![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat het kost voordat je aan me mag zitten gaat een stuk hoger dan dat jij in spaarpot hebt zit zitten! Meisjes laten dat ECHT niet zomaar toe.
En alsjeblieft zeg, "fair deal"? Als je het aan mij vroeg zou je dat nog een paar duizend euro kosten. Meisjes raken meestal niet zomaar voor de lol een jongens geslachtsdeel aan... Meisjes laten zich niet zomaar betasten, ook niet tegen betaling! Als een jongen mij dat vroeg zou ik voortaan met een grote boog om hem heen gaan. Zet die fair deal al helemaal maar uit je hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik stel niet dat je geen eigenwaarde hebt, wanneer je dat wil. Ik stel dat een meisje het makkelijker zou toelaten in het geval dat ze weinig eigenwaarde heeft (of simpelweg erg nieuwsgierig is).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Er zijn best mensen die aan mij borsten mogen zitten in ruil voor dat ik aan hun geslachtsdeel mag zitten. Dat zijn zonder uitzondering mensen met wie ik chemie heb en die ik aantrekkelijk vind.
Als ze het echter op die manier vragen zal er niet veel van komen. Praat de jeugd niet aan dat meisjes geen libido hebben of dat geile meisjes geen zelfvertrouwen hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het betekent puur en alleen dat iemand tevreden met zichzelf is, en zichzelf waardevol vind. Dus he is echt dikke bullshit om eigenwaarde te associeren met welke seksuele handeling ook. Al laat je je elk weekend door iemand anders neuken kan je nog prima eigenwaarde hebben |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mannen kunnen seksuele zaken en gevoel vaak wat makkelijker loskoppelen. Natuurlijk kunnen vrouwen dat ook, maar toch zal een meisje sneller dat soort dingen doen/ toestaan dan binnen een relatie of romantische context. Het komt ook voor dat dit gewoon uit nieuwsgierigheid gebeurt, maar mannen vinden het vaak net wat interessanter om willekeurige borsten aan te raken dan dat vrouwen het vinden om een willekeurige piemel aan te raken
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat verstaan jullie onder aanranding? __anoniempje__ | 33 | 05-01-2017 02:41 | |
Seksualiteit |
ongewenst zoenen aanranding? Nobodyknows | 28 | 18-09-2011 22:18 | |
Seksualiteit |
Wie word eerder ontmaagd? amoblaz | 56 | 17-06-2006 07:15 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe ben je met drugs in aanraking gekomen? stout! | 74 | 20-07-2005 19:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver mag je vriend/vriendin gaan op vakantie? Blondfun | 104 | 26-08-2004 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij die me aanraakt. DigitalWorld | 9 | 09-06-2004 12:07 |