Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2015, 12:44
Zeepaardje
Zeepaardje is offline
Hey meisjes,

Ik heb een vraagje hoe masturberen jullie het liefst en/ of wat voelt het beste aan?

Danku! 😃
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 19:05
Zeepaardje
Zeepaardje is offline
Heej meisjes,

Ik heb een vraagje heb er veel zien zeggen dat ze zich laten klaarkomen in bed mr leggen jullie er dan een handdoekje onder of hoe of wat doen jullie dan meestal in bed?

Groetjeeeeeessss 😊
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 19:36
Pluis
Pluis is offline
je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen, dus ik heb het even samengevoegd met je andere topic.

En nee, ik heb er nooit een handdoekje onder gelegd, zoveel vocht komt er nou ook weer niet vrij.
Oud 14-04-2015, 20:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
De meeste meisjes hebben geen handdoek nodig. Als jij dat wel nodig hebt moet je dat vooral doen, komt soms ook voor. Is niet raar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 21:20
crest
crest is offline
ik masturbeer het lekkerst op mijn buik met een warme kruik tussen mijn benen (tegen mij kutje). Soms is het genoeg om tegen de kruik aan te wrijven. Soms stop ik eerst wat in mijn kutje om me het volle gevoel te geven.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:15
me.123
me.123 is offline
Mss als er teveel vocht vrijkomt bij jou is het een idee om fff een maandverband ofzo om te doen of een tampon.na het klaarkomen moet je die natuurlijk weg doen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:19
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mss als er teveel vocht vrijkomt bij jou is het een idee om fff een maandverband ofzo om te doen of een tampon.na het klaarkomen moet je die natuurlijk weg doen.
Masturberen met maandverband om?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:27
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Masturberen met maandverband om?
Uuuh mss niet zo logisch nee maar kijk als je een overgevoelige clitoris hebt kan dat helpen om het lekkerder te laten voelen. Trouwens ik heb geen ervaring op het gebied masturberen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 07:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Uuuh mss niet zo logisch nee maar kijk als je een overgevoelige clitoris hebt kan dat helpen om het lekkerder te laten voelen. Trouwens ik heb geen ervaring op het gebied masturberen ofzo.
Het kan maar is vooral erg onpraktisch. Het masturberen zal daardoor eerder wilder worden omdat je weinig voelt van wat je doet en niet gericht kunt voelen. Ook kan het absorberen van maandverband of tampons flink roet in het eten gooien, omdat het meisje daardoor veel te droog is

Regels voor berichten