Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het een beetje tegenstrijdig hoor..
ze zegt op het einde dat ze van je houdt enzo, maar de brief komt wel weer vrij bot over.. dus wat ze nou eigenlijk wil of bedoelt begrijp ik niet helemaal.. maargoed, ken natuurlijk de gehele situatie waar jullie in verkeren niet he..
|
![]() |
hij's niet bot maar lief is ie ook niet
hij's dus gewoon niet lief ![]() mja nahja.. dan zie je dr maar nooit meer, maar ze moet niet verwachten dat jij altijd met open armen gaat staan als zij daar opeens behoefte aan heeft..
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet samen met hem op vakantie gegaan, maar ik was echt super close met hem.. we aten elke week bijelkaar, logeren, we belden non-stop, maar op een gegeven moment belde hij mij niet meer. Hij zei dat hij mijn levenswijze niet kon waarderen en dat we uit elkaar gegroeit waren... ![]() Toen hebben we enorme ruzie gehad, omdat ik het niet begreep. We spraken elkaar een periode niet, en ik begon te accepteren dat we misschien inderdaad uit elkaar gegroeit waren. Tegenwoordig zijn we nog steeds vrienden, we bellen af en toe, maar niet meer zoals vroeger. Ik beschouw hem als een vriend, maar ik weet niet dat ik nooit op hem kan bouwen, want hij kan mij zo laten vallen als hij het niet meer ziet zitten. Ik vind dit niet erg, want ik kan je vertellen dat je niet zoveel waarde aan vriendschap moet hechten, want vriendschap is een woord, niet meer en niet meer. klinkt cliche: vrienden kun je krijgen, maar familie heb je. Maar het is waar. mijn broer, zus zijn mijn beste vrienden.... om mijn vrienden geef ik veel, maar ik zal ook nooit voor hen mijn leven wagen (net zoals zij dat ook niet voor mij zouden doen), bij mijn familie zou ik niet eens twijfelen. Veel sterkte met je vriendschap.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm wel gelijk hoor, vrienden hecht ik waarde aan maar toch is de band met mijn familie sterken, daarvoor zijn niet zoveel woorden nodig maar toch geen ik helemaal jniet om mijn andere familie bedoel nu dus niet mijn ouders broer en zus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet hiervan trouwens ook nog wel een verhaal.. 2 vriendinnen van mij, waren beste vriendinnen geworden, gingen ineens heel veel en close met elkaar om enzo..
Toen was 1 van de 2 op vakantie geweest, en belde de ander helemaal niet toen ze trug kwam. Uiteindelijk belde ze dat de vriendschap te snel was gegaan en dat ze wat minder met dr om wou gaan en dergelijke. Nummer 2, die dus niet op vakantie was, belde mij daarna huilend op en vertelde het verhaal. Nog altijd is ze diep gekwetst door wat er toen is gebeurd, en kan niet met die ander omgaan zonder weer boos te worden eigenlijk. Mja, khoop voor jullie dat het niet zo afloopt.. Maar die dingen schijnen dus wel eens te gebeuren met vriendschappen ![]() En dan nog even een reactie op schatjuh112.. Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik heb 1 vriendin, en die ken ik al meer dan 14 jaar.. Voor haar zou ik mn leven wel riskeren, ze voelt bijna als familie eigenlijk. En die vriendschap zal ook niet snel kapot gaan, want we zien elkaar helemaal niet zo veel, en we spreken elkaar helemaal niet zo veel, bellen amper etc. Maar als we elkaar zien is het leuk, en we weten precies wat we van elkaar kunnen verwachten. Als 1 van ons het moeilijk heeft is de ander er altijd.. Dus voor niet elke vriendschap geldt wat jij zegt.. En dan nog, ik heb een broertje van 9.. ja, ik hou van hem het meeste dan van iedereen.. maar mn beste vriend is het niet... Kzou dan toch erg eenzaam worden als ik niet op mn vriendschappen zou rekenen... |
![]() |
|
![]() |
ik word er zeker niet eenzaam van.... ik accepteer het gewoon.
ik ben zelf thuis de jongste en misschien dat ik daarom beter met mijn oudere broer en zus kan opschieten. Ik heb zelf ook twee goede vriendinnen waarmee ik nu 10 jaar vriendinnen ben, ik geef enorm veel om hen, maar met mijn broer en zus heb ik meer. die begrijpen mij, en weten precies hoe ik in elkaar zit. Ik hoef hen niet te vertellen hoe ik over het leven denk, zij denken hetzelfde, en voelen ook hetzelfde als ik... Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar voor mij geld dit wel, en ik denk dat mensen er meer bij stil moeten staan wat je familie nou eigenlijk betekent, en wat vrienschap nou eigenlijk betekent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat is er nu bot aan deze mail? Niks toch?
Het moet toch niet altijd poeslief zijn. Ze wil toch nog mailen en ze hoopt dat het goed met je gaat, so? Verder weten wij niks van jullie vriendschapsrelatie dus kunnen wij toch niet zomaar oordelen over enkele woorden? En dat vrienden uit elkaar groeien is gewoon een feit als een ander, mensen veranderen nu eenmaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is ze eerlijk, verteld ze geen leugens en wil ze nog met je mailen.. |
![]() |
|
Ik heb die brief ook nog eens gelezen..
Ik ben er nog niet over uit of het nou bot is of juist niet... Het is iig niet geweldig vriendelijk en liefdevol, Ik vind het nog steeds tegenstrijdig.. Maar ze wil nog met je schrijven en daar zou ik dan gewoon gebruik van maken... Stel je niet te *vijandig* op, en blijf niet malen dat je haar gewoon wilt zien enzo.. Zij heeft daar nu een tijdje geen behoefte aan maar wil nog wel met je mailen/schrijven.. maar daarvan gebruik en misschien dat jullie dan na een tijdje weer gewoon met elkaar om kunnen gaan en weer kunnen praten en elkaar zien.. Denk dat als je je aan haar gaat opdringen dat ze de vriendschap helemaal verbreekt.. nu kan het nog gewoon goed komen over een tijdje.. en ze heeft gelijk, mensen groeien inderdaad wel eens uit elkaar.. Jullie interesses zijn wellicht veranderd naarmate jullie ouder zijn geworden en jullie visie op bepaalde (belangrijke) zaken..
||
Citaat:
Daar kan je toch wel iets aan doen, vind ik. Verder vind ik die mail eigenlijk best vriendelijk verwoord.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien dat ze dat zegt omdat ze zich niet meer zo goed bij voelt elkaar te zien. Op zich is ze wel eerlijk en ze heeft het er misschien ook wat moeilijk mee aangezien ze zegt dat ze van je blijft houden. Allez ja ik weet het niet juist, moest ik u zijn, ik zou haar om wat meer duidelijkheid vragen via mail, ofnee beter, bel ze eens.
Succes.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Moest ik jou zijn, ik zou haar een mail sturen dat je gewoon vrienden wilt blijven (hoewel ik mijn twijfels heb over vriendschap tss jongen en meisje), dat je er toch niet veel meer van verwacht, dat je niets wil verplichten, want misschien gaat het voor haar te snel, en voelt ze zich verplicht iets te ondernemen. Wel vind ik het raar dat ze je niet wil zien, dat is teken dat ze iets niet durft in mijn ogen...
||
Citaat:
![]() Maar als het werkelijk zo is, dan vind ik het helemaal niet de moeite om ermee verveeld te zijn hoor. Zij gaat haar leventje prettig door, wel doe jij hetzelfde. Als ze niet eens de moeite wil doen met jou te babbelen omdat je je gevoelens hebt geuit, dan vind ik dat best wel laag eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |