkelijk in. De kat komt dan ook altijd even een rondje om m'n voeten lopen. Alleen als er bezoek is moet ik er wel even op letten
Precies dit ja. Bij bezoek gaat de deur sowieso wel op slot.
Oud 24-03-2016, 13:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb eerst een washok en daarin de deur naar de douche en wc dus ik doe de deur meestal ook niet dicht. Die van het washok valt vanzelf dicht.
Oud 24-03-2016, 13:32
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
In mijn vorige huis was de wc/badkamer ook net naast de voordeur, en die deur was bijna helemaal doorzichtig. Gelukkig woonde ik op de hoek en was er een struik vlak voor het huis, anders hadden aardig wat mensen me in m'n halfblote bips kunnen zien.

Nu woon ik hoog, heb ik vitrages en een boom voor m'n raam, dus niemand die me in m'n ondergoed ziet ronddansen.

De badkamerdeur laat ik ook vaak open, tenzij ik ga douchen, dan doe ik 'm op slot.
Oud 24-03-2016, 13:34
Verwijderd
Mijn huisgenoot en ik hebben de deur ook nooit dicht/op slot. Ook niet bij douchen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Bij mijn ouders doe ik ook de deur nooit op slot, behalve bij een verjaardag ofzo. Meestal laat ik de deur juist open, zodat ik intussen gewoon door kan kletsen met mijn moeder. Andersom gaat het net zo. Thuis doe ik meestal de deur ook niet op slot, vooral niet als er verder weinig mensen thuis zijn. Bij Wolter laat ik soms de deur op een kier zodat Olav rond mijn benen kan fiedelen. Alleen met bezoek gaat de deur op slot.
Oud 24-03-2016, 13:44
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn huisgenoot en ik hebben de deur ook nooit dicht/op slot. Ook niet bij douchen eigenlijk.
Ja maar van jou hadden we niet anders verwacht
Oud 24-03-2016, 13:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Bij mijn ouders doe ik ook de deur nooit op slot, behalve bij een verjaardag ofzo. Meestal laat ik de deur juist open, zodat ik intussen gewoon door kan kletsen met mijn moeder. Andersom gaat het net zo. Thuis doe ik meestal de deur ook niet op slot, vooral niet als er verder weinig mensen thuis zijn. Bij Wolter laat ik soms de deur op een kier zodat Olav rond mijn benen kan fiedelen. Alleen met bezoek gaat de deur op slot.
Als ik zit te schijten wil ik dus echt niet praten he, dat vind ik dan weer zo ongemakkelijk
Oud 24-03-2016, 13:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik zit te schijten wil ik dus echt niet praten he, dat vind ik dan weer zo ongemakkelijk
Oh, ik niet. Met mijn moeder en zus niet iig. 'Wat ben je stil!' 'Hnnng, ik zit te kakken!' gaat het dan vaak
Oud 24-03-2016, 14:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kan niet eens kakken als ik weet dat er iemand voor de deur staat.
Ik haat het ook altijd als mensen een wc hebben die direct aan de woonkamer grenst. Als ik moet kakken wil ik dat in alle rust kunnen doen. Effe een momentje voor mezelf, jeweetoch.
Oud 24-03-2016, 14:09
Verwijderd
Gewoon gaan zitten en die drollen leggen, niet zo zeiken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 14:10
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik haat het ook altijd als mensen een wc hebben die direct aan de woonkamer grenst. Als ik moet kakken wil ik dat in alle rust kunnen doen. Effe een momentje voor mezelf, jeweetoch.
Ja gewoon even lekker 20-30 minuten niet gestoord worden
Oud 24-03-2016, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Dat mag toch helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 14:27
Verwijderd
Hier vind je zelfs huizen met een wcpot naast het gasfornuis. Kan je al kakkend je eitje bakken
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 14:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Van wie niet?
Oud 24-03-2016, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Van wie niet?
Van de overheid, die maken bouwvoorschriften.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 14:38
Verwijderd
Als ik ga poepen doe ik de deur wel op slot, ook thuis. Ik weet niet of ik praten ongemakkelijk vind want ik heb het nooit geprobeerd
Met douchen gaat de deur niet op slot bij Jos of mijn ouders en zussen. Bij de rest wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2016, 14:41
Verwijderd
Maar ik denk dat ik dat niet vervelend vind. Ik poep ook overal als ik moet poepen. Kennis van mij poepte op vakantie gewoon tien dagen niet
Mijn zusje is tien weken in Gambia geweest met een meisje dat in tien weken tijd vier keer gepoept heeft, ondanks meerdere klysma's en allerlei laxantia. Die was aan het einde van die periode ook goed ziek.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 15:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik poep ook wel overal. Bij voorkeur wel op een toilet, trouwens. Maar als ik moet, dan moet ik.
Oud 24-03-2016, 15:23
Verwijderd
Lekker fris onderwerp trouwens haha
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 15:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik poep ook wel overal. Bij voorkeur wel op een toilet, trouwens. Maar als ik moet, dan moet ik.
Ikzelf schijt juist voornamelijk in de bakkes van deadlock.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Hier vind je zelfs huizen met een wcpot naast het gasfornuis. Kan je al kakkend je eitje bakken
Ieuw
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 15:36
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Citaat:
Wat?
Dit ja
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf schijt juist voornamelijk in de bakkes van deadlock.
Ik ontvang met liefde
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 17:03
df
df is offline
Ben wel eens bij iemand thuis geweest wiens wc deur ooit kapot was gegaan (lang verhaal) en die daarna nooit een nieuwe deur in z'n wc heeft laten zetten. Vond 'ie wel lekker om met de deur open te schijten, kon 'ie de tv tenminste horen op de wc.
Oud 27-03-2016, 19:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In ons studentenhuis kon de deur van de wc niet op slot. Licht aan was bezet.
Oud 27-03-2016, 19:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met douchen doe ik de deur nooit op slot behalve in openbare gelegenheden. Ik ben wel eens flauw gevallen onder de douche. Ga sindsdien ook nooit meer douchen voor ik ontbeten heb.
Oud 27-03-2016, 19:47
Verwijderd
Thuis doe ik ook nooit de deur op slot, alleen als er mensen zijn. Als ik alleen ben laat ik de wc deur openstaan, want dan komt mevrouw de kat gezelschap houden
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 18:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe de deur eigenlijk alleen op slot als ik de mensen in huis niet mag.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 21:14
Verwijderd
Hoi Miekepieke .
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik doe de deur eigenlijk alleen op slot als ik de mensen in huis niet mag.
Is dat iets wat je bewust doet of draai je de deur op slot en realiseer je je dan pas dat je hen niet mag?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 07:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is een goede vraag! Ik zal erop letten!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi Miekepieke .
Hoi Lafjuh!!!!! Alles kits?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 08:21
feniks
feniks is offline
Dit is de reden waarom men wel van Mieke moet houden. <3
Met citaat reageren