Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
dinsdag om HALF 10 me boeken al halen, en ik neem 2 boeken mee ovzo om te kaften en verder wel waar ik huiswerk voor heb, anders ploft me tas uit elkaar. Maaaar ik moet woensdag naar school en ik vind ut helemaal NIET erg en ik wil heeel graag weten wie mijn mentor wordt en me rooster weten en welke leraren ik krijg enzo
|
Nou morgen beginnen mijn lessen weer
![]() Gelukkig wel wenweek, dus minder les als in een normale week (zeg maar gerust dat de school z'n lokalen nog niet klaar heeft, en daarom maar een wenweek in last) ![]() Vrijdag sportieve activiteiten + barbeque tot 18.00 uur !!!! ![]() ![]() Kuzzzz
||
Citaat:
![]() ik hoef pas 4 september naar school, 3 september boeken ophalen. bij ons moet je het dus ook in één dag doen, maar ja, dat worden toch alleen de boeken die ik dan woensdag nodig heb! en de eerste week maakt het ook niet uit hoor, als je een boek nog niet gekaft heb... daarna pas ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband Anno 1986 | 500 | 13-03-2007 16:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 11! Daantje_0705 | 500 | 18-06-2005 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |