Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2016, 23:25
Verwijderd
Lieve mensen,
Ik ben een jongen van 16 en ik heb een beste vriend van 17. We zijn echt met alles beste vrienden, en hij staat voor een hoop open. Ik ben echt wel van de meisjes, maar ik heb zo mijn geile fantasien. Ik zou heel graag een keertje met hem willen aftrekken, en ik zou hem willen trekken en pijpen, daarbij zou ik ook best graag in mn kontje genomen willen worden. Ik ben gewoon hetero, maar ik ben soms best wel in voor seks met hetzelfde geslacht. Ik hoor graag van jullie over hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Liefs,
SGTNose
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 00:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben gewoon hetero
Ten eerste, hetero is net zo gewoon als biseksueel, lesbisch, homoseksueel of welke andere voorkeur dan ook.

Ten tweede, op het moment dat je dergelijke dingen met een man wilt doet vermoed ik dat je misschien minder "gewoon hetero" bent dan je zelf wilt geloven.

Ten derde: bespreek het met hem. Of hij staat er voor open, of hij staat dat niet. In beide gevallen heb je duidelijkheid.
Oud 10-01-2016, 00:26
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Ten eerste, hetero is net zo gewoon als biseksueel, lesbisch, homoseksueel of welke andere voorkeur dan ook.

Ten tweede, op het moment dat je dergelijke dingen met een man wilt doet vermoed ik dat je misschien minder "gewoon hetero" bent dan je zelf wilt geloven.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 00:29
bloodyb
bloodyb is offline
Is jouw vriend net zo "gewoon hetero" als jij?
Oud 10-01-2016, 22:25
Tommetjee
Tommetjee is offline
Deze fantasieeen had ik ook tot dat ik snachts iets voelde en voordat ik iets kon zeggen zat zijn jongen al diep in mijn anus een minuut of 3 later voelde ik iets warms(hij had mijn kontgaatje volgespoten)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 22:35
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Deze fantasieeen had ik ook tot dat ik snachts iets voelde en voordat ik iets kon zeggen zat zijn jongen al diep in mijn anus een minuut of 3 later voelde ik iets warms(hij had mijn kontgaatje volgespoten)
Welke jongen?

Het is heel treurig als je bent verkracht, maar dat betekent niet dat vrijwillige anale seks niet fijn kan zijn.

Dus wat wil je nu precies zeggen?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 23:40
MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
En, hoe was het?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 21:43
Tommetjee
Tommetjee is offline
Citaat:
En, hoe was het?
Het was heerlijk om zo wakker gemaakt te worden haha
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 21:46
Tommetjee
Tommetjee is offline
Citaat:
Welke jongen?

Het is heel treurig als je bent verkracht, maar dat betekent niet dat vrijwillige anale seks niet fijn kan zijn.

Dus wat wil je nu precies zeggen?
Nee niet verkracht, ik voelde iets en werd wakker, zijn pik zat diep in mijn anus
Geheel vrijwillig na de rand
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 21:58
Elin3
Elin3 is offline
Je had hem vooraf toestemming gegeven?
Oud 12-01-2016, 18:37
Ciceroo
Ciceroo is offline
ik heb ook zulke fantasieën, alleen ik weet niet of ik het toch wel durf, heb zeker geen vrienden dit het ook zouden willen doen maar ik heb wel een jongen leren kennen die het wel zou willen doen, dus ik kijk nog, ik heb momenten waarvan ik denk, iewl dat zou ik dus absoluut niet doen, maar soms als ik echt geil ben wel.. heel appart, het is gewoon je brein die te geil is haha
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 18:49
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Geheel vrijwillig na de rand
Na de rand? Als hij dat doet als jij ligt te slapen is het dus gewoon verkrachting hë!
Oud 13-01-2016, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Na de rand? Als hij dat doet als jij ligt te slapen is het dus gewoon verkrachting hë!
Ik denk dat ie "naderhand" bedoelt, maar dan nog is dat raar in deze zin.

Kan het misschien zo zijn dat dit gewoon iemand is die wil laten laten weten hoe fijn anale sex wel niet is? Verder beetje vaag verhaal dat iemand zomaar 's nachts dat zou doen bij iemand..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:15
CornArmy
CornArmy is offline
Citaat:
En, hoe was het?
is dat niet schadelijk of word je dan niet ziek als dat in je kontgaatje is?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:16
CornArmy
CornArmy is offline
Citaat:
En, hoe was het?
sorry verkeerde tekst
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:17
CornArmy
CornArmy is offline
hoe add ik een citaat toe?
ik doe steeds het verkeerde
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:18
CornArmy
CornArmy is offline
Citaat:
word je niet ziek ofzo als dat in je kont is?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 14:24
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
hoe add ik een citaat toe?
ik doe steeds het verkeerde
rechtsonder in elke post staat ''quote'' die moet je hebben, als je alleen die post wil gebruiken. Als je meerdere mensen wil quoten dan klik je op het icoontje met +", je ziet dit dan van kleur veranderen. Als je iedereen hebt geselecteerd die je wilde quoten dan klik je onderaan de pagina op 'beantwoorden' en dan staan al die berichten netjes onder elkaar in 1 post.
Oud 13-01-2016, 16:17
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Als hij geen SOA heeft niet.
Oud 13-01-2016, 17:58
Tommetjee
Tommetjee is offline
Citaat:
Nee je word er niet ziek van,
Het is ook echt een aanrader, de eerste x even een beetje oprekken de stoot er na gaat zijn piemel al tot zijn balzak je kontje in, als hij klaarkomt en dan nog een stoot voel je een warm gloedje dat is zo lekker na 1minuutje loopt al het sperma er gewoon weer uit dus ee handoekje kan van pas komen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 23:27
MisterShy
MisterShy is offline
Ik heb het nog nooit gedaan maar zou het wel heeel graag willen proberen. Ik heb er al maanden behoefte toe.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten