Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We schrijven haast elke dag een mail naar elkaar van in ieder geval 1 A4'tje... op mijn computer staan nu in ieder geval 260 van haar mailtjes, maar in totaal hebben we er nog meer geschreven... laten we die nog maar eventjes niet uitprinten ![]() Ow... en tijdens onze eerste ontmoeting, had ze me een T-shirt gegeven met daarop 2002 staan... het jaar om nooit te vergeten, dit T-shirt heb ik dus nog steeds, ook mooi om herinneringen aan op te halen. *zucht*
|
Volgens mij zijn aandenkens en contactmogelijkheden altijd leuk en is het niet zo zeer dat daardoor de afstand wordt verkleint.
Als je echt verliefd bent dan is aan de afstand altijd wel een mouw te passen. Als je afstand een probleem vindt om een relatie te beginnen dan ben je volgens mij niet echt verliefd. Het maakt het echter natuurlijk wel moeilijker om elkaar te zien, maar ach de meesten die hier op het forum zitten hebben nog vakanties enzo, dus dan kan je gewoon een weekje bij de ander op vakantie.
|
|