Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Delft lijkt me ook heel leuk, schattig stadje, maar als je daar ook nog een beetje rustig en mooi wilt wonen is het wel een stuk duurder. |
![]() |
|
Zoetermeer is natuurlijk sfeerloos en gebouwd op papier maar niet duur om te wonen. Je kan met OV en auto makkelijk naar Rotterdam en Den Haag en je hebt daar ook nog voorzieningen zat.
||
Citaat:
/been there, done that |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, liever een wat groter/mooier huis in een dorp dan een appartement in de stad ![]() Eigenlijk zijn we verliefd op dit huisje: http://www.funda.nl/koop/kinderdijk/...15-veerdam-35/ Maar dan moet je elke dag met de pont, dat is dan wel weer erg veel gedoe. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Berkel, zou er zelf niet snel gaan wonen. Maar voor wat jij zoekt klinkt het prima. Je hebt er ook wel echt mooie nieuwbouw (weet niet wat je budget is
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja natuurlijk. Dat ontken ik ook niet. Het is alleen niet zo dat goede buurten in/rond het centrum van kleinere steden zoals Gouda per definitie goedkoper zijn dan goede buurten in/rond het centrum van grotere steden.
Wij wonen in een buurt met relatief goedkope grote panden in het centrum van Rotterdam. In sommige wijken buiten het centrum van Rotterdam betaal je voor hetzelfde 2-3x zoveel. Soort hypes/overwaardering. |
![]() |
|
|