![]() |
||
Citaat:
![]() En ik snap verder niet wat voor reacties MrUnknown (welcome back, trouwens ![]() Hoe is het om je vriend(in) naakt te zien? Nou, vreselijk! Vanwaar dit topic: Denk je dat je iemand naakt gaat zien? Heb je opeens een vriend? Of vriendin? ![]() |
![]() |
|
Als je bezig bent met sex hebben, ben je daar mee bezig, dan ga je niet opeens kijken en zeggen van goh wat heb je toch een scheve tepel en een hangbuik...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een beetje vreemd. Je weet van elkaar hoe het lichaam eruit ziet. Ik heb haar voorzichtig afgetast en zij mij. Elkaar een beetje verkennen. We deden het double Dutch. Zij de pil, ik het condoom. Een heerlijke ervaring die we nooit meer vergeten. Hebben het er nog vaak over als we anderen om elkaar heen zien draaien.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 |