Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2016, 00:55
Ik blijf geheim
Ik blijf geheim is offline
Hoi ik ben 16 jaar en homo, ik heb een relatie met me vriend en ik ben echt heel gelukkig met hem. Maar na een goed gesprek met hem kwam ik erachter dat hij dus ook nog meisjes leuk vind dus hij is bi en hij wilt trouwen met een meisje maar mij ook nog een relatie daarbij ik vind het maar raar en maakt mij verdrietig. Kan iemand me zeggen wat ik moet doen ofso want andere vrienden zeggen dat ik het uit moet maken maar ik hou nog steeds van hem... Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2016, 01:26
bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt er weinig aan doen dat hij meisjes óók leuk vindt. En beslissing om het wel of niet uit te maken met hem zal je toch echt zelf moeten nemen. Dat kunnen wij niet voor je doen.
Oud 18-05-2016, 04:47
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Al ben/wordt ik tweede keus is voor mij de beslissing snel gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 06:57
Elin3
Elin3 is offline
Voor nu ben je leuk genoeg, voor de lange termijn niet. Of dat het waard is om nu wel samen te zijn kan alleen jij beslissen.
Oud 18-05-2016, 07:29
Verwijderd
Is het een idee voor de toekomst, dat hij uiteindelijk met een meisje wil trouwen omdat het moet, zij het met een vriend ernaast? Of heeft hij het idee dat jongens voor nu wel leuk zijn, maar voor de lange termijn niet?

In het eerste geval is het heel kut voor hem dat hij zich niet vrij voelt om te trouwen met wie hij wil, maar het heeft waarschijnlijk niet zo veel met jullie relatie nu te maken. In het tweede geval - denk je dat hij iets mist in de relatie, wat hij bij een meisje wel hoopt te krijgen? Gaat het op zich goed tussen jullie? (en niet 'ja' zeggen omdat je van hem houdt - hebben jullie een goede relatie?)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 08:09
Axel11
Axel11 is offline
Even voorop gesteld dat polyamorie gewoon een mogelijkheid is, maar dat jij dat natuurlijk niet (ook) hoeft te willen.

Vraag is inderdaad wel waarom hij zo graag wil trouwen met een (nog onbekend) meisje en niet bijv. met jou. Of waarom überhaupt trouwen met iemand.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 09:18
Mauriice
Mauriice is offline
Citaat:
Hoi ik ben 16 jaar en homo, ik heb een relatie met me vriend en ik ben echt heel gelukkig met hem. Maar na een goed gesprek met hem kwam ik erachter dat hij dus ook nog meisjes leuk vind dus hij is bi en hij wilt trouwen met een meisje maar mij ook nog een relatie daarbij ik vind het maar raar en maakt mij verdrietig. Kan iemand me zeggen wat ik moet doen ofso want andere vrienden zeggen dat ik het uit moet maken maar ik hou nog steeds van hem... Alvast bedankt
Ik zou dan toch voor jezelf kiezen en een leuke lieve jongen willen die 100% voor jouw gaat.
Ik ben ook op zoek naar jongen die alleen voor mij gaat en waar ik heerlijke sex mee kan hebben en er niet steeds aan wil denken dat hij het ook met een meisje doet .
Maurice
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 19:20
Ik blijf geheim
Citaat:
Is het een idee voor de toekomst, dat hij uiteindelijk met een meisje wil trouwen omdat het moet, zij het met een vriend ernaast? Of heeft hij het idee dat jongens voor nu wel leuk zijn, maar voor de lange termijn niet?

In het eerste geval is het heel kut voor hem dat hij zich niet vrij voelt om te trouwen met wie hij wil, maar het heeft waarschijnlijk niet zo veel met jullie relatie nu te maken. In het tweede geval - denk je dat hij iets mist in de relatie, wat hij bij een meisje wel hoopt te krijgen? Gaat het op zich goed tussen jullie? (en niet 'ja' zeggen omdat je van hem houdt - hebben jullie een goede relatie?)
hij wilt een gezin met een vrouw en een kind maar met mij daar bij ik ben niet gek ook all weet ik dat het nu nog niet zo is maar ik wil iemand die echt 100% voor mij gaat ik heb het hem ook al gezegt vandaag en we gaan binnenkort goed praten maar ik weet al wat mijn beslissing is dankjewel
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 19:20
Ik blijf geheim
Citaat:
Ik zou dan toch voor jezelf kiezen en een leuke lieve jongen willen die 100% voor jouw gaat.
Ik ben ook op zoek naar jongen die alleen voor mij gaat en waar ik heerlijke sex mee kan hebben en er niet steeds aan wil denken dat hij het ook met een meisje doet .
Maurice
Jaa ga Ik ook doen bedankt😉👍🏾
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 19:22
Ik blijf geheim
Citaat:
Even voorop gesteld dat polyamorie gewoon een mogelijkheid is, maar dat jij dat natuurlijk niet (ook) hoeft te willen.

Vraag is inderdaad wel waarom hij zo graag wil trouwen met een (nog onbekend) meisje en niet bijv. met jou. Of waarom überhaupt trouwen met iemand.
Omdat hij een kind wil dat is het enige Wat Ik kan bedenken😥
Met citaat reageren
Oud 19-05-2016, 07:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Omdat hij een kind wil dat is het enige Wat Ik kan bedenken😥
Bedenk niet zelf, maar vraag het hem. Aan die info heb je een stuk meer.
Oud 20-05-2016, 23:59
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Bespreek met hem je gevoelens hierover.
Als hij het waard is zal hij je gevoelens respecteren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten