Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2016, 19:39
Sphaxy
Sphaxy is offline
Beste mensen,
Ik vind mezelf anaal bevredigen heerlijk, het liefst met zoveel mogelijk vingers. Nu heb ik dat mijn penis niet stijf wordt zodra ik mezelf vinger.. ik vind dit wel jammer want ik wil graag klaarkomen terwijl ik mezelf vinger. Later wil ik ook wat meer expirimenteren met hetzelfde geslacht. Kan ik dan wel een stijfe krijgen door de intimiteid? Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? Hoor het graag

Laatst gewijzigd op 29-03-2016 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 00:09
MisterShy
MisterShy is offline
Hmmm interessant, ik laat hirrbff een berichtje achter.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2016, 14:43
Yannickje
Yannickje is offline
Ik heb wwel hier en daar op fora gelezen dat je door prostaatstimulatie kan spuiten zonder je piemel hard wordt. Misschien nog wat oefenen met anale penetratie.
Oud 01-04-2016, 21:22
Sphaxy
Sphaxy is offline
Als ik aan mijn prostaat zit wordt ie wel stijf maat puur penetratie niet egt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 13:19
AceofSpades
AceofSpades is offline
Citaat:
Beste mensen,
Ik vind mezelf anaal bevredigen heerlijk, het liefst met zoveel mogelijk vingers. Nu heb ik dat mijn penis niet stijf wordt zodra ik mezelf vinger.. ik vind dit wel jammer want ik wil graag klaarkomen terwijl ik mezelf vinger. Later wil ik ook wat meer expirimenteren met hetzelfde geslacht. Kan ik dan wel een stijfe krijgen door de intimiteid? Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? Hoor het graag
Klaarkomen komt vaak alleen van stimulatie van de prostaat als je er niet direct hard van word ofzo is mijn tip gwn eerst aftrekken en goed hard worden en dan jezelf gaan vingeren.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 18:27
Sphaxy
Sphaxy is offline
dat probeer ik vaak maar dan wordt ie weer slap
Met citaat reageren
Oud 04-04-2016, 20:15
puberty
puberty is offline
Hoi Sphaxy, Toen ik 13 was werd mijn interesse ook gewekt voor anaal experimenteren. Gelijk als bij jou werd mijn penis slap onder het vingeren. Ik heb toen zelf een dildo gemaakt, met en zachte latex schuimrubber eikel, die met een condoom moest worden gebruikt.Vanaf het moment dat ik die inbracht, was het anders als bij het vingeren. Het genot van de penetratie drong nu echt door tot in mijn penis, die daarop reageerde met stijver te worden. Toen ik mijn van glijmiddel voorziene onblote eikelrand met de duim lichtjes streelde, leidde het stoten der dildo ineens tot klaar komen.Bij herhaling nam de dildo het steeds meer over, en kwam ik op een gegeven moment klaar, zonder mijn stijve penis te hebben aangeraakt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 07:12
Sphaxy
Sphaxy is offline
Oke ik zal het onthouden. Want bij vingeren zijn de standjes nogal moeilijk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 19:36
puberty
puberty is offline
Citaat:
Oke ik zal het onthouden. Want bij vingeren zijn de standjes nogal moeilijk
Hoi Spaxy, dat ptobleem loste ik op, door aan de dildo een metalen beugeltje te bevestigen.Waarmee ik hem zowel staande als in rugligging kon gebruiken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten