Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik doe het alleen om hem te helpen, jij doet het om mensen te vernederen, leuk man ![]() ik zeg toch ook niet dat ik het zelf goed doe , ik weet van mezelf dat ik dyslexie heb maar bedankt voor uw onnodige commentaar op dit topic. |
![]() |
|
Wat bedoel je, 'hoe dat werkt'? Het werkt gewoon net als bij alle anderen: je vindt iemand leuk en als zij jou ook leuk vinden komt het misschien tot een relatie/seks/iets. Kijk wel uit met termen als 'milf' en 'oudere vrouw'. De meeste mensen willen dat je ze aantrekkelijk vindt om wie ze zijn, en vinden 't niet leuk om gereduceerd te worden tot een type.
Denk ook dat je nog 'n jaartje of twee moet wachten voor je kans maakt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Rond je 16de word je nog gezien als een boytoy door de meeste oudere dames, als ze geïnteresseerd zijn tenminste. Serieuze relaties zijn meestal vanaf 19-20 wanneer je een leuk verhaaltje kunt opsteken over je baan of studie. De legaliteit zal ook wel een rol spelen.
Als je letterlijk op Milfen valt, dus met kinderen, dan moet je behoorlijk "volwassen" zijn, oftewel eigen woning, baan, toekomstperspectief. Anders wordt je al snel een te groot risico. Moeders die dat risico wel nemen zijn meestal niet serieus of mentaal onstabiel naar mijn mening.
|
![]() |
|
|