Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2016, 23:43
df
df is offline
Is n3thn serieus iemand anders dan een veertienjarig scholiertje?
Oud 06-06-2016, 23:47
Verwijderd
Ik denk van wel.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:02
Verwijderd
Nee dit is lekker chique.. een beetje over iemand roddelen..

Laat ik 1 ding zeggen: ik ken nthn3d vrij goed en hij is juist een van de weinigen die echt een scholier is. Dus laat hem verder effe met rust please, want anders blijven er nog minder scholieren over hier en volgens mij was dit forum toch echt voor hen bedoeld. Ga effe iemand van je eigen leeftijd pesten ofzo. Held.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:03
Verwijderd
Ik wil wel een pm met details waarom jr dat denkt Lockje!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:04
Verwijderd
Citaat:

Laat ik 1 ding zeggen: ik ken nthn3d vrij goed en hij is juist een van de weinigen die echt een scholier is. Dus laat hem verder effe met rust please, want anders blijven er nog minder scholieren over hier en volgens mij was dit forum toch echt voor hen bedoeld. Ga effe iemand van je eigen leeftijd pesten ofzo. Held.
Mag ouder ook? Dan kan ik jou pesten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:05
df
df is offline
Ik pest iemand? Volgens mij mis ik iets. Waarom denk je dat deadlock
Oud 07-06-2016, 00:06
Verwijderd
Citaat:

Roddelen is toch in het geniep? En je wil niet weten hoeveel idioten er op deze manier al ontmaskerd zijn, waaronder enkele smerige ouwe mannen. Dus ga jij ff lekker fietsen, ik verdenk jou ook nog steeds van bepaalde verwerpelijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ik pest iemand? Volgens mij mis ik iets. Waarom denk je dat deadlock
Something just doesn't add up...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:11
df
df is offline
Wat concreet dan? Taalgebruik? Of?
Oud 07-06-2016, 00:13
Verwijderd
Algemene postgedrag. Het is denk ik gewoon geen 14-jarige, het komt heel erg over als een ouder iemand die een 14-jarige probeert te zijn. En wij staan allemaal zo ver van die leeftijd af dat we het gewoon niet meer doorhebben. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Roddelen is toch in het geniep? En je wil niet weten hoeveel idioten er op deze manier al ontmaskerd zijn, waaronder enkele smerige ouwe mannen. Dus ga jij ff lekker fietsen, ik verdenk jou ook nog steeds van bepaalde verwerpelijke dingen.
Je moet die jongen gewoon met rust laten. Je pest hem weg met dit soort beschuldigingen. Ik denk dat de beheerders dat niet zo heel erg op prijs stellen, gok ik zomaar. En jij mag mij van vanalles verdenken hoor. Boeit me geen flikker. Maar ik vond dat ik nu toch wel effe voor nthn3d op moest komen. Succes met je geroddel nog

P.S. als je "zo ver van die leeftijd af staat dat je dingen niet eens doorhebt of iemand oprecht is" of wat je ook schreef, misschien is het dan voor jou wel tijd om het scholieren forum te verlaten, in plaats van voor anderen de boel te verpesten. Veel wijsheid gewenst. Doeiiii.

Laatst gewijzigd op 07-06-2016 om 00:36.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:28
Verwijderd
Oehhhhh smiley of death Deadlock, nu moet je uit gaan kijken!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:36
Verwijderd
Post weg.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:37
Verwijderd
Oeps! Sorry dat mag natuurlijk niet op onzin. Effe aangepast..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:38
Verwijderd
De tering.

Het is ook al veel te laat voor je.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Post weg.
Ja ik zit te kloten..

Citaat:
De tering.

Het is ook al veel te laat voor je.
Klopt! Ik ga pitten. Trusten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 05:56
Verwijderd
Typisch dat InfoBoy zo fel reageert
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 06:33
Verwijderd
Citaat:

Nou ik geloof Nathan eigenlijk wel maar deze post maakt het er niet beter op.

Tevens:

Citaat:
hij is een van de weinigen die echt een scholier is
Wait what
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 06:47
Verwijderd
En ik geloof hem wel omdat hij zoveel post en zo'n beetje de enige veertienjarige op onzin is. Qua stijl neem je toch dingen over van het foeum - ik wel, althans - en daarom typt hij anders dan andere tieners op L&R ofzo. Ik heb hier verder geen in-depth onderzoek naar gedaan maar goed.

Verder is dit super makkelijk op te lossen als nathan3 even wat forumers een foto pm't waarop hij een briefje vasthoudt met 'hoi ik ben nthn3d en ik ben echt!'.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 06:56
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Hoe oud ben jij?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 06:59
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Verder is dit super makkelijk op te lossen als nathan3 even wat forumers een foto pm't waarop hij een briefje vasthoudt met 'hoi ik ben nthn3d en ik ben echt!'.
Of iedereen bemoeit zich even lekker met zichzelf. Infoboy heeft wel een punt. Hoe komt het dat juist de doelgroep hier maar zelden langere tijd blijft hangen? Ik vermoed ook dat het iets te maken heeft met een aantal mensen die eigenlijk te oud zijn voor dit forum en met hun gedrag de 'jonkies' wegpesten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 07:01
Verwijderd
Mark, even voor de beeldvorming. Hoe oud ben jij?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Of iedereen bemoeit zich even lekker met zichzelf. Infoboy heeft wel een punt. Hoe komt het dat juist de doelgroep hier maar zelden langere tijd blijft hangen? Ik vermoed ook dat het iets te maken heeft met een aantal mensen die eigenlijk te oud zijn voor dit forum en met hun gedrag de 'jonkies' wegpesten.
Ik vind het alleen maar fijn dat de meeste hier wat ouder zijn, maakt het een stuk gezelliger naar mijn idee. De meeste mensen van mijn leeftijd en iets jonger/ouder voegen hier nou niet direct gezelligheid toe, enkele uitzonderingen daargelaten. En ook niet bepaald niveau...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 07:19
Verwijderd
InfoBoy, hoe oud ben je en heb je wel eens een forumer gemeet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2016, 08:01
Axel11
Axel11 is offline
Goed topic
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Je moet die jongen gewoon met rust laten. Je pest hem weg met dit soort beschuldigingen. Ik denk dat de beheerders dat niet zo heel erg op prijs stellen, gok ik zomaar. En jij mag mij van vanalles verdenken hoor. Boeit me geen flikker. Maar ik vond dat ik nu toch wel effe voor nthn3d op moest komen. Succes met je geroddel nog

P.S. als je "zo ver van die leeftijd af staat dat je dingen niet eens doorhebt of iemand oprecht is" of wat je ook schreef, misschien is het dan voor jou wel tijd om het scholieren forum te verlaten, in plaats van voor anderen de boel te verpesten. Veel wijsheid gewenst. Doeiiii.
Och ende wee, na 156K posts ben jij degene die mijn ogen heeft geopend.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 08:40
Verwijderd
Citaat:
De meeste Onzinners wagen zich zelden buiten Onzin. Er zal vast wel eens iemand weggepest zijn maar als er archieven bestonden van de posts uit 2005-2010 dan zou je hier heel anders over denken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 09:06
Verwijderd
Gerapporteerde posts is er maar druk mee. Meer posts daar de afgelopen paar uur dan hier in ieder geval. Iedere keer gaat het lampje aan.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 11:05
Verwijderd
Of we zeggen dat Nathan gewoon een goeie vent is en houden er over op. Zaak gesloten, dit is mijn uitspraak en daar moete t mee doen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 11:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oud 07-06-2016, 14:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Of we zeggen dat Nathan gewoon een goeie vent is en houden er over op. Zaak gesloten, dit is mijn uitspraak en daar moete t mee doen
Maar dat is hij niet
Oud 07-06-2016, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is hij niet
Zeg dat maar tegen mijn geweer

⁞ つ: •̀ ⌂ •́ : ⁞-︻╦̵̵͇̿̿̿̿══╤─

Bron: dongerlist.com

Laatst gewijzigd op 07-06-2016 om 16:43. Reden: Bronvermelding
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 16:43
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Citaat:
Maar dat is hij niet
Oud 07-06-2016, 16:47
Verwijderd
(┛ಠДಠ)┛彡┻━┻

Bron: Weer van dongerlist
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 17:00
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:

Zeker tegen je puddingbuks!
Oud 07-06-2016, 19:32
Yne
Yne is offline
Citaat:

Ik vind het heel aandoenlijk dat je de 'bron' erbij zet. Je lijkt wel een onderzoeker
Oud 07-06-2016, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel aandoenlijk dat je de 'bron' erbij zet. Je lijkt wel een onderzoeker
ik dacht: misschien vinden jullie t ook wel leuk, dus zet ik de bron erbij zodat je ze ook kan kijken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 19:49
df
df is offline
Mevrouw heeft haar bachelorscriptie ingeleverd en is nu al drs.Onderzoek
Oud 07-06-2016, 20:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah mooi, weer een paar uiterst dubieuze posts van InfoBoy.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 20:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik geef nooit bronnen hoor. Gewoon plagiaat plegen jwz yolo
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 20:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een topic.
Oud 07-06-2016, 20:46
Yne
Yne is offline
Citaat:
Mevrouw heeft haar bachelorscriptie ingeleverd en is nu al drs.Onderzoek
Jeweetzelluf, even stoer doen
Oud 08-06-2016, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Typisch dat InfoBoy zo fel reageert
Niet zo Søren ok?
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why..

Citaat:
Ja thanks. Nou precies dit dus. Die "jonkies" denken boeien.. ik heb hier geen zin meer in, ik heb leuke vrienden, laat ze het daar op het forum maar lekker uitzoeken en weg zijn ze. Beetje jammer lijkt me.

Citaat:
De meeste Onzinners wagen zich zelden buiten Onzin. Er zal vast wel eens iemand weggepest zijn maar als er archieven bestonden van de posts uit 2005-2010 dan zou je hier heel anders over denken.
Nee, in tegenstelling tot jij. Jij bent een echte forumparasiet. Forumparasiet: Verspreidt zich schijnbaar ongemerkt door vele forums en leeft alleen maar door bij anderen veel ellende te veroorzaken. En is ie er eenmaal, dan komt het forum er maar moeilijk van hem af. Zijn erg schadelijk voor forums.

Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent.

Citaat:
Gerapporteerde posts is er maar druk mee. Meer posts daar de afgelopen paar uur dan hier in ieder geval. Iedere keer gaat het lampje aan.
Nou wees er maar trots op. Hopelijk gaat er bij jou in je hoofd ook eindelijk een keer een lampje aan.

Citaat:
Nou dit is toch wel de meest geniale post van de afgelopen tijd zeg!
Ik stem voor.

Citaat:
Maar dat is hij niet
Lekker positief weer.

Citaat:
Ah mooi, weer een paar uiterst dubieuze posts van InfoBoy.
Whahaha, jij bent echt grappig.

ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Niet zo Søren ok?
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why..

Ja thanks. Nou precies dit dus. Die "jonkies" denken boeien.. ik heb hier geen zin meer in, ik heb leuke vrienden, laat ze het daar op het forum maar lekker uitzoeken en weg zijn ze. Beetje jammer lijkt me.

Nee, in tegenstelling tot jij. Jij bent een echte forumparasiet. Forumparasiet: Verspreidt zich schijnbaar ongemerkt door vele forums en leeft alleen maar door bij anderen veel ellende te veroorzaken. En is ie er eenmaal, dan komt het forum er maar moeilijk van hem af. Zijn erg schadelijk voor forums.

Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent.

Nou wees er maar trots op. Hopelijk gaat er bij jou in je hoofd ook eindelijk een keer een lampje aan.

Nou dit is toch wel de meest geniale post van de afgelopen tijd zeg!
Ik stem voor.

Lekker positief weer.

Whahaha, jij bent echt grappig.

ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 02:23
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Niet zo Søren ok?

...
Beetje sneue poging om het onderwerp te veranderen hier. Tientallen onzin leden kunnen de identiteit van deadlock bevestigen.

Citaat:
InfoBoy schreef:
Is dit nu een bekentenis?
Oud 08-06-2016, 05:10
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wat een topic.
Hoi Donkere Föhniks
Oud 08-06-2016, 06:34
Verwijderd
Citaat:
Niet zo Søren ok?
Hoi InfoBoy, je lijkt er iedere keer overheen te lezen ..

H O E O U D B E N J I J ?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 07:28
Not for Sale
Not for Sale is offline
Waarschijnlijk is het niet al te moeilijk om van leden met genoeg posts een ngram-model van hun taalgebruik te maken dat hun leeftijd kan bepalen
Oud 08-06-2016, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk is het niet al te moeilijk om van leden met genoeg posts een ngram-model van hun taalgebruik te maken dat hun leeftijd kan bepalen
Ik moet deze week een auteurherkenninswerkstuk inleveren en heb nog even overwogen het over nthn3d te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten