Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee kattenbeten zijn nasty, hebben hele scherpe dunne tanden, dus je krijgt een diepe wond die gelijk dichtvalt omdat het zo dun is.de bacteriën die aan de tand zitten, zitten dan lekker warm in het diepste van die wond en kunnen er niet makkelijk uit omdat de wond gelijk gesloten is, dus lekker broeden!
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
hoe groot is het risico eigenlijk dat je het krijgt ?
wikipedia zegt dat er gemiddeld 2 gevallen per jaar zijn dan is dat natuurlijk met alle tetanusprikken enzo erbij. en nog even een vraag is het ook mogelijk om hem preventief te halen ?
|
Klein. Maar bepaalde dingen zijn meer risicovol. Paarden poep zit bijvoorbeeld vol tetanus. Het vervelende aan tetanus is dat het dus goed te voorkomen is, maar als je het hebt er niet veel te doen is.
Preventief kan vast via de huisarts. Veel reizigers krijgen hem preventief.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
moet ik (opnieuw ) voor opname kiezen? Snow White | 41 | 18-10-2002 17:47 |