Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2016, 13:18
Axl2.0
Axl2.0 is offline
Hallo, ik ben een jongen van 16 en ik heb een probleem.
Kijk, ik heb een hoop vrienden waarmee ik uitga en alles, maar ook nog 2 hele goede vrienden waarmee ik niet uitga, alleen waar ik wel veel mee omga. We logeren ook nog redelijk vaak bij elkaar. Nu sinds 2 jaar experimenteren we wel eens. Dan trekken we elkaar af en zitten we aan elkaar en alles. Eigenlijk alleen ik en één van die 2 vrienden. Die andere weet wel dat wij dat doen alleen die bemoeit zich er niet mee (hij doet t heel af en toe alleen bij mij). Dit aftrekken en alles vind ik echt heel fijn. Nou wil ik die vriend van me pijpen alleen ik durf dit echt niet aan hem te vragen. Dit omdat hij er dan misschien achterkomt dat ik homo ben. Hij is dat zeker niet. Hij is nu bezig met n meisje. Misschien vermoed hij t niet van mij omdat hij weet dat ik de afgelopen weken regelmatig voor de lol met n meid heb lopen zoenen. Ma mijn vraag is of iemand weet hoe ik hem kan pijpen zonder t echt aan hem te vragen? Ik denk trouwens wel dat hij dat echt fijn zou vinden.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Laatst gewijzigd op 13-02-2016 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 13:51
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nou, ik denk niet dat iemand echt verbaasd is aangezien je regelmatig seks met hem hebt en jullie gezamenlijke vriend.
Daarnaast, wat maakt het uit? Als hij je echt om zoiets vanwege geaardheid laat vallen, is dat toch meteen klaar?

Verder vind ik het niet juist dat je meisjes inzet om een punt te maken, om te bewijzen dat je geen homo bent.

Hoe zie je het voor je om iemand zonder overleg te gaan pijpen? De manier waarop je het wil slaat nergens op. Ik snap ook niet echt waarom je hem MOET vertellen dat je homo bent, als jullie toch al regelmatig met elkaar experimenteren. Ongevraagd pijpen is geen optie.
Oud 13-02-2016, 14:06
Verwijderd
Als je bezig bent kun je dat toch ook gewoon doen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 14:20
Axl2.0
Axl2.0 is offline
Nou die meid en ik hadden gezoend met uitgaan en zij vond mij leuk en ik haar ook wel (al zou ik haar dus nooit leukleuk kunnen gaan vinden) en toen hebben wij met zn tweeën en een vriend van me met een vriendin van haar nog vaker lopen zoenen. Alleen zij is toch nie meer zo geïnteresseerd in n relatie met mij gelukkig. Nu zoenen we gwn voor de lol. Ik vind t ook wel lekker maar je hebt gelijk: ik wil mn vrienden laten zien dat ik gwn met meiden ga. Dit is fout ik weet het. Maarja jij zit niet in mijn situatie. Ik ben er niet blij mee dat ik op jongens val.

Laatst gewijzigd op 13-02-2016 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 15:18
RobertG
RobertG is offline
de enige reden waarom je je zou moeten bewijzen is lijkt mij wanneer je in een 'mannenwereld' zit alwaar homoseksualiteit nog niet echt een begrepen, geaccepteerd begrip is.

Want dat je op jongens valt is niet echt iets wat je kunt veranderen, het is geen tijdelijke aandoening. Acceptatie is meestal de eerste stap en er voor uit durven komen tegenover je selecte hechte vriendengroep.

Zijn het goede vrienden dan blijven ze fijn hangen. Het feit dat ze al accepteren dat je met hen speelt neigt toch ook naar een klein beetje biseksualiteit. Zij spelen ook vrolijk terug en worden daar niet minder geil van. Concluderende, vraag het netjes aan je vaste rukmaat, of ga spelenderwijs naar plaats delict (naar beneej dus) en maak hem blij..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 17:58
Axl2.0
Axl2.0 is offline
Citaat:
de enige reden waarom je je zou moeten bewijzen is lijkt mij wanneer je in een 'mannenwereld' zit alwaar homoseksualiteit nog niet echt een begrepen, geaccepteerd begrip is.

Want dat je op jongens valt is niet echt iets wat je kunt veranderen, het is geen tijdelijke aandoening. Acceptatie is meestal de eerste stap en er voor uit durven komen tegenover je selecte hechte vriendengroep.

Zijn het goede vrienden dan blijven ze fijn hangen. Het feit dat ze al accepteren dat je met hen speelt neigt toch ook naar een klein beetje biseksualiteit. Zij spelen ook vrolijk terug en worden daar niet minder geil van. Concluderende, vraag het netjes aan je vaste rukmaat, of ga spelenderwijs naar plaats delict (naar beneej dus) en maak hem blij..
Ja ik zit wel in een mannenwereld ja. Mijn familie is daar nogal op tegen en op die 2 goede vrienden na zullen de meeste er wel moeite mee hebben.

Maar ik wil er niet voor uitkomen he, komt miss wel ooit. Ik had nooit gewild dat ik da was maja.

Miss ben ik wel bi, ik weet t even niet meer.

ma bedankt voor je tip
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 18:38
Axl2.0
Axl2.0 is offline
Oke nou gaat dit topic er meer over waarom ik nie uit de kast zou komen...
Man ik denk er zelf amper over na heb gwn een vermoeden dat ik homo ben ma weet t nie eens zeker.
En als ik meiden zoen denk ik nie van: ik zal s ff bewijzen dat ik geen homo ben....
Dus graag ontopic! Er zijn trouwens zoveel jongens die van alles met elkaar doen. Hele voetbalteams die elkaar rukken in de douche.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Hele voetbalteams die elkaar rukken in de douche.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 19:13
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Je bedoelt dat het niet de antwoorden zijn die je graag had willen horen.
Oud 13-02-2016, 19:39
RobertG
RobertG is offline
Mijn gehele tekst/antwoord was a.d.v. de twee de teksten die jezelf hebt geschreven, mijn conclusie was geheel on-topic. het antwoord op je vraag verweven in de tekst alwaar het 'zeer ' ligt waar je ook mee loopt. Uit de kast komen vind ikzelf zoooo overdreven. Wanneer jij je seksuele voorkeur lekker voor jezelf wilt houden, moet je dat zeer zeker doen. Er zijn erbij die vinden het fijn om uit de kast te komen, maar gelukkig is het geen must.

Voor wat betreft deze uitspraak:
En als ik meiden zoen denk ik nie van: ik zal s ff bewijzen dat ik geen homo ben..

Een stuk eerder zei je nog:
Maar je hebt gelijk: ik wil mn vrienden laten zien dat ik gwn met meiden ga.
lijkt tegenovergesteld.

Zie dit niet als aanval hé, Je seksualiteit ontdekken kan een hele pittige reis zijn voor sommigen. En ik lees door de regels, dat door de omgeving je hier niet echt in kan opbloeien/opgroeien.

Dus maak je zeer zeker niet te druk, over wat de omgeving vind van jou al is dat moeilijk omdat je je niet echt kan uiten. Uiteindelijk wordt en gaat dat steeds gemakkelijker. Met wat vrienden in vertrouwen en om mee te spelen wordt zo ook de reis aangenamer!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 19:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je wilt alleen seks met mannen en wordt alleen verliefd op mannen > homoseksueel.
Je wilt seks met zowel mannen als vrouwen en wordt verliefd op mannen en vrouwen > biseksueel.
Je wilt alleen seks met vrouwen en wordt alleen verliefd op vrouwen > heteroseksueel.

Alle andere varianten > waarschijnlijk biseksueel.

En geen van dat alles maakt uit, is erg, slecht of wat dan ook. Het is puur een term bedacht door mensen om makkelijk te kunnen labelen. Als je zoals jij regelmatig seks hebt met mannen en meer seks wilt met mannen, dan is het redelijk duidelijk voor de meeste mensen dat je geen hetero bent, ongeacht of je daar wat over zegt tegen degenen waar je seks mee hebt. En als vrienden je om je geaardheid niet meer willen, dan ben je beter af zonder ze, want dan zijn het waardeloze vrienden.

Kortom, maak je niet zo druk en wees eerlijk tegen je vrienden over wat je wilt, in het ergste geval zeggen ze nee, en dan weet je ook waar je aan toe bent.
Oud 13-02-2016, 21:20
Verwijderd
Citaat:
mijn vraag is of iemand weet hoe ik hem kan pijpen zonder t echt aan hem te vragen?
Dit is de vraag van dit topic.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 07:06
RobertG
RobertG is offline
En dit was mijn antwoord:

