Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil heel graag meer van Zuid-Afrika zien, mooi land, fijne cultuur waar ik eigenlijk alleen nog maar hele toeristische dingen heb gezien. Een maand of 2 een trektocht maken met de auto lijkt me heel fijn. Ik wil heel graag een keer naar Canada toe, voor de natuur, maar de grotere steden lijken me heel interessant. Gewoon een keer kijken of mijn beeld van Canada klopt. Nieuw-Zeeland wil ik om de natuur heel graag een keer bezoeken, Australië om de mensen, de state of mind die ze lijken te hebben en daarnaast BBQ, Strand, Kangaroes en Koala's
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Qua verre bestemmingen: Argentinië / Peru / Chili, Canada, China, Japan, Australië, Nieuw-Zeeland. Nog wat meer van de VS natuurlijk, veel nog niet gezien. Qua Europa nog Schotland, Zweden/Noorwegen, Kroatië, Roemenië; dat soort dingen; maar ook Portugal en Spanje enzo maar dat gaat vast allemaal wel lukken. Verder zou ik best een keer naar Iran willen en naar de Korea's, maar dat heeft niet een prioriteit. Heb verder niet veel met Afrika, India (en daar alles omheen) en Zuidoost Azië dus dat staat allemaal ver onderaan de lijst.
|
Verwijderd
|
Excl. waar ik al geweest ben: Belize, Malediven, Thailand/Malaysie/Indonesie, Australië, Nieuw Zeeland, Denemarken, Noorwegen/Zweden, Brazilie/Peru/Chili, Ijsland, Noord/zuid-pool. Ik denk ook nog wel een keer Canada/Amerika/Zuid-Afrika en verder kijk ik wel waar ik nog mee in aanraking kom en wat mijn interesses trekt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Chili staat al jaren het hoogste op mijn verlanglijstje omdat dat me een fascinerend land lijkt qua landschap en cultuur. Liefst dan ook Paaseiland bezoeken maar dat is nog een kleine 3000km verder. Verder Nieuw Zeeland omdat letterlijk iedereen daarvan onder de indruk is. En IJsland en de Scandinavische landen waar ik nog niet geweest ben, en dan liefst echt goed noordelijk. Ben ook nog nooit op het Afrikaanse continent geweest dus daar wil ik zeker ook wat bezoeken, maar niet per se een bepaalde voorkeur voor één land. Azië trekt me wat minder maar Bali of zo lijkt me wel heel tof.
|
![]() |
|
Noord-Korea. Trans-Siberië Express wil ik ook graag een keer meemaken.
Maar zal de komende jaren wel blijven bij liften naar Polen ofzo ![]()
|
Noorwegen, Zweden (bergen, natuur, cultuur, allesch), Oostenrijk/Zwitserland (bergen <3), Wales (heuvels), Engeland (thee), Schotland (bergen!) Die sowieso. En indien haalbaar Nieuw Zeeland, want de biodiversiteit en algemene gekke planten/dieren wil ik wel eens zien. En Hobbits.
|
![]() |
Nog zoveel te zien, waaronder Schotland, Wales, meer van Ierland dan alleen Dublin, meer van Portugal, meer van Italië, IJsland, Groenland, Noorwegen, meer van Oostenrijk, meer van Spanje, Polen, en altijd Frankrijk want Frankrijk.
Verder weg, maar dat gaat hem waarschijnlijk toch niet worden: veel van de VS, Canada, Argentinië, Nepal, Nieuw-Zeeland, China (Tibet), Mongolië. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |