Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2016, 19:31
*********(*)
*********(*) is offline
Hallo

Ik heb een groot probleem en ik hoopte dat hier iemand me misschien zou kunnen helpen. Ik zit in het derde jaar Grieks-Latijn, En hier zit ook een meisje.
ik ben nu al een paar jaar verliefd op haar, maar ik durf het haar niet vragen.

Ik ben nu eenmaal een een wereldvreemd en asociaal type (praten met mensen gaat amper, op vrienden na dan). Haar zomaar aanspreken durf ik dus niet. Verder ben ik al twee jaar op rij gepest en stel dat ze nee zegt, dan ben ik bang dat dit het derde jaar wordt. We hebben ook geen gemeenschappelijke vrienden.

Wat moet ik doen???

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2016, 20:01
Elin3
Elin3 is offline
Niet zomaar uit het niets over je gevoelens beginnen, dat komt raar over en vergroot de kans op een afwijzing. Gewoon eens met haar gaan praten en contact leggen is een hele goede stap (en ook goed voor je eigen ontwikkeling!).
Oud 18-04-2016, 20:18
*********(*)
*********(*) is offline
Dat is nu het probleem, als het niet nodig is durf ik niet tegen haar praten, tenzij ik gedurende lange tijd los kan komen, maar dat duurt toch al twee uur. Dan durf ik praten, maar zijn er altijd anderen bij. En dan durf ik weer niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2016, 20:38
Elin3
Elin3 is offline
Wat verwacht je dan van een eventuele relatie als je niet eens met haar durft te praten?
Oud 18-04-2016, 20:50
Martinnnn
Martinnnn is offline
shots fired
Oud 18-04-2016, 20:53
*********(*)
*********(*) is offline
Ik praat wel vlot tegen vrienden en mensen die ik goed ken, maar ik durf haast niks meer op school na de afgelopen twee jaar. Buiten school lukken zulke dingen wel goed, maar dan zie ik haar nooit.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2016, 20:57
Mark52
Mark52 is offline
Misschien helpt het als je eerst thuis oefent wat je tegen haar kunt zeggen. Klinkt misschien een beetje gek, maar misschien wordt het dan minder eng. Of je vraagt één van je vrienden om samen met jou een gesprek met haar aan te knopen.

Denk je dat ze interesse in een jongen als jij zou kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2016, 21:05
*********(*)
*********(*) is offline
Dat lijkt Me moeilijk, mijn vrienden zitten op andere scholen, hier heb ik alleen kennissen.

En ik heb geen flauw idee of Ze een jongen als mij leuk zou vinden of niet. (hoop van wel)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2016, 21:09
Martinnnn
Martinnnn is offline
Je moet ervoor gaan en positief denken, je praat veel te negatief over jezelf en dat is niet goed
Oud 19-04-2016, 22:18
E2001
E2001 is offline
Begin eens met een gesprek van hgh gmj og mz en vraag dan verder dingen zoals wat is je lievelings kleur dan word je vrienden met haar en na een tijdje als jullie een band hebben vertel je het haar zo werkt het bij mij meestal ik wens je alvast veel geluk met haar👌🏻
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten