![]() |
||
Citaat:
Het is heel treurig als je bent verkracht, maar dat betekent niet dat vrijwillige anale seks niet fijn kan zijn. Dus wat wil je nu precies zeggen? ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook zulke fantasieën, alleen ik weet niet of ik het toch wel durf, heb zeker geen vrienden dit het ook zouden willen doen maar ik heb wel een jongen leren kennen die het wel zou willen doen, dus ik kijk nog, ik heb momenten waarvan ik denk, iewl dat zou ik dus absoluut niet doen, maar soms als ik echt geil ben wel.. heel appart, het is gewoon je brein die te geil is haha
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan het misschien zo zijn dat dit gewoon iemand is die wil laten laten weten hoe fijn anale sex wel niet is? Verder beetje vaag verhaal dat iemand zomaar 's nachts dat zou doen bij iemand.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is ook echt een aanrader, de eerste x even een beetje oprekken de stoot er na gaat zijn piemel al tot zijn balzak je kontje in, als hij klaarkomt en dan nog een stoot voel je een warm gloedje dat is zo lekker na 1minuutje loopt al het sperma er gewoon weer uit dus ee handoekje kan van pas komen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
met je beste vriend jongboy20 | 11 | 19-08-2013 21:28 | |
Seksualiteit |
ben een jongen en mn beste vriend pijpen ravie | 76 | 18-08-2013 20:43 | |
Seksualiteit |
Probleempje pijpen kiezen The Larch | 24 | 28-02-2011 07:39 | |