Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2016, 11:18
CheeseHead
CheeseHead is offline
Hey allemaal!

Zoals jullie allemaal wel weten is het alweer bijna zover; valentijnsdag. Al een lange tijd heb ik een oogje op een meisje uit mijn klas en ik zou haar graag beter willen leren kennen. Alleen zie ik haar niet vaak, laat staan dat ik haar spreek. Ik heb haar nog vrijwel nooit echt goed gesproken, een paar keer kort, maar meer niet. Zij loopt altijd met haar vrienden en ik met de mijne.

Ik zoek al een tijdje naar een juist moment om een keer beter met haar in contact te komen en bijvoorbeeld wat te gaan drinken. Het komt er alleen niet van. Moet ook eerlijk toegeven dat ik wel is de mogelijkheid gehad heb, alleen op zo’n moment zakt de moed me wel eens in de schoenen. Ik ben ook niet een persoon die heel makkelijk op een meid afstapt. Met een vriend heb ik het er ook over gehad en die zei dat ik gewoon een roos of iets dergelijks moest sturen met Valentijnsdag. Ik moest volgens hem niet te moeilijk doen en gewoon een gokje wagen; niet geschoten, is altijd mis. Gewoon om te laten weten dat je haar leuk vind.

Zou ik dit wel doen? Ik twijfel heel erg. We zitten namelijk al een paar jaar bij elkaar, maar ik spreek haar verder helemaal niet eigenlijk. En ik heb haar ook eigenlijk nooit echt het gevoel gegeven dat ze mij een leuke meid lijkt. Wel eens wat oogcontact, of wat lachen maar dat is het ook wel. En dat zegt ook niet alles. Is het dan niet misschien een beetje raar om een roos te sturen? Of ze vind het heel leuk en wordt nieuwsgierig, maar aan de andere kant kan het haar ook overvallen en verknal ik het voor goed. Daar ben ik dus zo bang voor. Misschien doe ik ook wel te moeilijk. Kan het ook anoniem doen met een hint erbij of iets, en een roos vinden meiden altijd leuk om te krijgen, toch ? Tips zijn welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2016, 11:38
Verwijderd
Als je haar verder bijna nooit spreekt, maar wel graag iets wil doen met Valentijnsdag, zou ik gaan voor óf: roos anoniem sturen, haar vaker aanspreken, tel nummer vragen, wat appen enzo, mee uit vragen en dan pas tijdens de date zeggen dat die roos van jou was; óf: nu een kaartje sturen, niet anoniem, waarin je zegt dat je haar leuk vindt en graag beter wil leren kennen.
Als je meteen begint met grote gebaren kan dat namelijk afschrikken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten