![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je doet het toch echt zelf, dus geef niet de situatie de schuld. ik heb nog nooit gerookt en dat hou ik zo.
||
Citaat:
![]() Eerste keer dat ik dat deed was ik trouwens wel flink aan de schijterij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op vakantie rookte ook iedereen (behalve ik en een ander meisje) ik rook helemaal niet ben oo zwaar anti maar de verleiding was groot om er ook een op te steken...hebt nie gedaan maar t scheelde soms nie veel
||
Citaat:
||
![]() |
Ik rook pas sinds eind sept. dit jaar, toen ik 16 was dus.
Ik vroeg me al een tijd af hoe het was en wat er zo boeind aan is dus besloten om samen met een vriend een keer te kijken hoe het is om te roken. De eerste sigaret vond ik geeneens zo heel goor, maar ik rookte ook nog niet over mn longen. Toen ik dat voor de eerste keer deed moest ik wl erg hoesten, maar je went eraan. Ik voelde me daarna idd ook draaierig, een paar dagen later nog steeds als ik een sigaretje op stak. Citaat:
Maar als ik er zelf dan een op steek heb ik er helemaal geen problemen meer met die stank omdat je het zelf ook zit te doen (beetje maf omschreven maar jah) Maar goed ik ben niet van plan om door te gaan met roken, vooral omdat ik niet mn hele leven geld wil uitgeven aan sigaretten en er niet écht verslaafd aan wil raken dat je hevige ontwenningsverschijnselen etc. krijgt als je niet rookt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat een ongelofelijke bullshit. Bovendien begrijp ik de vergelijking kaassouffle-sigaret niet helemaal. ot: toen ik een jaar of 12 was denkik (groep 8 basischool iig) Was maar één trekje, en puur omdat de rest het deed en het stoer was. Ik vond het behoorlijk vies. Toen ik 15 was heb ik voor het eerst een hele sigaret gerookt en dat was volgensmij vooral uit nieuwsgierigheid. Heb toen samen met mijn beste vriendin een pakje gekocht en dat hebben we stiekem opgerookt. Ik vond het eigenlijk meteen lekker ![]() Gevolg: Heb drie jaar gerookt, ben nu gestopt, maar rook nog wel soms in het weekend. Een gezelligheids roker dus ![]() Achteraf zou ik natuurlijk willen dat ik er nooit aan begonnen was, en dat is dan ook wat ik de ts wil aanraden: begin er niet aan.
||
Citaat:
je doet het omdat de rest het ook doet.
||
Citaat:
Hoe kom je daar nou weer bij? Niet iedereen uit mijn vriendenkring rookt (het meerendeel rookt zelfs niet), dus dat ik zou roken omdat iedereen het doet kan zoiezo al niet kloppen. Het is meer een gewoonte, als ik uitga/iets ga drinken/bioscoop/schouwburg/terras/uit eten etc.. hoort daar voor mijn gevoel roken gewoon bij. Het is misschien vreemd, maar ja, zolang ik de dag nog normaal door kan komen zonder sigaretten, vind ik het wel oke zo. En ik doelde trouwens vooral op het feit dat jij schijnbaar een kaasouffle gaat kopen omdat iedereen er een eet en dan ben je naar mijn mening wel heel absurd makkelijk te beinvloeden.
||
Citaat:
Maar als je iemand een kaassoufle ziet eten krijg je toch vanzelf ook zin in een kaassoufle...teminste ik wel en dat heeft niets met makkelijk te beinvloeden te maken op een manier dat je niet je eigen keuzes kan maken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Voor het eerst wiet Gijsjuh | 20 | 12-12-2015 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |