Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2013, 17:58
omgee
omgee is offline
Ik zit echt met een super groot probleem qua studie nu en vroeg me af of iemand me hier wat advies over kan geven. Het is een redelijk lang verhaal, maar als iemand me hierover zou kunnen adviseren zou ik zo dankbaar zijn!

Ik ben nu een tweedejaars HBO student, die verleden jaar over is gegaan met een uitstel van BSA door omstandigheden die zich op de school hebben afgespeeld. Ik ben over gegaan met ongeveer 30 studiepunten en heb tot en met 31 juli om mijn BSA (45 punten) te halen.

Nu is het probleem dat ik 43 punten heb behaald dit jaar en er dus twee studiepunten tekort kom.

Nu is het rotte hiervan dat dit door name komt door de miscommunicatie met een docent. Er was ��n vak wat ik nog van verleden jaar moest herkansen dat bestaat uit drie verschillende onderdelen, als je deze drie onderdelen haalt krijg je vijf studiepunten. Twee van deze onderdelen heb ik behaald, waarvan mijn docent nog voor ��n onderdeel daarvan nog steeds een cijfer voor moest invoeren.
Voor het derde onderdeel had ik nog een werkstuk dat ik moest herkansen, waar geen duidelijke deadline voor was opegegeven. Mijn docent had me gewoon een mail versuurd, waarin hij zei dat ik het aan het einde van periode 4 moest inleveren.

Nu had ik 2 juli mijn laatste tentamen, en had ik die week ook nog een deadline op 4 juli voor een ander vak. Ik heb 4 en 5 juli de desbetreffende docent in zijn kantoor opgezocht om mijn werkstuk in te leveren en ook om te vragen waarom hij miin behaalde cijfer nog niet had ingevoerd, en beide dagen kon ik hem niet vinden.
Ik had daarom besloten dat ik mijn werkstuk gewoon 5 juli in zijn postvak zou stoppen. Eenmaal bij zijn postvak aangekomen hing er een briefje dat de deadlines voorbij waren, en dat als ik nog nieuw materiaal zou willen inleveren ik dat face to face zou moeten doen.