Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tsja, ik weet natuurlijk niet wat er allemaal al gebeurd is. Het is misschien wat te veel van het goede om mee te beginnen, maar als ze al weet dat je haar leuk vindt, is het wel een optie. Ik zou alleen niet met die roos naaar het restaurant gaan, want dan zijn er zoveel mensen bij, dat vind ze misschien niet leuk. Je kunt wel na haar werk naar haar toe gaan en haar dan die roos geven. Ik wens je succes!
|
doe maar niet
komt wat geobsedeerd over.. het idee is oke enz hoor.. maar zou het nu nog niet doen, helemaal niet omdat ze niet erop reageerd als je zegt dat je haar leuk vind.
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel heel lief van je
![]() Maar misschien ervaart ze het als 'een beetje eng' omdat jullie elkaar nog niet echt veel irl gezien hebben... Misschien kan je dat voor later bewaren en eerst haar eens meenemen om wat te gaan drinken en te praten.. 't Is mooi weer, dus dat is wel goed lijkt me... Of ga samen een ijsje eten ergens... Daarna wat praten, kijken of ze jou ook leuk vindt.. Als dat zo is, doe dan dat met die rozen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vergeet mijn vorige adviezen: dit lijkt me bij nader inzien stukken beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zorg dat je niet te 'obsessed' overkomt, doe er een briefje bij en schrijf daar iets op als;'Mag ik je beter leren kennen?' zoiets.. maar bedenk het zelf he ![]() ![]() Zelf zou ik overigens voor een veiligere optie gaan; vraag haar gewoon mee om wat te drinken oid... Niet alle meisjes zijn hetzelfde... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Liever iets luchtigs, begin nog niet met complimenten en gevoelens... Meer alsin;'Zullen we eens wat afspreken?' ![]() |
![]() |
|
![]() |
vind het een heel goed idee, maarjah, wie ben ik?!
![]() men vond mijn idee met waxinelichtjes enzo (zie topic: veroveren van nieuw slachtoffer) ook TE... maarja, dat van jou is toch wel minder overdreven denk ik. Ik vind het iig een goed idee. ik zou het leuk vinden als het mij overkwam tenminste. k denk dat het het leukste is als je die roos na haar werk geeft, eentje bij haar huis kan door iemand anders gevonden worden en dan weet ze niet van wie het is. succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook gek op iemand en zij heeft ook nog niet echt gereageert op mij! Maarja eigelijk is het heel aardig zo een roos! Net als mij denk ik ook altijd om dat soort dingetjes te doen maar dan cancel ik ze meestal toch omdat ik er onzekker over ben en denk dat ze me belachelijk vindt! In dat restaurant is echt een fout idee! zekker als je al onzekker bent! Maar je hebt een voordeel je zit niet bij haar op school dus je hoeft haar niet vaak te zien als je faalt! Als je faalt moet je dat proberen te accepteren hoe moeilijk het ook is! Die roos voor haar deur is een goed idee de tekst is niet belangrijk het gaat om het gebaar! Gewoon proberen iets met haar te krijgen, het zal je een stuk meer zekker maken! Teminste ik faal bijna elke keer, maar je leert toch wel ervaring! PS:Kom niet onzekker over dit straal je gelijk uit en vinden de meeste meisjes niet leuk! succes |
![]() |
|
mijn huidige vriendje is met een roosje naar mijn huis gekomen! en ik vond het lief! doen dus! ik kan echt niks romantisers bedenken en mijn hele klas vond het ook lief en de andere klas vond het ook lief
![]() enne... het kan altijd nog!
|
![]() |
||
Citaat:
Als je niks doet dan gebeurt er ook niks! Als je wel wat doet heb je kans! Het is jou keuze of je onderneemt niks en dan zal er ook niks gebeuren! Of je pakt je kans die je nu nog kan pakken! |
![]() |
|
Ondertussen is die avond van je plan al voorbij, dus heeft deze post geen zin meer.
Doe het niet! Ik zou het echt niet willen, zo'n standaard maar overslijmerige roos die iemand mij komt brengen (met al mijn collega's erbij). Ik zou niet weten hoe ik dan tegen die gene in het vervolg zou moeten reageren. Het zou me benauwen denk ik. Of het moet zo zijn dat je zeker weet dat ze jou ook leuk vind, dan kan het romantisch zijn. (maar dan niet op haar werk!) ![]()
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 13:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het zelf gewoon rustig aan willen doen... Dus samen gewoon eens wat gaan drinken en dan wat praten... Vraag haar dat gewoon eens over msn ofzo, spreek wat af en praat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kheb een gedicht geschreven voor dat meisje dat ik leuk vind. Om haar te laten weten dat ik haar leuk vind, is die goed??
Ik wil je wat vertellen Weet alleen niet hoe Ik denk dag en nacht aan je Ookal ben ik moe Ik denk dan aan je mooie ogen En dat ik bij je wil zijn Jij laat mijn hart sneller kloppen En dit is geen gein
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat een gezeik om een roos met een kaartje
![]() zet er wat leuks op bv: ik denk aan je , liefs je naam succes, en niet teveel over nadenken zulke dingen moeten ook spontaan gebeure als je over alles zoveel moet gaan nadenken dan ben je ook niet goed bezig, maar dat zal wel aan mij liggen? een beetje onzeker is goed, maar dit is overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Start een MSN gesprek:
Zeg: Lieve x, we hebben elkaar nu een paar keer ontmoet en hebben elkaar echt heel goed leren kennen op internet, in die, wat zijn het, vier maanden. Ik wilde je iets zeggen en was van plan naar je werk te komen of naar je huis om het je te zeggen, maar toen dacht ik, wat is beter dan de plaats waar we elkaar ontmoet hebben, om het aan je te zeggen. Ik vind je echt heel leuk. Ik denk zelfs dat ik een beetje verliefd op je ben geworden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie je wel, hij kan het best, die Evito. Er is nog hoop.'t Is eigenlijk best een schatje. Heeft iemand nog een leuke zus voor em?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar zie het zo: je wist dat die kans er in zat. Je hebt het tenminste geprobeerd! Mogelijkheden voor haar reactie: 1 - ze vind je wel leuk, maar niet meer als dat. Niet leuk genoeg voor een liefdesrelatie. Dan moet je je daar gewoon bij neerleggen. Is K*T...maar je moet verder...Sterkte dan... 2 - het kan gewoon toeval zijn dat ze offline ging. Weet je dus nog niet echt wat. Dan moet je gewoon 's met haar praten. Wel of niet over MSN. 3 - de eerste reactie. Mensen kunnen in het begin raar op iets reageren omdat ze niet weten hoe ze moeten reageren of wat ze met de situatie aanmoeten. Ze zag het misschien helemaal niet aankomen van jou kant. Maar dat wil NIET zeggen dat ze je per defenitie niet leuk vind hoor! Mijn advies: praat erover... Tip voor de volgende keer: geef het de tijd. Je leek het haar perse dat weekend te willen vertellen. Dat kan haar overvallen. Waarom laat je de volgende keer niet eerst op een leuke manier (een roos is een UITSTEKEND idee, maar leg niet meteen al je gevoelens in haar schoot) weten dat IEMAND verliefd op haar is? Ze hoeft dan nog niet te weten dat jij dat bent. Dat kan je haar later vertellen. Voordeel hiervan is: 1 - ze weet al iets, daardoor zal het haar niet echt meer overvallen 2 - ze gaat misschien zelf wel een beetje zoeken, ze word nieuwsgierig en stelt misschien wel vragen aan jou ![]() Succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- ze wilde je mailtje eerst nog eens rustig lezen zonder jou meteen antwoord te geven (dus komt ze zo wel weer online) - ze wist zich er geen raad mee (ik weet niet of ze verlegen is) - haar computer crashte ![]() Btw, ik vind wel dat je lef hebt gehad om haar zo'n direct mailtje te sturen, zeker als je zo onzeker over jezelf bent! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is dit een goed idee? HelloGoodBye91 | 27 | 09-11-2011 10:38 | |
Drugs & Alcohol |
Is dit een bad trip? Prepagata | 14 | 17-02-2010 13:59 | |
ARTistiek |
Digital art wallpaper contest, goed idee? iFlavour | 3 | 08-05-2009 19:34 | |
Liefde & Relatie |
gesprek nadat het uit is, wel of niet? miss sunshine1986 | 16 | 16-01-2003 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
De Kantine |
Lees dit, ik vind het een goed idee. Hank McCrank | 4 | 24-06-2002 21:15 |