Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2016, 21:09
Verwijderd
Vertel hier alles over kleding: Waar koop jij je kleding? Wat zijn jouw kleuren? Heb je een dure smaak of ben je juist een
koopjesjager? Volg je een bepaalde stijl? Heb je een inspiratiebron of stijlicoon? Etc. Leuk en gezellig doei groetjes van Søren

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2016, 21:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik koop mijn kleren overal en nergens. Altijd koopjes, want een hoop geld betalen voor kleren is onzin. M'n kleuren zijn zwart, grijs, donkerrood, donkergroen en donkerpaars. Als het maar donker is. Mijn stijl is 'bamf'.

edit: Oh, ik heb ook een liefde voor grafische printjes. Heb heel veel t-shirts met plaatjes erop en shit als leggins met pixelhartjes enzo.

Laatst gewijzigd op 01-06-2016 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 21:39
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het fijn als mijn kleding lang mooi blijft. Winkels als Primark en C&A heb ik slechte ervaring mee, dus daar kom ik eigenlijk nooit meer. Voor spijker broeken wil ik niet te veel geld kwijt zijn, dus die haal ik vaak bij Pieces of Only (liefst in de sale), voor een echt mooi jasje of een mooie trui vind ik het net erg wat meer uit te geven. Goede schoenen vind ik ook belangrijk.

Voor basis-dingen heb ik wel echt vaste merken/ winkels. De hemden van €3,- van de HEMA vind ik bijvoorbeeld geweldig, net als de 15DEN panty's van Zeeman
Oud 01-06-2016, 21:46
Abby.
Abby. is offline
Mijn smaak wordt steeds duurder, maar mijn portemonnee niet steeds beter gevuld Daarom koop ik veel in de uitverkoop, bij o.a. Levi's en via Asos. Maar ik heb ook genoeg van de H&M. En toen de V&D nog was wilde ik nog wel eens Springfield of Warehouse shoppen. Maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 22:04
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, en ik hou van blauw en van stipjes en van gekke vachtjes en kant.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 22:10
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn kleuren zijn zwart en groen en alles daaromheen. Het liefst wel donker. Mijn kleren waren altijd van de Primark en H&M en hoewel ik dat nog steeds veel draag (ik ben voorzichtig met mijn was; dan gaat alles vrij lang mee), koop ik tegenwoordig vaker kleding bij de kringloop. Ook heb ik wat Clockhouse in mijn kast hangen. Sportkleding/outdoorkleding is van de Action, Karrimor, Lidl en Decathlon. Met schoenen ben ik altijd vrij makkelijk geweest; Van Haren en Primark waren veelbezochte winkels. Voor makkelijke sneakers ga ik nog steeds naar Van Haren. Mijn klompen koop ik bij voorkeur bij Welkoop. Mijn ondergoed is van Zeeman.
Oud 01-06-2016, 22:51
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Shirts haal ik meestal bij de Sting, maar heb er ook een aantal van de primark, spijkerbroeken haal ik meestal wel van een duurder merk omdat ik die graag van goede kwaliteit wil. Onderbroeken en sokken heb ik meestal van de Action of Big bazar.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 22:55
Tigerly
Tigerly is offline
Ik koop heet veel tweedehands, maar daardoor heb ik wel een jas van Karen Millen, veel Sendra laarzen en Vivienne Westwood schoentjes. Kwestie van goed zoeken.

Ik vind tweedehands winkelen ook veel leuker dan het nieuw uit het rek plukken.
Oud 01-06-2016, 23:46
Abby.
Abby. is offline
Karen Millen

Ondergoed bij de Hunkemoller trouwens.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 23:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind tweedehands winkelen ook veel leuker dan het nieuw uit het rek plukken.
Dit heb ik ook wel ja Zo zocht ik afgelopen winter een nieuwe jas en ik vond maar niets naar mijn smaak. Tot ik een keer een tweedehands kledingwinkel binnen stapte waar ik nog niet eerder was geweest en een supermooie wollen jas vond voor 7,50. Dat soort dingen zijn zo leuk
Oud 02-06-2016, 00:54
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dit heb ik ook wel ja Zo zocht ik afgelopen winter een nieuwe jas en ik vond maar niets naar mijn smaak. Tot ik een keer een tweedehands kledingwinkel binnen stapte waar ik nog niet eerder was geweest en een supermooie wollen jas vond voor 7,50. Dat soort dingen zijn zo leuk
Miekje* Schaap
Oud 02-06-2016, 06:54
Verwijderd
Ik heb een hekel aan winkelen.

Wanneer ik kleding nodig heb zoek ik meestal via internet wat er in de winkel hangt zodat ik niet eindeloos door winkels loop te struinen.

Kleding koop ik voornamelijk bij H&M, Pull&Bear, Weekday en soms Bershka.

Ik heb veel dezelfde kleding. Ik loop al jaren rond op hetzelfde model donkerblauwe of zwarte vans. Ik draag meestal lichte jeans en ik heb heel veel basic t-shirts van de H&M in verschillende kleuren. Deze combineer ik eindeloos met de rest van mijn kleding.

Ik heb een duidelijke smaak maar niet echt een stijl. Ik draag uitsluitend effen kleuren, ik heb een hekel aan printjes en mijn kleuren zijn lichtblauw, donkerblauw, grijs en wit.

Verder heb ik geen stijlicoon maar ik kan de Scandinavische merken/kleding vaak wel waarderen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 07:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 09:58
Verwijderd
Ik heb periodes waarin ik heel erg van kleding houd en periodes waarin het me niet zoveel boeit. Mijn favoriete winkels zijn voor nette dingen Massimo Dutti en WE, voor gewoon leuke/goedkope kleding Asos en H&M, voor broeken America Today. En mijn kleuren zijn vooral blauw en rood, daar heb ik in ieder geval veel in. Paars en bruintinten staan me niet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb een hekel aan winkelen.

Wanneer ik kleding nodig heb zoek ik meestal via internet wat er in de winkel hangt zodat ik niet eindeloos door winkels loop te struinen.
Dit.

Verder haal ik wel eens wat bij de WE of H&M (al dan niet via de webshop), koop ik al jaren varia Adidas (al dan niet uit een sale), en om de zoveel tijd eens wat nieuwe (afgeprijsde natuurlijk) Levi's. Mijn kleren zijn vooral donker en effen. Verder ben ik niet zo van de rare kleurtjes en prints, maar een shirt met een gaaf ontwerp of tof bandshirt laat ik niet links liggen, en in de zomer trek ik wel eens wat lichters aan.
Oud 02-06-2016, 10:40
Verwijderd
Ik winkel nauwelijks in gewone winkels, omdat ik daar toch niet meer in pas/het allemaal lelijk is. Ik loop wel met enige regelmaat binnen bij Paprika, dat vind ik ene gave winkel waar ik vaak slaag. Ik kreeg laatst de tip om eens bij MS te kijken, daar hebben ze ook nog wel eens iets leuks hoorde ik.

In mijn vrije tijd zweer ik bij harembroeken die ik op de (festival)markt en op Etsy koop. Shirts/vestjes/whatever vind ik moeilijk en bestel ik vaak via internet, op goed geluk. Soms is dat een succes, soms niet. Ik geef wel liever wat meer geld uit aan een aantal goede stukken dan weinig aan veel goedkope shit.
Ik zweer bij het ondergoed van de Hema, de lange hempjes van de H&M en BH's van Prima Donna en After Eden. Ik heb drie paar Dr Martens die ik veel en graag aan heb. Ik heb twee spijkerbroeken die ik alleen op het werk aan heb, die zijn van LTB en na veel veel dragen (drie jaar lang, 24 uur per week in alle omstandigheden) zijn ze nog steeds goed. Ik hoef dus nooit meer een ander merk spijkerbroeken. Ik ben op mijn werk wel heel anders gekleed dan op mijn werk en ik ben daar ook een stuk minder kritisch op met name shirts. Voor werkkleding loop ik prima de Primark of Newyorker binnen voor een goedkope zomerbroek en wat simpele shirts.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ik winkel nauwelijks in gewone winkels, omdat ik daar toch niet meer in pas/het allemaal lelijk is. Ik loop wel met enige regelmaat binnen bij Paprika, dat vind ik ene gave winkel waar ik vaak slaag. Ik kreeg laatst de tip om eens bij MS te kijken, daar hebben ze ook nog wel eens iets leuks hoorde ik.

In mijn vrije tijd zweer ik bij harembroeken die ik op de (festival)markt en op Etsy koop. Shirts/vestjes/whatever vind ik moeilijk en bestel ik vaak via internet, op goed geluk. Soms is dat een succes, soms niet. Ik geef wel liever wat meer geld uit aan een aantal goede stukken dan weinig aan veel goedkope shit.
Ik zweer bij het ondergoed van de Hema, de lange hempjes van de H&M en BH's van Prima Donna en After Eden. Ik heb drie paar Dr Martens die ik veel en graag aan heb. Ik heb twee spijkerbroeken die ik alleen op het werk aan heb, die zijn van LTB en na veel veel dragen (drie jaar lang, 24 uur per week in alle omstandigheden) zijn ze nog steeds goed. Ik hoef dus nooit meer een ander merk spijkerbroeken. Ik ben op mijn werk wel heel anders gekleed dan op mijn werk en ik ben daar ook een stuk minder kritisch op met name shirts. Voor werkkleding loop ik prima de Primark of Newyorker binnen voor een goedkope zomerbroek en wat simpele shirts.
MS als in MS mode? Wie gaf je die tip?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:44
Verwijderd
Een collega die er best leuk uit ziet. Wie weet zit er wat tussen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:54
Verwijderd
Hmm, ik vind dat echt een winkel voor huishoudbeurs-vrouwen met heel veel overgewicht en pittig korte-kapsels
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:55
Verwijderd
Niet dat je er met heel veel overgewicht niet goed uit kunt zien en ik snap dat kleren kopen dan moeilijker is, maar toch, er is echt wel wat leukers te vinden voor jonge leuke vrouwen denk ik. Tunieken kleden echt niet zo af als de gemiddelde MS vrouw denkt
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:56
Verwijderd
Ik ben er nog nooit binnen geweest, we gaan het zien
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 10:57
Verwijderd
Daarom vind ik Paprika zo leuk, Het is een grotematenwinkel waar ze niet alleen maar gebatikte tunieken en hobbezakken hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 11:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben een fatty en koop m'n dingen bij Asos, h&m, primark, threadless en andere shirtsites. Af en toe wehkamp voor goedkope basics.
M&S is grotendeels wat Krista zegt, maar af en toe zit er wel wat tofs tussen. Heb er jaren terug een legergroene lange bikerjas gekocht en die draag ik nog steeds.
Oud 02-06-2016, 11:50
EleventhHour
EleventhHour is offline
Vrijwel alles online bij Yoox redelijk brede smaak, hekel aan ruitjes
Oud 02-06-2016, 11:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Why not lifestyle?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2016, 11:56
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Why not lifestyle?
Waarom denk je?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 12:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Why not lifestyle?
Why wel? Er komt daar geen hond.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 13:01
Verwijderd
Oh, verder draag ik met enige regelmaat haarbanden, al helemaal nu mijn haar langer wordt, en die zijn altijd van het merk Buff. Enige dat om mijn grote hoofd past en mooi blijft en mijn zware haar kan dragen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2016, 00:03
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Niet dat je er met heel veel overgewicht niet goed uit kunt zien en ik snap dat kleren kopen dan moeilijker is, maar toch, er is echt wel wat leukers te vinden voor jonge leuke vrouwen denk ik. Tunieken kleden echt niet zo af als de gemiddelde MS vrouw denkt
Deze outfit is toch nog wel geinig voor dikkerdjes?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg maatje2.jpg (26.7 KB, 2x gelezen)
Oud 03-06-2016, 00:04
bloodyb
bloodyb is offline
Ja hoor, dat zou jou goed staan.
Oud 03-06-2016, 00:06
Pr0xy
Pr0xy is offline
Dacht ik al, daarom had ik ook die foto gekozen
Oud 03-06-2016, 21:25
Yne
Yne is offline
Ik draag denk ik vooral kleding van de H&M. Ik ben van de zwart-witte patroontjes en heb een onverklaarbaar ding voor stippen. Ik vind het wel telkens belangrijker dat kleding echt mooi zit en een goede kwaliteit zit, daarom is de H&M vandaag de dag niet meer zo toereikend Mijn schoenen zijn wel altijd van een merk, die koop ik dan online met korting, en mijn broeken zijn vaak duurder (Sting werkt blijkbaar goed). Sinds ik in Groningen woon shop ik een stuk minder. Ik weet dat het geen grote stad is, maar ik vind het vaak toch te druk en dan is het gewoon niet leuk meer
Oud 03-06-2016, 22:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb veel kleding van The Sting, Esprit, V&D en ook wel wat H&M en C&A. Spijkerbroeken vrijwel allemaal Esprit. Bij dingen als spijkerbroeken, vesten, jurkjes, etc wil ik wel graag dat ze lang mooi blijven en van goede kwaliteit zijn dus daar wil ik best wat meer voor betalen maar shirtjes ofzo koop ik overal wel, die slijten dan misschien sneller maar dan koop ikwel weer wat nieuws. Ik heb ook redelijk wat kleding van de Aeropostale, een super leuke winkel in de VS. Prijzen zitten een beetje tussen H&M en Sting in maar goede kwaliteit. Zo jammer dat mijn koffer nu vol was

Schoenen bestel ik vaak bij Zalando want ik ben een ramp met schoenen kopen en houd daarom niet van winkels als Dolcis waarbij je moet vragen om te passen en ik kan blijkbaar wel goed van plaatjes beoordelen wat zou kunnen passen en wat niet. Goedkope schoenen voor erbij koop ik wel bij Van Haren.
Oud 03-06-2016, 22:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh en ik kijk eigenlijk altijd vooraf op internet wat ze hebben en of het de moeite is om erheen te gaan want ik heb de energie helaas niet meer om echt de hele stad door te gaan dus plan bewust een aantal winkels waar ik wil kijken.
Oud 03-06-2016, 22:50
Abby.
Abby. is offline
Ik vind TopMerkSchoenen altijd wel prima. Afgeprijsde merkschoenen, goede kwaliteit. En beide schoenen zitten in de doos, dus je hoeft niet om de ander te vragen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2016, 22:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is dat een fysieke winkel?
Oud 04-06-2016, 00:33
Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb alleen maar broeken van Only en Veromoda omdat h&m-broeken ed mij niet passen.
Voor de rest Primark, C&A, forever21, bershka, etsy en ook best veel 2ehands.
Schoenen bestel ik vrijwel altijd online omdat ik niet zo'n gangbare maat heb.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 10:25
Verwijderd
This thread is worthless without pics trouwens
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb veel kleding van The Sting, Esprit, V&D en ook wel wat H&M en C&A. Spijkerbroeken vrijwel allemaal Esprit. Bij dingen als spijkerbroeken, vesten, jurkjes, etc wil ik wel graag dat ze lang mooi blijven en van goede kwaliteit zijn dus daar wil ik best wat meer voor betalen maar shirtjes ofzo koop ik overal wel, die slijten dan misschien sneller maar dan koop ikwel weer wat nieuws. Ik heb ook redelijk wat kleding van de Aeropostale, een super leuke winkel in de VS. Prijzen zitten een beetje tussen H&M en Sting in maar goede kwaliteit. Zo jammer dat mijn koffer nu vol was

Schoenen bestel ik vaak bij Zalando want ik ben een ramp met schoenen kopen en houd daarom niet van winkels als Dolcis waarbij je moet vragen om te passen en ik kan blijkbaar wel goed van plaatjes beoordelen wat zou kunnen passen en wat niet. Goedkope schoenen voor erbij koop ik wel bij Van Haren.

Oja, bij Aeropostale heb ik in de VS ook leuke dingen gekocht! Alleen shirtjes daarvan gaan wel snel kapot vind ik, maar een broek en een colbertje daarvan zijn mijn lievelings.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 10:26
Verwijderd
Oja en ik vind het ook stom als je om de linkerschoen moet vragen maar ik denk altijd maar, boeiend dit is jullie winkelconcept dus dan loop je maar 30x heen en weer voor mij
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 10:29
Kuikie
Kuikie is offline
Oh een kledingtopic.

Ik liep toen ik nog een ukkie was met sponzenbroekjes buiten putteke winter.

Nu heb ik een eigen stijl met een twist.
Oud 04-06-2016, 10:36
Verwijderd
Citaat:

Nu heb ik een eigen stijl met een twist.
Juist.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 10:37
Verwijderd
Ik wil binnenkort wel wat van de webshop Loavies bestellen, weet iemand of dat goede kwaliteit is? Zitten echt grappige dingen bij en niet duur..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Vertel hier alles over kleding: Waar koop jij je kleding? Wat zijn jouw kleuren? Heb je een dure smaak of ben je juist een
koopjesjager? Volg je een bepaalde stijl? Heb je een inspiratiebron of stijlicoon? Etc. Leuk en gezellig doei groetjes van Søren

[filmpje]
Waar koop jij je kleding?
in een winkel

Wat zijn jouw kleuren?
gewoon donkere kleuren jwz

Heb je een dure smaak of ben je juist een koopjesjager?
koop gewoon wat ik wil éh

Volg je een bepaalde stijl?
flikker toch op

Heb je een inspiratiebron of stijlicoon?
flikker toch op
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 14:50
aumgn
aumgn is offline
Ik kleed me over het algemeen netjes, omdat dat bij mijn werk van me verwacht wordt. Overhemd, meestal effen, of een polo als het echt heet is. Ik koop meestal bij Mark & Spencers of in winkels waar mijn chick voor haarzelf aan het kijken is.

Qua nette schoenen heb ik wel een band met Van Lier, als ik naar het strand ga ofzo doe ik Vans.
Oud 04-06-2016, 14:54
Yne
Yne is offline
Vindt ze het leuk dat je haar 'm'n chick' noemt?
Oud 04-06-2016, 15:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het is in elk geval beter dan "me meissie", ofzo.

Sorry, beter ALS, bedoel ik natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2016, 15:39
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik typte eigenlijk 'bae', maar dat is vast ook niet goed.
Oud 04-06-2016, 16:01
Yne
Yne is offline
Citaat:
Het is in elk geval beter dan "me meissie", ofzo.

Sorry, beter ALS, bedoel ik natuurlijk.
Ik werd laatst nog dushi genoemd, omdat mijn vriend de straatwaarde van het woord niet kent en op internet staat dat het schatje betekent. Wat een oude lul is het ook

Citaat:
Ik typte eigenlijk 'bae', maar dat is vast ook niet goed.
Alles is goed, ik vroeg het me af. Net zoals de vraag waarom volwassen vrouwen 'een vriendinnetje van mij' zeggen in plaats van gewoon 'een vriendin'. En in bae zit (voor mijn gevoel) net een wat meer ironische twist en dan is het weer een ander verhaal. Ik noem mijn vriend wel eens mijn SO, dat is pas stom
Oud 04-06-2016, 16:33
aumgn
aumgn is offline
Chick is inderdaad ook licht satirisch, maar ook omdat ik alle alternatieven stom vind. Maar ik denk dat ik overstap op dushi nu.
Reageren

Regels voor berichten