Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() P.S. als je "zo ver van die leeftijd af staat dat je dingen niet eens doorhebt of iemand oprecht is" of wat je ook schreef, misschien is het dan voor jou wel tijd om het scholieren forum te verlaten, in plaats van voor anderen de boel te verpesten. ![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2016 om 00:36. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tevens: Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik geloof hem wel omdat hij zoveel post en zo'n beetje de enige veertienjarige op onzin is. Qua stijl neem je toch dingen over van het foeum - ik wel, althans - en daarom typt hij anders dan andere tieners op L&R ofzo. Ik heb hier verder geen in-depth onderzoek naar gedaan
![]() Verder is dit super makkelijk op te lossen als nathan3 even wat forumers een foto pm't waarop hij een briefje vasthoudt met 'hoi ik ben nthn3d en ik ben echt!'. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why.. ![]() Citaat:
Citaat:
Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent. Citaat:
Citaat:
![]() Ik stem voor. Citaat:
![]() Citaat:
![]() ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
H O E O U D B E N J I J ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Deadlock for president Durian | 15 | 12-10-2015 15:51 | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote: Ik ben deadlock en ga feuteus oploaden topic Verwijderd | 2 | 21-03-2005 20:05 | |
Drugs & Alcohol |
DeaDLocK als FB Verwijderd | 23 | 15-12-2003 17:35 |