Advertentie | |
|
![]() |
|
Tuurlijk is zo'n cadeau leuk en speciaal, maar verwacht geen wonderen. Als jullie nu weinig praten dat zal dat niet door zo'n cadeautje ineens totaal anders zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Het is geworden
Wanneer ik jou zie wordt ik blij Maar de tijd rijdt dan voorbij Als ik je aankijk ben ik in de hemel beland Maar langzamerhand realiseer ik me dit is dromenland Dat ik in de buurt ben van jou wat een geluk Ik pluk deze roos met plezier voor jou Het rijmen viel me tegen En om jou iets te geven maakt me toch verlegen Maar na lang te hebben gewacht Besef ik me je bent nog belangrijken dan 1 kilo smaragd Omdat je mijn lief ben heb ik ook een cadeau Maar nu al een Peugeot wordt mij teveel Ik geef deze roos niets voor niets Want jij verdient zo iets Je valentijn En doe zonder chocola want ik doe een roos met een envelop eraan resultaat straks |
![]() |
|
Ik vind het nogal overdreven/ wanhopig overkomen en zou er zelf niet echt op zitten te wachten. Jij bent verliefd, ze is nog niet je lief. En als je normaal te verlegen bent en haar alleen oppervlakkig kent zijn alle liefdesverklaringen wel wat groot en onpersoonlijk.
Maar jij kent haar natuurlijk beter dan wij! Misschien vind ze het juist wel heel schattig.
|
![]() |
|
|