Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2016, 03:06
youngboy19
youngboy19 is offline
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit namelijk zo, ik ben namelijk aangetrokken tot vollere dames om het maar zo te zeggen. Hier is natuurlijk niets mis mee en ik heb sinds 3 jaar ongeveer een relatie met mijn vriendin die toendertijd al wat steviger was. Echter is ze inmiddels gestopt met sporten en flink wat aangekomen wat ik natuurlijk niet erg vind! Echter ben ik de laatste tijd steeds vaker bezorgd over haar gezondheid, ze is nog jong dus ze heeft er geen last van maar ze is echt flink te zwaar voor haar leeftijd en lengte. Een deel van me wil het zo laten en een ander deel van me is bezorgd om haar... wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2016, 06:39
Elin3
Elin3 is offline
Wat zegt ze er zelf van? Of heb je die bezorgdheid nog niet uitgesproken?
Oud 26-06-2016, 06:42
youngboy19
youngboy19 is offline
Citaat:
Wat zegt ze er zelf van? Of heb je die bezorgdheid nog niet uitgesproken?
Ik vind het heel moeilijk erover te beginnen omdat ik ook juist diegene was die zei dat haar rondingen en extra kilos juist mooi waren... En verder vind ik haar heel eerlijk nu ook mooier nu ze wat dikker is, dus een deel van me wil er ook niet over beginnen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2016, 06:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het heel moeilijk erover te beginnen omdat ik ook juist diegene was die zei dat haar rondingen en extra kilos juist mooi waren... En verder vind ik haar heel eerlijk nu ook mooier nu ze wat dikker is, dus een deel van me wil er ook niet over beginnen.
Dit kan je toch ook naar haar uitspreken?
Hoe ongezond haar gewicht is weet ik natuurlijk niet. Eet ze veel tussendoortjes, drinkt ze veel frisdrank, eet ze vaak fastfood? Is haar conditie erg slecht? Of eet ze gewoon meer dan dat ze verbruikt zonder direct slecht voor haar lichaam te zorgen?
Oud 26-06-2016, 07:03
youngboy19
youngboy19 is offline
Citaat:
Dit kan je toch ook naar haar uitspreken?
Hoe ongezond haar gewicht is weet ik natuurlijk niet. Eet ze veel tussendoortjes, drinkt ze veel frisdrank, eet ze vaak fastfood? Is haar conditie erg slecht? Of eet ze gewoon meer dan dat ze verbruikt zonder direct slecht voor haar lichaam te zorgen?
Ja dat is waar, maar ik blijf het lastig vinden :$ Haar precieze gewicht weet ik niet, maar het is ongeveer 100-110kg. De reden waardoor het komt is inderdaad een combinatie van veel snacks/frisdrank en weinig tot geen beweging...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2016, 07:30
Elin3
Elin3 is offline
Dat is voor niemand gezonde voeding, dus zeker niet gek om het daar eens over te hebben als je je zorgen maakt. Af en toe fris of chips is helemaal niet erg, maar als standaard kan je beter fruit snacken (of rijstwafels, ontbijtkoek, etc) en water of thee drinken. Als je daarnaast gevarieerd eet krijgt je lichaam voldoende binnen, zonder veel onnodige suikers en vetten.
Sporten hoeft ook niet heel intensief, je kunt ook wat vaker wandelen of fietsen met haar.

Wees eerlijk tegen haar, je vind haar prachtig zoals ze is, maar je maakt je zorgen over haar gezondheid ivm haar voedingspatroon. Jouw doel ligt niet in het veranderen van haar gewicht, jouw doel is haar bewust maken van het goed zorgen voor haar lichaam.
Oud 26-06-2016, 07:42
youngboy19
youngboy19 is offline
Citaat:
Dat is voor niemand gezonde voeding, dus zeker niet gek om het daar eens over te hebben als je je zorgen maakt. Af en toe fris of chips is helemaal niet erg, maar als standaard kan je beter fruit snacken (of rijstwafels, ontbijtkoek, etc) en water of thee drinken. Als je daarnaast gevarieerd eet krijgt je lichaam voldoende binnen, zonder veel onnodige suikers en vetten.
Sporten hoeft ook niet heel intensief, je kunt ook wat vaker wandelen of fietsen met haar.

Wees eerlijk tegen haar, je vind haar prachtig zoals ze is, maar je maakt je zorgen over haar gezondheid ivm haar voedingspatroon. Jouw doel ligt niet in het veranderen van haar gewicht, jouw doel is haar bewust maken van het goed zorgen voor haar lichaam.
Ja dat is wellicht het belangrijkste ja. Ik zal samen met haar gaan kijken of we bepaalde snacks zoals chips kunnen vervangen door gezondere dingen en kijken of we samen een gezonder alternatief voor de frisdrank kunnen vinden wat ze ook lekker vind En lichte beweging is inderdaad ook wel belangrijk voor een gezondere levensstijl. En ik zou het extra mooi vinden als ze met haar gezondere levensstijl toch haar huidige gewicht behoudt, dan is ze gezond en heeft ze toch nog mooie rondingen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2016, 21:24
Anonymous John
Anonymous John is offline
Jongen, dat gaat niet beter worden, ze zal niet zomaar afvallen als ze dit in haar hoofd op jonge leeftijd gaat normaliseren. Genoeg andere gezonde BBW's in de wereld.
Reageren

Regels voor berichten