Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een hekel aan winkelen.
Wanneer ik kleding nodig heb zoek ik meestal via internet wat er in de winkel hangt zodat ik niet eindeloos door winkels loop te struinen. Kleding koop ik voornamelijk bij H&M, Pull&Bear, Weekday en soms Bershka. Ik heb veel dezelfde kleding. Ik loop al jaren rond op hetzelfde model donkerblauwe of zwarte vans. Ik draag meestal lichte jeans en ik heb heel veel basic t-shirts van de H&M in verschillende kleuren. Deze combineer ik eindeloos met de rest van mijn kleding. Ik heb een duidelijke smaak maar niet echt een stijl. Ik draag uitsluitend effen kleuren, ik heb een hekel aan printjes en mijn kleuren zijn lichtblauw, donkerblauw, grijs en wit. Verder heb ik geen stijlicoon maar ik kan de Scandinavische merken/kleding vaak wel waarderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb periodes waarin ik heel erg van kleding houd en periodes waarin het me niet zoveel boeit. Mijn favoriete winkels zijn voor nette dingen Massimo Dutti en WE, voor gewoon leuke/goedkope kleding Asos en H&M, voor broeken America Today. En mijn kleuren zijn vooral blauw en rood, daar heb ik in ieder geval veel in. Paars en bruintinten staan me niet.
|
![]() |
||
Citaat:
Verder haal ik wel eens wat bij de WE of H&M (al dan niet via de webshop), koop ik al jaren varia Adidas (al dan niet uit een sale), en om de zoveel tijd eens wat nieuwe (afgeprijsde natuurlijk) Levi's. Mijn kleren zijn vooral donker en effen. Verder ben ik niet zo van de rare kleurtjes en prints, maar een shirt met een gaaf ontwerp of tof bandshirt laat ik niet links liggen, en in de zomer trek ik wel eens wat lichters aan.
|
Verwijderd
|
Ik winkel nauwelijks in gewone winkels, omdat ik daar toch niet meer in pas/het allemaal lelijk is. Ik loop wel met enige regelmaat binnen bij Paprika, dat vind ik ene gave winkel waar ik vaak slaag. Ik kreeg laatst de tip om eens bij MS te kijken, daar hebben ze ook nog wel eens iets leuks hoorde ik.
In mijn vrije tijd zweer ik bij harembroeken die ik op de (festival)markt en op Etsy koop. Shirts/vestjes/whatever vind ik moeilijk en bestel ik vaak via internet, op goed geluk. Soms is dat een succes, soms niet. Ik geef wel liever wat meer geld uit aan een aantal goede stukken dan weinig aan veel goedkope shit. Ik zweer bij het ondergoed van de Hema, de lange hempjes van de H&M en BH's van Prima Donna en After Eden. Ik heb drie paar Dr Martens die ik veel en graag aan heb. Ik heb twee spijkerbroeken die ik alleen op het werk aan heb, die zijn van LTB en na veel veel dragen (drie jaar lang, 24 uur per week in alle omstandigheden) zijn ze nog steeds goed. Ik hoef dus nooit meer een ander merk spijkerbroeken. Ik ben op mijn werk wel heel anders gekleed dan op mijn werk en ik ben daar ook een stuk minder kritisch op met name shirts. Voor werkkleding loop ik prima de Primark of Newyorker binnen voor een goedkope zomerbroek en wat simpele shirts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben een fatty en koop m'n dingen bij Asos, h&m, primark, threadless en andere shirtsites. Af en toe wehkamp voor goedkope basics.
M&S is grotendeels wat Krista zegt, maar af en toe zit er wel wat tofs tussen. Heb er jaren terug een legergroene lange bikerjas gekocht en die draag ik nog steeds.
||
Citaat:
|
Ik draag denk ik vooral kleding van de H&M. Ik ben van de zwart-witte patroontjes en heb een onverklaarbaar ding voor stippen. Ik vind het wel telkens belangrijker dat kleding echt mooi zit en een goede kwaliteit zit, daarom is de H&M vandaag de dag niet meer zo toereikend
![]() ![]()
|
Ik heb veel kleding van The Sting, Esprit, V&D en ook wel wat H&M en C&A. Spijkerbroeken vrijwel allemaal Esprit. Bij dingen als spijkerbroeken, vesten, jurkjes, etc wil ik wel graag dat ze lang mooi blijven en van goede kwaliteit zijn dus daar wil ik best wat meer voor betalen maar shirtjes ofzo koop ik overal wel, die slijten dan misschien sneller maar dan koop ikwel weer wat nieuws. Ik heb ook redelijk wat kleding van de Aeropostale, een super leuke winkel in de VS. Prijzen zitten een beetje tussen H&M en Sting in maar goede kwaliteit. Zo jammer dat mijn koffer nu vol was
![]() Schoenen bestel ik vaak bij Zalando want ik ben een ramp met schoenen kopen en houd daarom niet van winkels als Dolcis waarbij je moet vragen om te passen en ik kan blijkbaar wel goed van plaatjes beoordelen wat zou kunnen passen en wat niet. Goedkope schoenen voor erbij koop ik wel bij Van Haren.
|
Oh en ik kijk eigenlijk altijd vooraf op internet wat ze hebben en of het de moeite is om erheen te gaan want ik heb de energie helaas niet meer om echt de hele stad door te gaan dus plan bewust een aantal winkels waar ik wil kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oja, bij Aeropostale heb ik in de VS ook leuke dingen gekocht! Alleen shirtjes daarvan gaan wel snel kapot vind ik, maar een broek en een colbertje daarvan zijn mijn lievelings. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in een winkel Wat zijn jouw kleuren? gewoon donkere kleuren jwz Heb je een dure smaak of ben je juist een koopjesjager? koop gewoon wat ik wil éh Volg je een bepaalde stijl? flikker toch op Heb je een inspiratiebron of stijlicoon? flikker toch op |
![]() |
|
Ik kleed me over het algemeen netjes, omdat dat bij mijn werk van me verwacht wordt. Overhemd, meestal effen, of een polo als het echt heet is. Ik koop meestal bij Mark & Spencers of in winkels waar mijn chick voor haarzelf aan het kijken is.
Qua nette schoenen heb ik wel een band met Van Lier, als ik naar het strand ga ofzo doe ik Vans.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Psychologie |
Kennis als fatale kerncompetentie Unexplained | 43 | 10-11-2002 04:31 | |
Lifestyle |
Je ouders Esmée | 45 | 17-10-2002 22:53 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 |