Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2016, 11:11
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi ik heb al bijna 4 maanden met me vriendin het gaat super goed en heb ook al een paar keer blijven slapen ik blijf maar ik kom niet verder als zoenen maar zou graag verder willen dan zoenen hoe pak ik dat suptiel aan en niet dat het mteen uit is met haar

Laatst gewijzigd op 12-01-2016 om 11:55. Reden: Geen goede tietel
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 11:13
Elin3
Elin3 is offline
Eerst er eens over praten voor je zomaar dingen uitprobeert lijkt mij een hele veilige manier om te ontdekken of je vriendin ook meer zou willen
Oud 12-01-2016, 11:57
Theoklaas
Theoklaas is offline
Maar hoe begin je dan over zoon gesprek dan ps thx want ze is ook best verlegen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 12:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En jij ook volgensmij
Ik zou gewoon zeggen dat ik best nieuwsgierig ben naar verder gaan dan zoenen. Als zij zegt: ajhihihiji ik ook maar omg eng! 1! Dan staan jullie er hetzelfde in.
Als zij zegt: uhl nee ik moet er nog niet aan denken! Dan moet je genoegen nemen met het zoenen.
Zo simpel is het leven.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 13:20
Theoklaas
Theoklaas is offline
Weet iemand nog meer tips of een stile hind of is dat weer niet handig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 13:46
2e jaars
2e jaars is offline
misschien vragen of zij verder wil, en als ze nee antwoord dat je dat ook accepteert....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 14:08
Theoklaas
Theoklaas is offline
En wat zou ik dan kunnen vragen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 14:12
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Vragen of zij er ook aan toe is
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 14:51
Theoklaas
Theoklaas is offline
Is het slim om te vragen of ze van een massage houd en als ze ja zecht dat ik daarna vraag met een happy ending
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 14:56
Verwijderd
Waarom er zo omheen draaien? Daar kunnen alleen maar misverstanden et cetera door ontstaan. Als jullie een gezellige avond hebben gewoon vragen, zoals Fizzle zei, dat je best nieuwsgierig bent naar verder gaan dan alleen zoenen en hoe zij daar over denkt?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 15:14
Theoklaas
Theoklaas is offline
Is het dan niet slim om met elkaar er over te hebben van wat ze fijn vind of niet fijn
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 16:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, dat is slim.

Maar misschien kun je eerst vragen hoe ver ze überhaupt zou willen gaan. Mag je haar borsten aanraken? Met kleding of zonder? Mag zij jouw shirt uitdoen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 16:52
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ja ik mag wel haar borsten aanraken met kleren aan en is dat wel een goed teken ja ze mag me shirt uit doen maar ze doet het niet maar ze heb 1x me penis aangeraak maar dat is al een tijdje geleden maar ik wil vragen of ze wel verder wilt maar als ik alleen met der ben durf ik dat niet te vragen miss ook wel bang dat het uit ga
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:33
bloodyb
bloodyb is offline
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Oud 12-01-2016, 17:33
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi ik ben 21 jaar en ik heb het nooit gedaan en ik heb al 5 maanden met vriendin en heb al een paar keer bij haar blijven slapen maar komen nooit verder als zoenen maar wil dat juist ik mag wel haar borsten aanraken met kleren aan natuurlijk ze heb 1 x mijn penis aangeraakt maar dat is een tijd geleden heb iemand tips om me relatie spannder te laten maken als je me snap
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:35
MisterShy
MisterShy is offline
Gewoon vragen tijdens het zoenen of ze ''zin'' heeft? Ik ben 17 en ben ook gewoon maagd, al heb ik er wel echt zin in soms. Het komt vroeg of laat wel 'n keer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:37
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ik heb alle eens gevraag want in een progama was iemand zwanger dus ik zijde zo van wil je later ook van mijn zwanger zijn dus zij wel ja waar hoe vraag je dat dan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:42
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ik 21 en zij 18 jaar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:46
Elin3
Elin3 is offline
Leer met elkaar praten! Ook over seks. Misschien is dat in het begin heel ongemakkelijk, maar het is uiteindelijk heel goed voor jullie relatie
Oud 12-01-2016, 17:56
bierkoning
bierkoning is offline
Theoklaas. 1 topic over dit onderwerp is voldoende.

Iedereen heeft je al raad gegeven... niet zo bang zijn en er omheen kletsen. Praat met elkaar en zeg gewoon goh schat Hoe denk jij eigenlijk over seks.
Oud 12-01-2016, 17:57
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ja dat wil ik ook doen waar hoe begint je net zoon gesprek en heb je ook tips er over want ik wil niet dat het uit ga omdat ik iets verkeerds heb gezecht
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 17:59
bierkoning
bierkoning is offline
Het gaat niet uit. Anders was het al geen beste relatie als het daardoor uitgaat.

Als ze bij je is geef je gaar wat te drinken en gaat samen zitten. Klets wat en vraag dan Hoe ze erover denkt.
Oud 12-01-2016, 17:59
Theoklaas
Theoklaas is offline
Thx bierkoning maar als ik met get gesprek wil begginen sla ik vast en durf ik dat niet van wege spanning of zo en bang dat het uit ga omdat ik miss te snel ga
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 18:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat wil ik ook doen waar hoe begint je net zoon gesprek en heb je ook tips er over want ik wil niet dat het uit ga omdat ik iets verkeerds heb gezecht
Als het uit gaat op een simpele respectvolle vraag over seks, kan het volgens mij maar beter uit zijn. In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen toch? Dan mag je toch ook met elkaar praten over gênante onderwerpen? Als dat niet kan vraag ik me af wat jij dan voor definitie hebt van "relatie".
Oud 12-01-2016, 18:02
Theoklaas
Theoklaas is offline
Bedankt iedereen voir jullie hulp en steun er mee hebben jullie ook dat jullie het spanend vonden voor het eerst en wat deeden jullie
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 18:04
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Als het uit gaat op een simpele respectvolle vraag over seks, kan het volgens mij maar beter uit zijn. In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen toch? Dan mag je toch ook met elkaar praten over gênante onderwerpen? Als dat niet kan vraag ik me af wat jij dan voor definitie hebt van "relatie".
Ja je heb zeker gelijk ik heb me eigen studio en als ze bij mijn is zal ik dat wel doen nogmaals dedankt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 18:12
bloodyb
bloodyb is offline
Jij hebt haar borsten al eens aangeraakt en zij je penis. Als jullie weer een keer een tijdje aan het kussen zijn trek dan je Tshirt uit en vraag of zij ook wat uittrekt. Er hoeft de eerste keer niet meteen geneukt te worden. Bouw het langzaam op en leer elkaars lichaam kennen. En mocht er iets gaan gebeuren, zorg dan dat je condooms hebt. Op die leeftijd al zwanger worden is ook niet alles.
Oud 12-01-2016, 18:18
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Jij hebt haar borsten al eens aangeraakt en zij je penis. Als jullie weer een keer een tijdje aan het kussen zijn trek dan je Tshirt uit en vraag of zij ook wat uittrekt. Er hoeft de eerste keer niet meteen geneukt te worden. Bouw het langzaam op en leer elkaars lichaam kennen. En mocht er iets gaan gebeuren, zorg dan dat je condooms hebt. Op die leeftijd al zwanger worden is ook niet alles.
Ja maar ze zal denk ik niet met (t)shirt uit treken ook al heb ik alleen een t-shirt aan maar denk dat alin3 betere optie is maar hoppelijk zal ze dat doen maar denk eerder dat ze te verlegen voor is ik ook wel stiekem 😉
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 18:31
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja maar ze zal denk ik niet met (t)shirt uit treken
bloodyb stelt voor dat jij je eigen t-shirt uittrekt.

Waarschijnlijk is het moeilijk voor je, maar wil je iets beter op je spelling en zinsbouw letten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 19:00
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoe despreekde jullie met je partner over skeks en kan iemand een steuntje in de rug geven voor een mooie goeie tip
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 01:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bedankt iedereen voir jullie hulp en steun er mee hebben jullie ook dat jullie het spanend vonden voor het eerst en wat deeden jullie
Ik wilde het zo snel mogelijk achter me hebben die eerste keer zodat het leuk kon worden.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik wilde het zo snel mogelijk achter me hebben die eerste keer zodat het leuk kon worden.
Wat was er zo vervelend aan je eerste keer?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:39
Theoklaas
Theoklaas is offline
dit (schat ik ken je al 4a5 manden en ik heb een vraag en ik weet dat ik je als kan vragen maar hoe denk je over seks zal dat ook een goed begin zijn ???
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:39
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
hoe bedoel je met die zin
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 12:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het was helemaal niet vervelend! Ik was er alleen heel haastig over. Zo van "laten we snel neuken dan is het taboe weg en kunnen we gaan experimenteren"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 13:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het was helemaal niet vervelend! Ik was er alleen heel haastig over. Zo van "laten we snel neuken dan is het taboe weg en kunnen we gaan experimenteren"
Ah zo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:25
CornArmy
CornArmy is offline
Citaat:
Waarom er zo omheen draaien? Daar kunnen alleen maar misverstanden et cetera door ontstaan. Als jullie een gezellige avond hebben gewoon vragen, zoals Fizzle zei, dat je best nieuwsgierig bent naar verder gaan dan alleen zoenen en hoe zij daar over denkt?
hij heeft gelijk in dit berichtje en als ze echt van je houd gaat ze het niet uitmaken voor dat ene dingetje
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 20:38
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ja jullie hebben gelijk omdat ik al 4 manden heb kan ik er best over hebben en als ze het daar door uit maakt dan was het geen goeie relatie toch
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 07:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb je het al besproken? Hoe reageerde ze?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 09:18
Theoklaas
Theoklaas is offline
Nog niet wil dat persoonlijk doen en ik zie der maar 1a2 keer per week
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten