Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2016, 21:21
Ben Strik
Ben Strik is offline
Hallootjes,

In ruil voor wat zou een meisje haar borsten door iemand laten aanraken?

Einde, doei.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 21:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In ruil voor oprechte interesse in haar als persoon, leuke grapjes en een stevige seksuele spanning? Dat werkt bij mij altijd wel als Basic combo.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Als een jongen mij wil betalen/ iets wil geven in ruil daarvoor kan hij het bij mij wel vergeten... Natuurlijk zit elk meisje anders in elkaar, en staat zij er misschien anders in, maar de meeste vrouwen worden liever niet alleen als stuk vlees (borsten, kont) gezien. Oprechte interesse brengt je een stuk verder in je contact met meiden.
Oud 01-06-2016, 22:49
bikinigek
bikinigek is offline
minimaal 100 euro bij de hoeren voor jou
Met citaat reageren
Oud 02-06-2016, 06:51
Mark52
Mark52 is offline
Het belangrijkste is zorgen dat ze je leuk vindt. Soms gaat dat vanzelf. Soms moet je een beetje moeite doen (aandacht geven, flirten, grapjes maken enz.) Soms lukt het helemaal niet en moet je de strijd staken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2016, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Hallootjes,

In ruil voor wat zou een meisje haar borsten door iemand laten aanraken?

Einde, doei.
"einde, doei"

kakhiel fan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2016, 21:05
Ben Strik
Ben Strik is offline
Haha, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 16:28
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ik zou ook best borsten willen aanraken in ruil daarvoor mag die vrouw dan ook even aan mijn geslachtsdeel zitten als ze wilt lijkt me een faire deal toch?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2016, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook best borsten willen aanraken in ruil daarvoor mag die vrouw dan ook even aan mijn geslachtsdeel zitten als ze wilt lijkt me een faire deal toch?
Ja natuurlijk, want elke vrouw staat te springen haar borsten te laten betasten omdat ze dan ook nog eens jouw geslachtsdeel mag aanraken.

Dat is eerder twee keer iets leuks voor jou, dan voor haar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 16:01
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Ja natuurlijk, want elke vrouw staat te springen haar borsten te laten betasten omdat ze dan ook nog eens jouw geslachtsdeel mag aanraken.

Dat is eerder twee keer iets leuks voor jou, dan voor haar.
Hoezo ? Nou weet ik het goedgemaakt naast dat ik haar borsten streel zal ik ook aan haar geslachtsdeel zitten als ze dat fijn vind, zo wel een faire deal?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 16:07
Skyle
Skyle is offline
Wat het kost voordat je aan me mag zitten gaat een stuk hoger dan dat jij in spaarpot hebt zit zitten! Meisjes laten dat ECHT niet zomaar toe.

En alsjeblieft zeg, "fair deal"? Als je het aan mij vroeg zou je dat nog een paar duizend euro kosten. Meisjes raken meestal niet zomaar voor de lol een jongens geslachtsdeel aan...

Meisjes laten zich niet zomaar betasten, ook niet tegen betaling! Als een jongen mij dat vroeg zou ik voortaan met een grote boog om hem heen gaan. Zet die fair deal al helemaal maar uit je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 16:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoezo ? Nou weet ik het goedgemaakt naast dat ik haar borsten streel zal ik ook aan haar geslachtsdeel zitten als ze dat fijn vind, zo wel een faire deal?
Misschien moet je op zoek naar een vriendin, of een meisje zonder eigenwaarde/ grenzen die het prima vindt dat je haar als spannend lustobject gewoon even wil aanraken, maar ik denk niet dat er veel meiden voor in de rij zullen staan. Misschien een leeftijdsgenootje die ook vooral nieuwsgierig is, maar ik zou me er liever niet voor laten gebruiken... Die dingen ontdekken met iemand waar je interesse mee hebt vinden veel mensen leuker
Oud 08-06-2016, 18:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
een meisje zonder eigenwaarde
Waarom zou een meisje dat dit wil geen eigenwaarde hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 20:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom zou een meisje dat dit wil geen eigenwaarde hebben?
Een meisje die weinig eigenwaarde heeft laat iemand anders sneller over haar grenzen heen gaan. Genoeg meiden die dingen toestaan waar ze eigenlijk niet achter staan, puur uit onzekerheid
Ik stel niet dat je geen eigenwaarde hebt, wanneer je dat wil. Ik stel dat een meisje het makkelijker zou toelaten in het geval dat ze weinig eigenwaarde heeft (of simpelweg erg nieuwsgierig is).
Oud 08-06-2016, 20:38
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Een meisje die weinig eigenwaarde heeft laat iemand anders sneller over haar grenzen heen gaan. Genoeg meiden die dingen toestaan waar ze eigenlijk niet achter staan, puur uit onzekerheid
Ik stel niet dat je geen eigenwaarde hebt, wanneer je dat wil. Ik stel dat een meisje het makkelijker zou toelaten in het geval dat ze weinig eigenwaarde heeft (of simpelweg erg nieuwsgierig is).
Heb je door dat je hierboven dus adviseert om op zoek te gaan naar zo'n meisje dat eigenlijk niet wil?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2016, 20:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je door dat je hierboven dus adviseert om op zoek te gaan naar zo'n meisje dat eigenlijk niet wil?
Het was meer mijn bedoeling om hem duidelijk te maken dat hij vrouwen niet zo als stuk vlees/ lustobject moet zien. My bad!
Oud 08-06-2016, 23:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn best mensen die aan mij borsten mogen zitten in ruil voor dat ik aan hun geslachtsdeel mag zitten. Dat zijn zonder uitzondering mensen met wie ik chemie heb en die ik aantrekkelijk vind.
Als ze het echter op die manier vragen zal er niet veel van komen.
Praat de jeugd niet aan dat meisjes geen libido hebben of dat geile meisjes geen zelfvertrouwen hebben
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 09:53
Loner
Loner is offline
Citaat:
Het was meer mijn bedoeling om hem duidelijk te maken dat hij vrouwen niet zo als stuk vlees/ lustobject moet zien. My bad!
Weet je uberhaupt de definitie van eigenwaarde wel?

Het betekent puur en alleen dat iemand tevreden met zichzelf is, en zichzelf waardevol vind. Dus he is echt dikke bullshit om eigenwaarde te associeren met welke seksuele handeling ook. Al laat je je elk weekend door iemand anders neuken kan je nog prima eigenwaarde hebben
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 10:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Weet je uberhaupt de definitie van eigenwaarde wel?

Het betekent puur en alleen dat iemand tevreden met zichzelf is, en zichzelf waardevol vind. Dus he is echt dikke bullshit om eigenwaarde te associeren met welke seksuele handeling ook. Al laat je je elk weekend door iemand anders neuken kan je nog prima eigenwaarde hebben
Mensen over je eigen grenzen laten gaan omdat je bijv. op zoek bent naar bevestiging heeft behoorlijk veel met eigenwaarde te maken, en komt helaas ook regelmatig voor.
Oud 09-06-2016, 14:20
Loner
Loner is offline
Citaat:
Mensen over je eigen grenzen laten gaan omdat je bijv. op zoek bent naar bevestiging heeft behoorlijk veel met eigenwaarde te maken, en komt helaas ook regelmatig voor.
Nee nu ga jij er correlaties bij zoeken. Mensen hoeven niet per se op zoek te zijn naar bevestiging als ze sneller met iemand het bed in duiken. Kan ook gewoon zijn omdat ze het fijn/lekker vinden
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 14:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee nu ga jij er correlaties bij zoeken. Mensen hoeven niet per se op zoek te zijn naar bevestiging als ze sneller met iemand het bed in duiken. Kan ook gewoon zijn omdat ze het fijn/lekker vinden
Dat s het punt dat ik probeerde te maken. Misschien kwam het er iets minder duidelijk uit als de bedoeling was, maar ik weet gelukkig zelf nog prima wat ik er mee wilde zeggen
Oud 09-06-2016, 19:01
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Dat s het punt dat ik probeerde te maken. Misschien kwam het er iets minder duidelijk uit als de bedoeling was, maar ik weet gelukkig zelf nog prima wat ik er mee wilde zeggen
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2016, 21:07
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En zo is het.
Alleen weten we niet of topicstarter en anderen dat weten Nou ja, ik neem aan nu wel, maar alleen omdat er een paar andere mensen een punt van hebben gemaakt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2016, 14:39
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Wat het kost voordat je aan me mag zitten gaat een stuk hoger dan dat jij in spaarpot hebt zit zitten! Meisjes laten dat ECHT niet zomaar toe.

En alsjeblieft zeg, "fair deal"? Als je het aan mij vroeg zou je dat nog een paar duizend euro kosten. Meisjes raken meestal niet zomaar voor de lol een jongens geslachtsdeel aan...

Meisjes laten zich niet zomaar betasten, ook niet tegen betaling! Als een jongen mij dat vroeg zou ik voortaan met een grote boog om hem heen gaan. Zet die fair deal al helemaal maar uit je hoofd.
Waarom moeten vrouwen het nu toch altijd zo ingewikkeld maken... zo vreemd... als een jongen zich laat bevredigen heeft hij geen eigenwaarde? dat hoor je nooit... Werkt toch gewoon 2 kanten op kun je toch allebei van genieten er word gedaan of vrouwen de goden zijn en mannen hun best maar moeten doen en duizenden euros moeten uitgeven om samen plezier te hebben, vreemd dat het zo werkt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2016, 16:39
Elin3
Elin3 is offline
Mannen kunnen seksuele zaken en gevoel vaak wat makkelijker loskoppelen. Natuurlijk kunnen vrouwen dat ook, maar toch zal een meisje sneller dat soort dingen doen/ toestaan dan binnen een relatie of romantische context. Het komt ook voor dat dit gewoon uit nieuwsgierigheid gebeurt, maar mannen vinden het vaak net wat interessanter om willekeurige borsten aan te raken dan dat vrouwen het vinden om een willekeurige piemel aan te raken
Oud 10-06-2016, 16:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Werkt toch gewoon 2 kanten op kun je toch allebei van genieten er word gedaan of vrouwen de goden zijn en mannen hun best maar moeten doen en duizenden euros moeten uitgeven om samen plezier te hebben, vreemd dat het zo werkt
Als je allebei er belang bij hebt, prima, geniet er van. Het samen plezier. Maar als een jongen graag wil en het meisje er niet zoveel behoefte aan heeft tenzij er wat tegenover staat wat zij de moeite waard vindt is het niet vreemd dat er wat tegenover moet staan om haar zover te krijgen. Dan is de jongen blij met het aanraken en het meisje met de beloning die daar tegenover staat.
Oud 10-06-2016, 22:49
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Mannen kunnen seksuele zaken en gevoel vaak wat makkelijker loskoppelen. Natuurlijk kunnen vrouwen dat ook, maar toch zal een meisje sneller dat soort dingen doen/ toestaan dan binnen een relatie of romantische context. Het komt ook voor dat dit gewoon uit nieuwsgierigheid gebeurt, maar mannen vinden het vaak net wat interessanter om willekeurige borsten aan te raken dan dat vrouwen het vinden om een willekeurige piemel aan te raken
Jep en dat vind ik dus zo opmerkelijk... je hoort overal wel feministen schreeuwen die ergens een gebied vinden waar vrouwen niet helemaal gelijk aan mannen zijn ofzo maar als het uitkomt werkt het mooi wel zo in het voordeel van de vrouwen, die kunnen meestal zo een piemel krijgen mochten ze is willen, maar andersom is het een stuk lastiger meestal
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 02:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Feministen willen vooral gelijke salarissen voor gelijke functies ed. Dat mannen (over het algemeen!) makkelijker in bed te krijgen zijn dan vrouwen, heeft meer met de mannen te maken dan met (feministische) vrouwen

Regels voor berichten