Het onderwerp geeft het al aan.. Ik heb in de vakantie een leuk meisje ontmoet. Na een dag met haar doorgebracht te hebben moest ze weer terug naar Engeland. Wel kreeg ik van haar haar contactgegevens met haar nummer en Facebook.
Tot zondag 8mei hadden we nog elke dag contact met elkaar. Maar dit is niet meer het geval tot de dag van vandaag. Ze was van de een op de ander dag totaal veranderd en antwoordde heel kortaf.
Ik heb haar zondag voor het laatst een app gestuurd via whatsapp. De app is wel aangeleverd, maar is nog niet gelezen tot de dag van vandaag. Ook op Facebook Messenger heeft ze mijn bericht ontvangen maar niet gelezen. Wat ik vreemd vind want ze is continu online.
Is dit een teken dat ze geen interesse meer heeft? Ik vind dit heel verwarrend, omdat ze haar contactgegevens aan mij heeft gegeven en nu opeens mij negeert..
UPDATE:
Ik heb van haar vorige weekend gehoord dat ze problemen heeft en dat ze daar moeilijk over praat. Zelf heb ik al gezegt, dat ik voor haar klaar sta als ze mij nodig heeft.
Ze blijft nog steeds berichten sturen(wel nadat ik het gesprek start...), maar die zijn vrij kort. Ze stuurt berichten waar geen vervolg mogelijk is. Ik probeer nu zelf (wat heel lastig is) haar niet te smsen/appen in de hoop dat zij het gesprek start, want dat kan betekenen dat ze nog interesse heeft.
Zelfs zegt ze dat ze geen geld heeft en daarom ook niet mij kan visiteren dit jaar. Ik vertrouw haar, maar het kan ook zo zijn dat ze dit zeg zodat ik haar vergeet.
Is er misschien iets wat ik kan doen om de relatie weer te versterken zoals eerst. Ik heb haar een paar weken geleden al gevraagd of ze wou videochatten eens in de zoveel tijd, maar ze zegt dat ze het te druk heeft.. Ik zit in een enorme twijfel of ze nog hetzelfde voor me voelt. Heb al vaker berichten naar haar gestuurd over de situatie. Ik wil haar namelijk niet vol spammen over deze situatie..
|