Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 10:24
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Op msn heb ik een hééééél leuk meisje leren kennen. We chatten nu al 3 maanden elke dag met elkaar. Soms hebben we gesprekken van zelfs 5,5 uur. Toevallig woont ze een paar straten van mij vandaan. Ik heb haar gister voor het eerst ontmoet en ik ben nu echt helemaal stapelgek op haar.

Vanavond moet ze werken in een restaurant. Mijn plan is om naar haar werk te gaan en haar een roos te geven. Ze weet btw wel dat ik haar leuk vindt, maar heeft daar nog niet op gereageerd. Verder heb ik ook moeite met zulke dingen (zie andere topics van mij).

Ook ben ik van plan om een roos voor haar deur te legen zodat als ze thuis komt van werken dat ze die vindt. Of is dit teveel van het goeie.

Is dit ideetje van mij goed, of ben ik verkeerd bezig?? Ik ben gigantisch onzeker over mezelf!!!

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 10:29
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 17-04-2003 @ 11:24:
Op msn heb ik een hééééél leuk meisje leren kennen. We chatten nu al 3 maanden elke dag met elkaar. Soms hebben we gesprekken van zelfs 5,5 uur. Toevallig woont ze een paar straten van mij vandaan. Ik heb haar gister voor het eerst ontmoet en ik ben nu echt helemaal stapelgek op haar.

Vanavond moet ze werken in een restaurant. Mijn plan is om naar haar werk te gaan en haar een roos te geven. Ze weet btw wel dat ik haar leuk vindt, maar heeft daar nog niet op gereageerd. Verder heb ik ook moeite met zulke dingen (zie andere topics van mij).

Ook ben ik van plan om een roos voor haar deur te legen zodat als ze thuis komt van werken dat ze die vindt. Of is dit teveel van het goeie.

Is dit ideetje van mij goed, of ben ik verkeerd bezig?? Ik ben gigantisch onzeker over mezelf!!!

*droom* was ik maar even dat meisje*

ja, lijkt me leuk, maar k zou die roos bij haar thuis al voldoende vinden, twee roosjes hoeft nog niet onmiddellijk, leuk idee, als het bij dat roosje blijft is niks overhaast vind ik..
Oud 17-04-2003, 10:30
phmpruim
phmpruim is offline
tsja, ik weet natuurlijk niet wat er allemaal al gebeurd is. Het is misschien wat te veel van het goede om mee te beginnen, maar als ze al weet dat je haar leuk vindt, is het wel een optie. Ik zou alleen niet met die roos naaar het restaurant gaan, want dan zijn er zoveel mensen bij, dat vind ze misschien niet leuk. Je kunt wel na haar werk naar haar toe gaan en haar dan die roos geven. Ik wens je succes!
Oud 17-04-2003, 10:30
Talon
Talon is offline
doe maar niet
komt wat geobsedeerd over..
het idee is oke enz hoor.. maar zou het nu nog niet doen, helemaal niet omdat ze niet erop reageerd als je zegt dat je haar leuk vind.
Oud 17-04-2003, 10:32
Verwijderd
Ik vind het wel heel lief van je
Maar misschien ervaart ze het als 'een beetje eng' omdat jullie elkaar nog niet echt veel irl gezien hebben... Misschien kan je dat voor later bewaren en eerst haar eens meenemen om wat te gaan drinken en te praten.. 't Is mooi weer, dus dat is wel goed lijkt me... Of ga samen een ijsje eten ergens... Daarna wat praten, kijken of ze jou ook leuk vindt.. Als dat zo is, doe dan dat met die rozen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:34
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 17-04-2003 @ 11:29:
*droom* was ik maar even dat meisje*

ja, lijkt me leuk, maar k zou die roos bij haar thuis al voldoende vinden, twee roosjes hoeft nog niet onmiddellijk, leuk idee, als het bij dat roosje blijft is niks overhaast vind ik..
Ja, een roosje bij haar huis is waarschijnlijk leuker, maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze weet dat ie van jou komt, en dat haar ouders hem niet vinden in plaats van haar.
Oud 17-04-2003, 10:34
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Als ik nou alleen die roos voor haar deur leg en niet naar het restaurant ga, is het dan goed?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:35
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 11:32:
Ik vind het wel heel lief van je
Maar misschien ervaart ze het als 'een beetje eng' omdat jullie elkaar nog niet echt veel irl gezien hebben... Misschien kan je dat voor later bewaren en eerst haar eens meenemen om wat te gaan drinken en te praten.. 't Is mooi weer, dus dat is wel goed lijkt me... Of ga samen een ijsje eten ergens... Daarna wat praten, kijken of ze jou ook leuk vindt.. Als dat zo is, doe dan dat met die rozen
ja, daar zit wat in

vergeet mijn vorige adviezen: dit lijkt me bij nader inzien stukken beter.
Oud 17-04-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Kwyjibo schreef op 17-04-2003 @ 11:34:
Als ik nou alleen die roos voor haar deur leg en niet naar het restaurant ga, is het dan goed?
Hmm.... ik zou het zelf erg leuk vinden, dus als ik dat meisje was; zeker weten!
Maar zorg dat je niet te 'obsessed' overkomt, doe er een briefje bij en schrijf daar iets op als;'Mag ik je beter leren kennen?' zoiets.. maar bedenk het zelf he Niet zo standaard iets erop zetten, iets wat jezelf hebt bedacht en vindt... maar maak het niet te 'obsessed' dus ga niet meteen krijzen;'Ik hou van je!!!' Maar dat begrijp je zelf wel

Zelf zou ik overigens voor een veiligere optie gaan; vraag haar gewoon mee om wat te drinken oid... Niet alle meisjes zijn hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:41
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Okee, ik ga geen obsessed dingen erop zetten. ik kan natuurlijk ook alleen maar mn initialen erop zetten, kan ze zelf nadenken van wie het is. of is dat stom?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:35
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 17-04-2003 @ 11:41:
Okee, ik ga geen obsessed dingen erop zetten. ik kan natuurlijk ook alleen maar mn initialen erop zetten, kan ze zelf nadenken van wie het is. of is dat stom?
zet er wat leuks op, niet te opdringerig, zoals hierboven ergens stond...
Oud 17-04-2003, 11:42
Loezzel
Loezzel is offline
Niet je intialen, das veel te afstandelijk. Je moet er iets leux opzetten, maar niet te opdringerig laten overkomen...
Beetje moeilijk, maar je kunt vast wel iets bedenken
Oud 17-04-2003, 11:44
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-04-2003 @ 12:42:
Niet je intialen, das veel te afstandelijk. Je moet er iets leux opzetten, maar niet te opdringerig laten overkomen...
Beetje moeilijk, maar je kunt vast wel iets bedenken
inderdaad
Oud 17-04-2003, 11:44
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-04-2003 @ 11:30:
tsja, ik weet natuurlijk niet wat er allemaal al gebeurd is. Het is misschien wat te veel van het goede om mee te beginnen, maar als ze al weet dat je haar leuk vindt, is het wel een optie. Ik zou alleen niet met die roos naaar het restaurant gaan, want dan zijn er zoveel mensen bij, dat vind ze misschien niet leuk. Je kunt wel na haar werk naar haar toe gaan en haar dan die roos geven. Ik wens je succes!
TSS HOEZO TEVEEL VAN HET GOEDE, EEN REISJE BOEKEN VOOR EEN WEEKEND VOOR 2 DAT IS TEVEEL VAN HET GOEDE, WAT KAN EN ROOSJE NOU KWAAD DOEN, DAS JUIST HEL ONSCHULDIG EN LIEF
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:45
Maurice
Maurice is offline
"ik kan toveren. zie je die sterren aan de lucht? heb ik daar getoverd voor jou"

(moet je wel zeker weten dat ze die roos 's avonds vind. en niet d'r vader ofzo. zo. wie is dat nou weer )
Oud 17-04-2003, 11:47
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
lekker zoet beertje schreef op 17-04-2003 @ 12:44:
TSS HOEZO TEVEEL VAN HET GOEDE, EEN REISJE BOEKEN VOOR EEN WEEKEND VOOR 2 DAT IS TEVEEL VAN HET GOEDE, WAT KAN EN ROOSJE NOU KWAAD DOEN, DAS JUIST HEL ONSCHULDIG EN LIEF
ik bedoel dus: ik ken dat meisje niet, dus ik weet niet hoe ze zal reageren. Als ze nergens iets van weet en je staat ineens met een roos voor haar neus, is de kans groot dat ze alleen maar schrikt en denk 'wat is dat voor gek'. Maar als ze er al wel vanaf weet, is het inderdaad wel een optie.
Oud 17-04-2003, 12:35
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
is dit een goede tekst:

D*****,
Voor je deur ligt een roos
Deze roos is voor jou
Deze roos laat je weten
Dat jij speciaal voor me bent
En dat ik vaak aan je denk

liefs *****
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Kwyjibo schreef op 17-04-2003 @ 13:35:
is dit een goede tekst:

D*****,
Voor je deur ligt een roos
Deze roos is voor jou
Deze roos laat je weten
Dat jij speciaal voor me bent
En dat ik vaak aan je denk

liefs *****
Mja, ik zou me aangevallen voelen eerlijk gezegd
Liever iets luchtigs, begin nog niet met complimenten en gevoelens... Meer alsin;'Zullen we eens wat afspreken?'
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:42
blupie
blupie is offline
vind het een heel goed idee, maarjah, wie ben ik?!
men vond mijn idee met waxinelichtjes enzo (zie topic: veroveren van nieuw slachtoffer) ook TE...
maarja, dat van jou is toch wel minder overdreven denk ik. Ik vind het iig een goed idee. ik zou het leuk vinden als het mij overkwam tenminste. k denk dat het het leukste is als je die roos na haar werk geeft, eentje bij haar huis kan door iemand anders gevonden worden en dan weet ze niet van wie het is.

succes
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:49
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
hmm ik vind het echt moeilijk om een goeie te verzinnen. ik denk dat ik gewoon neer zet.: Zullen we eens wat afspreken? zoals Andijvie al zei.

heeft iemand nog andere goeie teksten?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:19
red_and_black
red_and_black is offline
Hey bro,
mm, ik zou juist die roos aan haar geven en haar mee uit vragen!
maar je weet hoe ik ben hé!
life is a risk carnal!
zometeen eerst met boy en mij op terrasje zitten!
ik zie je zo!
Oud 17-04-2003, 15:40
Verwijderd
Mja, het is heel lief, maar ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten...
Als ze jou ziet zitten, vind ze het geweldig. Als ze je alleen een goede vriend vind, krijg je een ongemakkelijke situatie. Maar het is de gok denk ik wel waard...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:43
king112
king112 is offline
Citaat:

Ik herken mijzelf in veel punten vergeleken met jou!
Ik ben ook gek op iemand en zij heeft ook nog niet echt gereageert op mij!
Maarja eigelijk is het heel aardig zo een roos!
Net als mij denk ik ook altijd om dat soort dingetjes te doen maar dan cancel ik ze meestal toch omdat ik er onzekker over ben en denk dat ze me belachelijk vindt!
In dat restaurant is echt een fout idee!
zekker als je al onzekker bent!
Maar je hebt een voordeel je zit niet bij haar op school dus je hoeft haar niet vaak te zien als je faalt!
Als je faalt moet je dat proberen te accepteren hoe moeilijk het ook is!
Die roos voor haar deur is een goed idee de tekst is niet belangrijk het gaat om het gebaar!
Gewoon proberen iets met haar te krijgen, het zal je een stuk meer zekker maken!
Teminste ik faal bijna elke keer, maar je leert toch wel ervaring!
PS:Kom niet onzekker over dit straal je gelijk uit en vinden de meeste meisjes niet leuk!
succes
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:16
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
helaas ik heb niet gedaan wat ik van plan was ik denk dat ik het gewoon niet durfde

toch iedereen bedankt voor de tips. die ga ik zeker in mn hoofd houden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:23
never mind
never mind is offline
mijn huidige vriendje is met een roosje naar mijn huis gekomen! en ik vond het lief! doen dus! ik kan echt niks romantisers bedenken en mijn hele klas vond het ook lief en de andere klas vond het ook lief dusssss... niks te overhaast!

enne... het kan altijd nog!
Oud 18-04-2003, 09:24
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 17-04-2003 @ 22:16:
helaas ik heb niet gedaan wat ik van plan was ik denk dat ik het gewoon niet durfde

Je kan het als nog doen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:26
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 17-04-2003 @ 22:16:

zie het zo!
Als je niks doet dan gebeurt er ook niks!
Als je wel wat doet heb je kans!
Het is jou keuze of je onderneemt niks en dan zal er ook niks gebeuren!
Of je pakt je kans die je nu nog kan pakken!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:47
Denise84
Denise84 is offline
Ondertussen is die avond van je plan al voorbij, dus heeft deze post geen zin meer.

Doe het niet! Ik zou het echt niet willen, zo'n standaard maar overslijmerige roos die iemand mij komt brengen (met al mijn collega's erbij). Ik zou niet weten hoe ik dan tegen die gene in het vervolg zou moeten reageren. Het zou me benauwen denk ik.

Of het moet zo zijn dat je zeker weet dat ze jou ook leuk vind, dan kan het romantisch zijn. (maar dan niet op haar werk!)

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 19-04-2003 @ 14:47:
Ondertussen is die avond van je plan al voorbij, dus heeft deze post geen zin meer.

Doe het niet! Ik zou het echt niet willen, zo'n standaard maar overslijmerige roos die iemand mij komt brengen (met al mijn collega's erbij). Ik zou niet weten hoe ik dan tegen die gene in het vervolg zou moeten reageren. Het zou me benauwen denk ik.

Of het moet zo zijn dat je zeker weet dat ze jou ook leuk vind, dan kan het romantisch zijn. (maar dan niet op haar werk!)
Mja, je hebt wel gelijk...
Ik zou het zelf gewoon rustig aan willen doen... Dus samen gewoon eens wat gaan drinken en dan wat praten...

Vraag haar dat gewoon eens over msn ofzo, spreek wat af en praat Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 19-04-2003 @ 14:47:

Ja hier ben ik het ook mee eens; doe het rustig aan! Zeker omdat je niet zeker weet of zij jou wel leuk vindt. als ik namelijk een roos van een jongen zou krijgen van iemand die ik niet leuk vond zou er best wel een rottige situatie ontstaan. Ga idd eerst iets met haar drinken; leer haar irl wat beter kennen. Suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:54
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Kheb het nog steeds niet gedaan en denk dat ik het voorlopig ook niet ga doen.

Weet er iemand een ander romantisch/origineel idee hoe ik haar kan laten merken dat ik haar leuk vindt?

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:24
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Ik zit nu toch weer te denken aan een roos met een mooie kaart. grrrr dit vind ik moeilijk!!! wat moet ik nou???
Oud 21-04-2003, 13:35
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 21-04-2003 @ 14:24:
Ik zit nu toch weer te denken aan een roos met een mooie kaart. grrrr dit vind ik moeilijk!!! wat moet ik nou???
Begin eens met een email!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:56
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Kheb een gedicht geschreven voor dat meisje dat ik leuk vind. Om haar te laten weten dat ik haar leuk vind, is die goed??

Ik wil je wat vertellen
Weet alleen niet hoe
Ik denk dag en nacht aan je
Ookal ben ik moe
Ik denk dan aan je mooie ogen
En dat ik bij je wil zijn
Jij laat mijn hart sneller kloppen
En dit is geen gein
Oud 21-04-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Kwyjibo schreef op 21-04-2003 @ 19:56:
Kheb een gedicht geschreven voor dat meisje dat ik leuk vind. Om haar te laten weten dat ik haar leuk vind, is die goed??

Ik wil je wat vertellen
Weet alleen niet hoe
Ookal ben ik moe
En dit is geen gein
Ik raad het af
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:26
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 20:23:
Ik raad het af
Hoe moet ik het dan doen?? Ik weet het echt niet!
Oud 21-04-2003, 19:34
Ireentje
Ireentje is offline
wat een gezeik om een roos met een kaartje
zet er wat leuks op bv: ik denk aan je , liefs je naam
succes, en niet teveel over nadenken zulke dingen moeten ook spontaan gebeure als je over alles zoveel moet gaan nadenken dan ben je ook niet goed bezig, maar dat zal wel aan mij liggen? een beetje onzeker is goed, maar dit is overdreven.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:35
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
Citaat:

romantisch.......
Oud 21-04-2003, 20:33
Evito
Evito is offline
Start een MSN gesprek:

Zeg:

Lieve x, we hebben elkaar nu een paar keer ontmoet en hebben elkaar echt heel goed leren kennen op internet, in die, wat zijn het, vier maanden. Ik wilde je iets zeggen en was van plan naar je werk te komen of naar je huis om het je te zeggen, maar toen dacht ik, wat is beter dan de plaats waar we elkaar ontmoet hebben, om het aan je te zeggen. Ik vind je echt heel leuk. Ik denk zelfs dat ik een beetje verliefd op je ben geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 21-04-2003 @ 21:33:
Start een MSN gesprek:

Zeg:

Lieve x, we hebben elkaar nu een paar keer ontmoet en hebben elkaar echt heel goed leren kennen op internet, in die, wat zijn het, vier maanden. Ik wilde je iets zeggen en was van plan naar je werk te komen of naar je huis om het je te zeggen, maar toen dacht ik, wat is beter dan de plaats waar we elkaar ontmoet hebben, om het aan je te zeggen. Ik vind je echt heel leuk. Ik denk zelfs dat ik een beetje verliefd op je ben geworden.

Zie je wel, hij kan het best, die Evito. Er is nog hoop.'t Is eigenlijk best een schatje.

Heeft iemand nog een leuke zus voor em?
Oud 21-04-2003, 21:41
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 21-04-2003 @ 19:56:

Ik wil je wat vertellen
Weet alleen niet hoe
Ookal ben ik moe
En dit is geen gein
Ik vind het een mooi gedicht mail het eerst!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-04-2003 @ 22:38:
Zie je wel, hij kan het best, die Evito. Er is nog hoop.'t Is eigenlijk best een schatje.

Heeft iemand nog een leuke zus voor em?

geen zus, maar ik ben zelf heel leuk!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:16
king112
king112 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 21-04-2003 @ 22:54:
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:57
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Start een MSN gesprek:

Zeg:

Thnx! Ik denk dat ik dit ga proberen!
Oud 21-04-2003, 23:04
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 21-04-2003 @ 23:57:
Thnx! Ik denk dat ik dit ga proberen!
of mailen natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 08:07
Evito
Evito is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 21-04-2003 @ 22:54:
Wil je een date?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:30
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Start een MSN gesprek:

Zeg:

Ze was net online. Ik heb haar dit via een e-mail gestuurd, alleen nu is ze zonder iets te zeggen offline gegaan Dit is waar ik al bang voor was hoe kon ik zo stom zijn om het te zeggen
Oud 22-04-2003, 19:03
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 22-04-2003 @ 19:30:
Ze was net online. Ik heb haar dit via een e-mail gestuurd, alleen nu is ze zonder iets te zeggen offline gegaan Dit is waar ik al bang voor was hoe kon ik zo stom zijn om het te zeggen
Uhm...niet helemaal tactisch vind ik. Mail is een beetje onpersoonlijk. Ik heb hetzelfde gedaan ooit. Was stom van me... Ik weet hoe het is dus...
Maar zie het zo: je wist dat die kans er in zat. Je hebt het tenminste geprobeerd!

Mogelijkheden voor haar reactie:
1 - ze vind je wel leuk, maar niet meer als dat. Niet leuk genoeg voor een liefdesrelatie. Dan moet je je daar gewoon bij neerleggen. Is K*T...maar je moet verder...Sterkte dan...
2 - het kan gewoon toeval zijn dat ze offline ging. Weet je dus nog niet echt wat. Dan moet je gewoon 's met haar praten. Wel of niet over MSN.
3 - de eerste reactie. Mensen kunnen in het begin raar op iets reageren omdat ze niet weten hoe ze moeten reageren of wat ze met de situatie aanmoeten. Ze zag het misschien helemaal niet aankomen van jou kant. Maar dat wil NIET zeggen dat ze je per defenitie niet leuk vind hoor!

Mijn advies: praat erover...

Tip voor de volgende keer: geef het de tijd. Je leek het haar perse dat weekend te willen vertellen. Dat kan haar overvallen. Waarom laat je de volgende keer niet eerst op een leuke manier (een roos is een UITSTEKEND idee, maar leg niet meteen al je gevoelens in haar schoot) weten dat IEMAND verliefd op haar is? Ze hoeft dan nog niet te weten dat jij dat bent. Dat kan je haar later vertellen. Voordeel hiervan is: 1 - ze weet al iets, daardoor zal het haar niet echt meer overvallen 2 - ze gaat misschien zelf wel een beetje zoeken, ze word nieuwsgierig en stelt misschien wel vragen aan jou

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:01
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Wat heb ik gedaan?!?!?! Ik ben zo ongelovelijk gek op haar! En nu heb ik het waarschijnlijk door dat stomme e-mailtje verpest. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan.
Oud 22-04-2003, 21:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 22-04-2003 @ 21:01:
Wat heb ik gedaan?!?!?! Ik ben zo ongelovelijk gek op haar! En nu heb ik het waarschijnlijk door dat stomme e-mailtje verpest. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan.
Hoe weet je dat nou? Er zijn genoeg andere redenen waarom ze off ging:
- ze wilde je mailtje eerst nog eens rustig lezen zonder jou meteen antwoord te geven (dus komt ze zo wel weer online)
- ze wist zich er geen raad mee (ik weet niet of ze verlegen is)
- haar computer crashte

Btw, ik vind wel dat je lef hebt gehad om haar zo'n direct mailtje te sturen, zeker als je zo onzeker over jezelf bent! Ík had het nooit gedurfd. Je hebt het in elk geval geprobeerd. Wie weet pakt het toch nog goed uit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten