Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik nog op de lagere school zat had ik in het tweede trimester bijna alles wat er te krijgen: griep, bronchitis, angina. Ze zagen er mij niet veel tussen Kerstmis en Pasen.
Maar sedert de puberteit is het veel verbeterd. Soms misschien drie of vier dagen moeten thuisblijven voor een griepje.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tevens is het niet iets waar je het wel of niet mee eens kan zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik op jaarbasis gemiddeld (over de afgelopen 5 jaar bekeken) 2 tot 4 dagen 'ziek' ben, maar ik heb geen idee of dit dan een flinke verkoudheid is of griep. Ik blijf bij koorts of soortgelijke malaise iig een paar dagen thuis.
|
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst de griep had. Ik ben nu wel al een week of twee flink verkouden en dat is ook voor het eerst sinds jaren. Ik voel me wel eens vaker 'niet zo lekker', maar dat duurt dan nooit langer dan een dag of 2-3.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
mexicaanse griep prik!! Charissa1996 | 53 | 21-11-2009 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Griepepidemie. CSN | 42 | 02-03-2005 06:24 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |