Ik snap nooit zo goed het punt van het protesteren. Het is toch gewoon genoeg om te weten dat je de waarheid in pacht hebt, dan ga jij lekker naar de hemel en de rest allemaal niet. Prima toch? Hoef je niemand mee lastig te vallen.
18-05-2013, 07:16
Verwijderd
Redelijk bizar ja, die kinderen konden geen eens meer heldere zinnen vormen omdat ze zo gehersenspoeld waren, alleen maar flarden onsamenhangende teksten.
En dan liedjes van Lady Gaga gaan coveren
Wel grappig dat het aantal potentiele partners voor die kinderen nu terugloopt, nog een paar incestgeneraties en dan zijn ze gewoon weg.
Redelijk bizar ja, die kinderen konden geen eens meer heldere zinnen vormen omdat ze zo gehersenspoeld waren, alleen maar flarden onsamenhangende teksten.
En dan liedjes van Lady Gaga gaan coveren
Wel grappig dat het aantal potentiele partners voor die kinderen nu terugloopt, nog een paar incestgeneraties en dan zijn ze gewoon weg.