Concluderende, vraag het netjes aan je vaste rukmaat, of ga spelenderwijs naar plaats delict (naar beneej dus) en maak hem blij..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 11:35
Verwijderd
Ik zou voor de tweede optie gaan
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 13:18
1337Gamer
1337Gamer is offline
Hoewel ik het je afraad, zou je het hem toch gewoon kunnen vragen. Als je een keer samen bezig bent kun je het is over pijpen hebben 'ben jij wel is gepijpt?' 'ik ben benieuwd hoe pijpen voelt' of iets in die richting.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Lol.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 15:42
Elin3
Elin3 is offline
Vragen! Als je samen experimenteert moet je ook samen over seks durven praten toch?
Oud 14-02-2016, 16:55
Durian
Durian is offline
Citaat:
Hele voetbalteams die elkaar rukken in de douche.
Dit kan ik beamen.
Oud 14-02-2016, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Dit kan ik beamen.
Ervaring?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 19:05
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ervaring?
Ja, als we verliezen rukken we er allemaal op los om de frustratie los te laten.
Oud 15-02-2016, 00:18
MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Ja, als we verliezen rukken we er allemaal op los om de frustratie los te laten.
Ik ga ook naar een mooie club toe denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 16:17
Axl2.0
Axl2.0 is offline
Sorry jullie antwoordeb waren zeker wel ontopic maar t dreigde eerst naar uit de kast komen te gaan en daar denk ik nu liever niet over na
Bedankt voor jullie antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 17:14
Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je absoluut niet als bi of homo uit de kast komen? Wil je liever alles stiekem doen?
Oud 15-02-2016, 17:14
RobertG
RobertG is offline
graag gedaan hè, laat dat uit de kast komen lekker zitten, nergens voor nodig. Succes met je verdere ontdekkingsreis!
Het leven is mooi, maak het niet te moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 17:19
RobertG
RobertG is offline
wat is daar nu stiekem aan aan wat je privé uitspookt? ik zie daar niets stiekems in. Dat is voor jou, jezelf en jij alleen.
Ik vind dat werkelijk zo overdreven dat uit de kast komen. Een hetero gaat toch ook niet iedereen langs om even te melden dat ie hetero is.
Waarom moet iemand met een andere smaak wel alles op tafel gooien??? Slaat als een lul op een drumstel.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 17:26
Elin3
Elin3 is offline
Het is heel prettig om je geaardheid niet krampachtig verborgen te hoeven houden. Wat als je een relatie krijgt, maar je partner niet aan je ouders kunt voorstellen omdat zij helemaal niet weten dat je op dat geslacht valt?

Belangrijk is in elk geval dat je zelf je eigen geaardheid accepteert. Als je het zelf niet accepteert en je er voor blijft schamen maakt dat je zelfvertrouwen kapot.
Oud 15-02-2016, 17:35
RobertG
RobertG is offline
Maar accepteren is wel heel wat anders dan in de Telegraaf zetten (uit de kast komen) dat je homo of bi bent. Wanneer hij zelf weet, wat ie is (waarom dat labeltje?) komt de rest vanzelf wel, en wilt hij dat afschermen van de buitenwereld, prima, wordt je geluk echt niet minder door.
Misschien wil hij ook helemaal geen label, maar valt hij voor een persoon en interesseert hem t niet wat dat moge zijn/moge heten.. Wij de 'evil ' buitenwereld moeten zo nodig alles een naam geven, want das makkelijk en plaatsen we je in een hokje.

We moeten wel acceptatie door jezelf en acceptatie door de buitenwereld scheiden. Zijn echt twee geheel aparte onderwerpen/werelden.

Laatst gewijzigd op 15-02-2016 om 17:36. Reden: tiepvout
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 18:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar accepteren is wel heel wat anders dan in de Telegraaf zetten (uit de kast komen) dat je homo of bi bent. Wanneer hij zelf weet, wat ie is (waarom dat labeltje?) komt de rest vanzelf wel, en wilt hij dat afschermen van de buitenwereld, prima, wordt je geluk echt niet minder door.
Misschien wil hij ook helemaal geen label, maar valt hij voor een persoon en interesseert hem t niet wat dat moge zijn/moge heten.. Wij de 'evil ' buitenwereld moeten zo nodig alles een naam geven, want das makkelijk en plaatsen we je in een hokje.

We moeten wel acceptatie door jezelf en acceptatie door de buitenwereld scheiden. Zijn echt twee geheel aparte onderwerpen/werelden.
Waarom zou je dingen voor je vrienden en / of familie verborgen moeten houden? Op het moment dat je die als 'de evil buitenwereld' ziet, doe je iets fout wat mij betreft. Daarnaast, mensen in je privecirkel waar je close mee omgaat vertrouwen met zoiets is toch wel echt iets heel anders dan het 'in de Telegraaf zetten'.

Verder moet hij zelf weten wat hij doet, maar als hij toch al met andere jongens in bed ligt komt 'de evil buitenwereld' er vast vanzelf achter. Dan is het vast fijner als je ze het ze zelf hebt kunnen vertellen.
Oud 15-02-2016, 18:40
RobertG
RobertG is offline
' Waarom zou je dingen voor je vrienden en / of familie verborgen moeten houden? '

Waarom moet je daar op je 16de voor uit komen? Het is toch zo dat wij als buitenwereld zo een jongen het liefst een labeltje omhangen?
Jij komt al helemaal met een lijstje, prima opgesomd, wat die jongen kan zijn. Laat die jongen lekker ontdekken. Als hij wat ouder is, kan hij misschien net zo als iedere hetero dat doet zijn hele familie inlichten dat zijn smaak anders is dan anderen, of eerder waarschijnlijk gelijk is aan velen.Ligt eraan hoe je t bekijkt.

Ik kan echt niet begrijpen waarom je nu perse moet vertellen welke smaak je hebt, ongeacht de leeftijd btw. En wanneer de buitenwereld ontdekt dat zijn smaak anders is, so be it. Blijft nog zijn leven.

Ik heb er ook even mijn geheugen in gedoken en ik ben werkelijk in heel mijn vrienden en kennissen kring niemand tegengekomen die vooraf ging roepen:Ik zal eerlijk bekennen maar ik ben hetero..

Dat doet niemand, dus waarom zou je het wel doen wanneer je smaak anders is.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 19:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
' Waarom zou je dingen voor je vrienden en / of familie verborgen moeten houden? '

Waarom moet je daar op je 16de voor uit komen? Het is toch zo dat wij als buitenwereld zo een jongen het liefst een labeltje omhangen?
Jij komt al helemaal met een lijstje, prima opgesomd, wat die jongen kan zijn. Laat die jongen lekker ontdekken. Als hij wat ouder is, kan hij misschien net zo als iedere hetero dat doet zijn hele familie inlichten dat zijn smaak anders is dan anderen, of eerder waarschijnlijk gelijk is aan velen.Ligt eraan hoe je t bekijkt.

Ik kan echt niet begrijpen waarom je nu perse moet vertellen welke smaak je hebt, ongeacht de leeftijd btw. En wanneer de buitenwereld ontdekt dat zijn smaak anders is, so be it. Blijft nog zijn leven.

Ik heb er ook even mijn geheugen in gedoken en ik ben werkelijk in heel mijn vrienden en kennissen kring niemand tegengekomen die vooraf ging roepen:Ik zal eerlijk bekennen maar ik ben hetero..

Dat doet niemand, dus waarom zou je het wel doen wanneer je smaak anders is.
Dus hij kan beter ook voor zich houden dat hij een man is, wat zijn leeftijd is? Hoe hij over zaken denkt? Wat zijn hobbies zijn? Want dat is schadelijk en moet hij zelf uitzoeken? Of is het dan ineens wel oke?

Labeltjes zijn handig zodat het teksten voorkomt als 'ik ben een hetero jongen die seks heeft met een andere hetero jongen en wil die hetero jongen graag pijpen', wat het voor iedereen wat lastiger te begrijpen maakt. Als ik het Seksualiteit forum hier een beetje mag geloven is het vooral zo dat mensen niet willen (zeggen) dat ze iets anders zijn dan hetero, ongeacht met hoeveel mensen van hetzelfde / andere geslacht ze in bed liggen, want dat is negatief en dat mag niet. En dat is absoluut wel schadelijk.

Ik heb trouwens ook nog niemand gehad die specifiek zei 'ik ben een man!' of 'Ik houd van chocola!' of 'ik heb 2 benen!'. Niemand die zich ooit heeft voorgesteld met 'Hey, ik ben niet gehandicapt! En niet autistisch!' ook. Verrassend genoeg het omgekeerde wel een aantal keer... Vast toeval.
Oud 15-02-2016, 20:02
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat als je een relatie krijgt, maar je partner niet aan je ouders kunt voorstellen omdat zij helemaal niet weten dat je op dat geslacht valt?

Belangrijk is in elk geval dat je zelf je eigen geaardheid accepteert. Als je het zelf niet accepteert en je er voor blijft schamen maakt dat je zelfvertrouwen kapot.
Met deze twee punten ben ik het eens, zij het dat je ook prima "uit de kast kunt komen" tegenover je ouders als je (net) een relatie hebt. Je gaat toch ook niet voordat je een relatie hebt aan je ouders vertellen dat je hetero bent? (Althans, de meesten niet )

Maar verder hoeft niemand van mij te vertellen aan zijn familie of vrienden dat hij/zij (alleen) seks heeft met mensen van hetzelfde of het andere geslacht, maar het mag natuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2016, 13:54
Axl2.0
Axl2.0 is offline
Citaat:
graag gedaan hè, laat dat uit de kast komen lekker zitten, nergens voor nodig. Succes met je verdere ontdekkingsreis!
Het leven is mooi, maak het niet te moeilijk.
Dit dus
Bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2016, 14:00
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben vooral nieuwsgierig waarom je zo graag in de kast blijft
Oud 16-02-2016, 18:46
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik ben vooral nieuwsgierig waarom je zo graag in de kast blijft
Ik vind het redelijk schandalig dat jij, als forumbaas notabene, zo blijft drammen, terwijl ts al meerdere keren heeft aangegeven het niet over dat onderwerp te willen hebben...
Oud 16-02-2016, 19:25
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik vind het redelijk schandalig dat jij, als forumbaas notabene, zo blijft drammen, terwijl ts al meerdere keren heeft aangegeven het niet over dat onderwerp te willen hebben...
Topicstarter stelt een vraag die, en zo zien de meeste mensen in dit topic het, alleen beantwoord kan worden met (het advies) (op een bepaalde manier) uit de kast te komen. Het is niet aan topicstarter om te bepalen welke antwoorden wel en niet mogen en ook niet om dingen af te kappen. Om Fitematrulle maar even te quoten:

Citaat:
Je bedoelt dat het niet de antwoorden zijn die je graag had willen horen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2016, 23:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben, gewoon als mens, geïnteresseerd. Ik ben nieuwsgierig waarom iemand in de huidige maatschappij waarin "alles moet kunnen" zijn of haar eigen identiteit niet lijkt te durven accepteren. Ik ben benieuwd naar de beweegreden.

Tegelijkertijd denk ik inderdaad dat het "gezonder" is om voor je geaardheid uit te komen (op z'n minst zonder schaamte of schuldgevoel tegenover jezelf). Of je nu op mannen, vrouwen, mensen of niemand valt, eigenlijk is het allemaal oké. Het baart mij zorgen dat mensen de druk uit de omgeving als zodanig zwaar ervaren dat ze hun eigen geaardheid of voorkeur niet durven te accepteren. Twee vrienden van mij zijn door angst voor reacties uit hun omgeving lang in de kast gebleven, ze konden hun eigen geaardheid en identiteit niet accepteren en werden mede daardoor depressief. Dat soort gebeurtenissen maakt mij nieuwsgierig naar de gedachtegang van mensen die zo graag, ook tegenover zichzelf, in de kast blijven

Ps. Je kunt me volgende keer ook via PM aanspreken als mijn gedrag me irriteert. Dat voorkomt offtopic gaan
Oud 17-02-2016, 05:53
Loezzel
Loezzel is offline
Kijk naar de leeftijd van ts. Is het nu werkelijk zo raar dat hij nog niet over die dingen na wil denken? Het is, ook in onze maatschappij, nog steeds niet heel gemakkelijk om uit de kast te komen. Geef hem zijn tijd hierover na te denken. Dit topic zal hem vast aanzetten tot nadenken....
Oud 17-02-2016, 07:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kijk naar de leeftijd van ts. Is het nu werkelijk zo raar dat hij nog niet over die dingen na wil denken? Het is, ook in onze maatschappij, nog steeds niet heel gemakkelijk om uit de kast te komen. Geef hem zijn tijd hierover na te denken. Dit topic zal hem vast aanzetten tot nadenken....
Als je oud genoeg bent voor seks lijkt het mij ook een mooi moment om je eigen voorkeuren te ontdekken en te accepteren (al dan niet tegenover de buitenwereld).

Het is uiteraard niet mijn bedoeling om hem uit de kast te slepen, maar ik ben gewoon benieuwd naar zijn motivatie voor de keuzes die hij hierin maakt.
Oud 17-02-2016, 08:36
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Heel fijn overigens dat jij in dit topic wel een advies hebt gegeven aan topicstarter, oh nee wacht, dat heb je niet
Met citaat reageren
Oud 17-02-2016, 08:44
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
niet over na wil denken? Als dat zo was had hij geen topic aangemaakt lijkt me.
Oud 17-02-2016, 18:51
Verwijderd
Interessante nick.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2016, 18:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Interessante nick.
Nu je het zegt
Met citaat reageren
Reageren