Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2016, 20:58
thegamemind
thegamemind is offline
ik val op milfen maar ben pas 16 kunnen jullie me uitleggen hoe dat werkt

alvast bedankt (-:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2016, 21:49
bloodyb
bloodyb is offline
Waarom je er op valt of hoe je er een in je bed krijgt?
Oud 31-05-2016, 21:53
thegamemind
thegamemind is offline
allebij
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 21:57
patrick1495
patrick1495 is offline
begin eerst met je woordenschat en taalkennis want oudere vrouwen zullen niet vallen op een jongen die een liefdesbrief schrijft en woorden als ''allebei'' verkeert schrijft. ja dit is serieus bedoelt btw.

verder ehm geen idee? er zijn denkik niet veel oudere vrouwen die vallen op jongens van 15 jaar.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 21:59
thegamemind
thegamemind is offline
oh oke
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 22:00
Elin3
Elin3 is offline
Seksueel contact met jongeren onder de 16 jaar is overigens wettelijk ook niet toegestaan. Dat zou nog wel eens in je nadeel kunnen werken
Oud 31-05-2016, 22:01
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Seksueel contact met jongeren onder de 16 jaar is overigens wettelijk ook niet toegestaan. Dat zou nog wel eens in je nadeel kunnen werken
idd ook dat nog ja.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 22:13
thegamemind
thegamemind is offline
maar stel dat er nou niemand zou kunnen achterkomen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 22:45
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
begin eerst met je woordenschat en taalkennis want oudere vrouwen zullen niet vallen op een jongen die een liefdesbrief schrijft en woorden als ''allebei'' verkeert schrijft. ja dit is serieus bedoelt btw.

verder ehm geen idee? er zijn denkik niet veel oudere vrouwen die vallen op jongens van 15 jaar.
Jij levert commentaar op zijn woordenschat en taalkennis? Ahum. Wat dacht je er van om zinnen met een hoofdletter te laten beginnen. Het voltooid deelwoord = bedoeld en verkeert met een t is verkeerd....

Laatst gewijzigd op 31-05-2016 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 22:47
thegamemind
thegamemind is offline
hahahahahaha XD ik ga helemaal stuk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:03
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Citaat:
Jij levert commentaar op zijn woordenschat en taalkennis? Ahum. Wat dacht je er van om zinnen met een hoofdletter te laten beginnen. Het voltooid werkwoord = bedoeld en verkeert met een t is verkeerd....

Grammarnazi.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:11
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Jij levert commentaar op zijn woordenschat en taalkennis? Ahum. Wat dacht je er van om zinnen met een hoofdletter te laten beginnen. Het voltooid werkwoord = bedoeld en verkeert met een t is verkeerd....

ik doe het alleen om hem te helpen, jij doet het om mensen te vernederen, leuk man

ik zeg toch ook niet dat ik het zelf goed doe , ik weet van mezelf dat ik dyslexie heb maar bedankt voor uw onnodige commentaar op dit topic.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:15
thegamemind
thegamemind is offline
ja zo zijn mensen nou
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:17
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
maar bedankt voor uw onnodige commentaar op dit topic.
Zijn commentaar lijkt me niet meer onnodig dan jouw commentaar: mensen die niet goed spellen worden ook hier minder serieus genomen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:18
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Zijn commentaar lijkt me niet meer onnodig dan jouw commentaar: mensen die niet goed spellen worden ook hier minder serieus genomen
dit gaat offtopic, vandaar dat het onnodig is.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:23
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
dit gaat offtopic, vandaar dat het onnodig is.
Nou, laten we eens on topic op jouw advies gaan dan: wie zegt dat hij een liefdesbrief wil schrijven.............?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:25
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Nou, laten we eens on topic op jouw advies gaan dan: wie zegt dat hij een liefdesbrief wil schrijven.............?
pfff, nvm, ik houd voortaan me advies wel voor me. stel hij zou dat doen is dat mijn advies verder niks.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:30
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
pfff, nvm, ik houd voortaan me advies wel voor me. stel hij zou dat doen is dat mijn advies verder niks.
Nee, nu wil ik graag horen of je advies is dat hij een liefdesbrief schrijft aan een "milf". Misschien een goed idee, misschien niet: ik laat me graag overtuigen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 23:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat bedoel je, 'hoe dat werkt'? Het werkt gewoon net als bij alle anderen: je vindt iemand leuk en als zij jou ook leuk vinden komt het misschien tot een relatie/seks/iets. Kijk wel uit met termen als 'milf' en 'oudere vrouw'. De meeste mensen willen dat je ze aantrekkelijk vindt om wie ze zijn, en vinden 't niet leuk om gereduceerd te worden tot een type.

Denk ook dat je nog 'n jaartje of twee moet wachten voor je kans maakt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 00:29
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ik doe het alleen om hem te helpen, jij doet het om mensen te vernederen, leuk man

ik zeg toch ook niet dat ik het zelf goed doe , ik weet van mezelf dat ik dyslexie heb maar bedankt voor uw onnodige commentaar op dit topic.
Ik doe het niet om jou te vernederen maar als je in een zin met taalfouten iemand wijst op zijn taalfouten valt dat een beetje op. Verder twijfel ik er niet aan dat jij hem wilt helpen dus geef gerust advies.
Oud 01-06-2016, 10:55
thegamemind
thegamemind is offline
Wtf waarom zitten jullie op elkaars typfouten te letten. Dat is toch onnodig. Hoe oud waren jullie nou ook alweer..............
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 14:56
bikinigek
bikinigek is offline
Pff ik kijk weer ff verder gaat weer over niks hier
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 23:09
thegamemind
thegamemind is offline
Waarom zitten jullie op deze site?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 15:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom zitten jullie op deze site?
Ben een paar keer blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 21:40
Denkerius
Denkerius is offline
Rond je 16de word je nog gezien als een boytoy door de meeste oudere dames, als ze geïnteresseerd zijn tenminste. Serieuze relaties zijn meestal vanaf 19-20 wanneer je een leuk verhaaltje kunt opsteken over je baan of studie. De legaliteit zal ook wel een rol spelen.

Als je letterlijk op Milfen valt, dus met kinderen, dan moet je behoorlijk "volwassen" zijn, oftewel eigen woning, baan, toekomstperspectief. Anders wordt je al snel een te groot risico. Moeders die dat risico wel nemen zijn meestal niet serieus of mentaal onstabiel naar mijn mening.
Oud 04-06-2016, 23:04
thegamemind
thegamemind is offline
oke denkeritus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten