Advertentie | |
|
![]() |
|
De Correspondent hengelt ook weer mooi naar event-driven clicks:
https://decorrespondent.nl/3777/Hoe-...67667-ca9a01a6
||
Citaat:
||
Haha, jezus wat n zure trien in dat artikel:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dat Bennie Jolink wel een goed standpunt heeft, hij wil hier mee denk ik zeggen dat we eerst na ons eigen landje moeten kijken en zodat hier beter gaat. Zoals doneren aan KWF waar wij in Nederland zeker wel belang bij hebben. Dan dat we geld doneren aan het buitenland. Ik vind zelf, dat het wel nodig is geld te doneren aan 3e wereld landen, maar ik vind dat geld van goede doelen in Nederland net zo belangrijk is, zodat wij als Nederlanders er op vooruit gaan. Zoals voedselbank, KWF, longfonds, ouderefonds gehandicapten fonds ect.
|
![]() |
|
![]() |
Niet even effectief zeg ik niet, tenminste direct en zo bedoel ik het ook niet.
Ik vind dat er in Nederland, over algemeen genoeg verbeterpunten zijn, met name wat ik merk in de zorg na al die bezuinigingen. Tuurlijk armere landen hebben ook geld nodig, voor primaire behoeftes. Maar in Nederland kunnen we ook niet al teveel missen. Ik vind dat de media meer aandacht schenkt aan arme landen, dan aan ons eigen landje op gebied van goede doelen. Niks tegen 3FM serious request, is een leuke actie, maar wanneer is er een weekdurende evenement voor Nederland zelf, met de zelfde hoeveelheid aandacht? Zolang ik dit niet tegen kom, blijft mijn mening voorlopig zo. Laatst gewijzigd op 24-12-2015 om 06:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat ik wel denk is dat je met een paar euro in een ontwikkelingsland een veel groter verschil kunt maken dan hier in Nederland. Je hebt bijvoorbeeld acties waarbij je voor €5 een kip kunt kopen voor een arm gezin ergens aan de andere kant van de wereld, of voor wat meer geld een geit of koe. De mensen daar kunnen inkomen verwerven met het dier en hebben een voedselbron. Het is een voor ons goedkope investering met resultaat op langere termijn. En tsja, wat doe je voor dat bedrag in Nederland? Een paar boodschappen voor een arm gezin misschien, maar dat is geen investering op lange termijn in dat gezin.
Natuurlijk is een goed doel in Nederland steunen ook belangrijk, maar ik begrijp ook heel goed waarom mensen geld zouden geven aan een project in het buitenland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |