|
|
Bekijk resultaten poll: Wat heeft voor jou prioriteit? | |||
Tosti-ijzer/ contactgrill |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 87.50% |
Frituurpan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 12.50% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb nog nooit een frituurpan gehad en heb hem ook nog nooit gemist
![]() De periodes waarin in zin heb om een tosti te eten ben ik blij dat ik zo'n ding heb ![]() Pantosti's zijn veel beter, maar ook meer werk ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik friet haal, is dat niet alleen omdat ik het af en toe lekker vind, maar ook voor het gemak van niet zelf hoeven koken. Als ik zelf moet gaan frituren, kan ik wel iets lekkerders verzinnen om zelf te maken. En bovendien heb je tegenwoordig prima oven-snacks, mocht je je bezoek eens bitterballen willen voorschotelen ofzo. |
![]() |
|
Ik heb geen frituurpan en buiten het feit dat ik er sowieso geen ruimte voor heb, heb ik zo'n ding ook helemaal niet nodig. Ik eet thuis geen frituur-snacks en aardappeldingen bak ik in de oven.
Het stinkt ook en je moet lastig doen met olie/vet verversen enzo. No thanks. Zo'n tostigrill heb ik nu sinds een paar weken (bedankt, kerstpakket!) en dat bevalt me prima. Heb er tot nu toe alleen nog maar tosti's en paprika in gedaan, maar wil binnenkort ook iets van vlees gaan proberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Software & Hardware |
[Delphi]Dirtree doorlopen Dr HenDre | 2 | 12-07-2006 19:17 | |
Muziek |
Het grote off-topic. crenshaw | 104 | 05-04-2004 21:42 | |
Software & Hardware |
[LAN] Prioriteit internet? Verwijderd | 1 | 04-04-2003 17:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Studie: het bouwen van gevangenissen kan herhaalmisdaden niet voorkomen. (NYT) Gatara | 6 | 03-06-2002 18:01 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |