Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 21:47
alpha
alpha is offline
Bah, mijn vakantie is alweer voorbij! Net nu het weer lekker weer wordt. Ik moet dinsdag mijn rooster en boeken halen en woensdag begint mijn middelbare school-leven weer!
Ik vind mezelf best zielig.. Wie is dat ook?
Oud 16-08-2002, 22:17
Black Soul
Black Soul is offline
ik ook
Oud 17-08-2002, 00:48
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
ikke, ikke, ikke is ook zielug!

Oud 17-08-2002, 08:36
Verwijderd
Ik moet maandag (d8 ik ) m'n boeken halen. En woensdag begin ik . Het enige voordeel is dat ik iedereen weer zie
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 09:04
Lyx
Lyx is offline
3 september pas
Oud 17-08-2002, 13:35
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
wij gaan maandag survivalen, dinsdag de boeken en het lesrooster ophalen en dan moeten we woensdag ook weer beginnen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:45
C5C5C
C5C5C is offline
Inderdaad eindelijk weer eens goed weer en dan moet je naar school
Oud 17-08-2002, 17:41
mar87
mar87 is offline
moet dinsdag weer beginnen. 'kheb 'r wel zin in, wel shit dat 't nu net mooi weer is. maja pech. 't is niet anders
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:50
Kat
Kat is offline
Dinsdag krijg je je boeken en woensdag moet je beginnen? verwachten ze dan ook dat je je boeken op die ene dinsdag even gaat kaften of moet je dat in een tussenuur afmaken ofzo? hebben ze leuk geregeld... mijne kwamen met de post. (iswelbeter)
Oud 17-08-2002, 17:59
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Kat schreef:
Dinsdag krijg je je boeken en woensdag moet je beginnen? verwachten ze dan ook dat je je boeken op die ene dinsdag even gaat kaften of moet je dat in een tussenuur afmaken ofzo? hebben ze leuk geregeld... mijne kwamen met de post. (iswelbeter)
Ja, dat moet ik ook Ik moet dinsdag om 1 uur boeken halen, en de volgende dag weer gewoon naar school. Maar ik ga dinsdag niet alle boeken kaften, alleen degene die ik woensdag nodig heb, de rest doe ik later wel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:27
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik moet dinsdag boeken halen.. helemaal uit Arnhem, terwijl ik in Groningen naar school ga.. Maja

En ik moet in de week van 2 september pas weer beginnen
Oud 17-08-2002, 18:48
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:

Ja, dat moet ik ook Ik moet dinsdag om 1 uur boeken halen, en de volgende dag weer gewoon naar school. Maar ik ga dinsdag niet alle boeken kaften, alleen degene die ik woensdag nodig heb, de rest doe ik later wel
Ik kaft al nie meer sinds de brugklas Maar ik moe pas woendag (26-8) weer na school.
Oud 18-08-2002, 11:11
disposition
disposition is offline
morgen alweer naar school
maarja donderdag vrijdag zaterdag zondag maandag lowlands
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:00
only 1
only 1 is offline
Ik moet maar de 2de september terug beginnen duse ik kan nog goed genieten van de vakantie
Oud 18-08-2002, 15:04
alpha
alpha is offline
Citaat:
Kat schreef:
Ja, dat verwachten ze inderdaad. Ik kaft ze trouwens wel, vorig jaar had ik mijn CKV boeken niet gekaft maar daar hebben ze niks van gezegt omdat we telkens een andere docent hebben. En bij andere vakken heb je een GROOT probleem bij ons op school als je het niet kaft. Maar ik vind het niet zo'n ramp, ga samen met overbuurmeisje kaften die gaat dit jaar naar de eerste, is wel gezellig. Beetje bang maken, haha
Oud 18-08-2002, 18:16
sas
sas is offline
Citaat:
Kat schreef:
Valt wel mee hoor, je kaft op dinsdag de boeken die je woensdag nodigt hebt. Op woensdag kaft je de boeken die je donderdag nodig hebt enz. misschien ben je er dan langer mee bezig maar je hoeft het niet in een keer te doen
Oud 18-08-2002, 18:22
Amidala
Amidala is offline
morgen begint het weer

Morgen alleen rooster ophalen, foto maken, enz. We hebben dit jaar weer dezelfde boeken als afgelopen jaar, en die mochten we thuishouden, dus geen gedoe met kaften dit jaar.
Woensdag beginnen de lessen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:27
Verwijderd
Pfff ook is ik zielig, het enige "voordeel" is dat dit mijn laatste jaar wordt, althans als alles goed gaat

In mei de examens, en dat is best al (heel) snel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:31
Rioto
ik over 2 weken helemaal bagger man , vorig jaar was echt CHILL helemaal geen zak uitvoeren , alleen dit jaar stage lopen en dat is niet fijn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 22:09
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
dinsdag om HALF 10 me boeken al halen, en ik neem 2 boeken mee ovzo om te kaften en verder wel waar ik huiswerk voor heb, anders ploft me tas uit elkaar. Maaaar ik moet woensdag naar school en ik vind ut helemaal NIET erg en ik wil heeel graag weten wie mijn mentor wordt en me rooster weten en welke leraren ik krijg enzo
Oud 18-08-2002, 22:11
euro
euro is offline
Ja ik begin volgende week ook weer. Aan de ene kant wel leuke, dat je weer veel mensen ziet enzo, aan de andere kant ook vervelend want ik ben een beetje lui geworden, en ik heb totaal geen zin in hw, pw's enz .
Oud 19-08-2002, 08:21
Verwijderd
'k begin de 26e weer... alleen rooster ophalen dan
maar 'k heb er echt geen zin in :/
en vandaag ga 'k maar eens kijken bij wie 'k in de klas kom.

succes hè, als je vandaag weer naar school gaat

en ikke heb gelukkig nog een weekje vakantie
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 08:57
Alana
Alana is offline
Moet vandaag m'n rooster en boekenfondskaart ophalen, woensdag beginnen de lessen weer...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:47
Miracle
Miracle is offline
Nou morgen beginnen mijn lessen weer
Gelukkig wel wenweek, dus minder les als in een normale week (zeg maar gerust dat de school z'n lokalen nog niet klaar heeft, en daarom maar een wenweek in last)
Vrijdag sportieve activiteiten + barbeque tot 18.00 uur !!!! Laat ik nou net met m'n baas om 15.00 afgesproken hebben om te werken

Kuzzzz
Oud 19-08-2002, 16:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:

Ik kaft al nie meer sinds de brugklas Maar ik moe pas woendag (26-8) weer na school.
bij ons mag je bij bepaalde docenten de les niet in als je je boek niet gekaft heb

ik hoef pas 4 september naar school, 3 september boeken ophalen. bij ons moet je het dus ook in één dag doen, maar ja, dat worden toch alleen de boeken die ik dan woensdag nodig heb!

en de eerste week maakt het ook niet uit hoor, als je een boek nog niet gekaft heb... daarna pas
Oud 20-08-2002, 16:58
Sommetje
Sommetje is offline
Wees blij dat je naar school mag! Je hebt toch zeven weken vakantie gehad. Is dat nog niet genoeg, rupsjenooitgenoeg??
Oud 20-08-2002, 18:26
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
ik moet morgen weer naar school.. gelukkig is het nu geen lekker weer, is het meteen een stuk minder erg
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:19
alpha
alpha is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Wees blij dat je naar school mag! Je hebt toch zeven weken vakantie gehad. Is dat nog niet genoeg, rupsjenooitgenoeg??
Ik moet er gewoon weer een beetje inkomen! Ik ben nu zo gewend aan laat naar bed, laat eruit. En ik heb ook helemaal geen zin in dat schoolritme. Alsof je zelf geen leven hebt buiten school. En blij? Ja, misschien wanneer het weer een beetje gezellig wordt op school en later zal ik heus wel blij zijn dat ik braaf mijn HAVO heb afgemaakt met een studie erachteraan. Maar ja, dat is later....
Reageren

Regels voor berichten