![]() |
|
![]() |
Beste allen,
Mijn biologie leraar heeft een zogeheten "Padlet wall" aangemaakt, waar wij anonieme vragen konden stellen over Voortplanting en Seksualiteit. Nu is mijn vraag aan jullie, om voor de grap te helpen deze pagina te "raiden". Dus eigenlijk gewoon helemaal verkloten, je mag er alles opzetten. Hoe je dingen plaatst:
De link van de Padlet is: http://padlet.com/BvdVeen/H4_VS Edit: Mijn leraar heeft dit al behandeld. En er wordt niet serieus meer iets met deze pagina gedaan. Zoals je zelf kan zien staan er al wat stomme dingen op. Hij kan elk moment de pagina wipen (alles weghalen). Mijn leraar kijkt hier zelf soms ook nog op, puur omdat sommige dingen die erop komen om te lachen zijn. Alvast bedankt! Groetjes. Laatst gewijzigd op 28-01-2016 om 06:25. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Just saying, BvdVeen heeft dit al behandeld. En er wordt niet serieus meer iets net deze pagina gedaan. Zoals je zelf kan zien staan er al wat stomme dingen op. Hij kan elk moment de pagina wipen (alles weghalen).
BvdVeen kijkt hier zelf soms ook nog op, puur omdat sommige dingen die erop komen om te lachen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Studeren |
Hockeyers gezocht! Help mij met m´n enquete en ik help jou:) molletje5 | 1 | 24-05-2012 09:07 | |
Vrije tijd |
Help mij een Sportrolstoel te krijgen! Jeroen31 | 1 | 17-01-2010 11:25 | |
Software & Hardware |
[GSM] Wie helpt mij kiezen? x-spekkie-x | 2 | 19-08-2005 22:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help mij er is nood! | 1 | 25-10-2001 22:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
O alstublieft, wie helpt mij aan een verslag van een culturele activiteit?! Flopper | 1 | 17-03-2001 13:16 |