Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2016, 20:31
Larlarlee96
Larlarlee96 is offline
Dag allemaal,

Mijn beste vriend zei onlangs dat hij gevoelens voor mij had. en om eerlijk te zijn loop ik er nu al een paar dagen mee rond of het al of niet wederzijds zou kunnen zijn. (ja ik ben in de war).

eventjes een voorgeschiedenis:

ik heb hem leren kennen op een organisatie en in het begin klikte het totaal niet. ik vond hem een zaag en dacht echt wat voor ene is dat. wederzijds was dat ook zo maar op 1 of andere manier gingen we meer en meer met elkaar om. na een tijd had ik wel door van 'jah misschien voelt hij wel meer voor mij' maar na een tijdje verdween dat gedacht ook wel.

We werden toen beste vrienden en zeiden dat ook gewoon tegen elkaar. ik voel me goed bij hem en kan er echt alles tegen zeggen. we hadden zelfs plannen om samen te wonen maar door omstandigheden ging dit niet door.
we zijn nu ook al een paar keer op reis gegaan en dat was altijd super tof. ik heb mij goed geamuseerd met hem en het is ook gewoon leuk om met hem weg te gaan.

nu dat hij eerlijk heeft toegegeven (met heel veel moeite) dat hij verliefd op mij is. kan ik alleen maar daar aan denken. ik heb geen idee wat ik voor hem voel en of ik uberhaupt wel verliefd op hem ben. hij is ook niet het bepaalt type waar ik op val (wat molliger,..)

nog eentjes een detailke: binnenkort ga ik werken in het buitenland en gaat hij zorgen voor mijn kat.

ik weet echt niet wat te doen en zit echt vast met mijn gevoelens.

heeft iemand hier misschien goede raad of tips?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2016, 20:35
bierkoning
bierkoning is offline
Praat er met hem nog eens goed over. Dat je zelf nog niet weet wat je precies voelt en wilt. Dat je daar tijd voor nodig hebt.

Weet niet wat binnenkort naar het buitenland gaan is....volgende week? Volgende maand? Neem die periode om er eens rustig over na te denken
Oud 07-07-2016, 20:46
Larlarlee96
Larlarlee96 is offline
Citaat:
Praat er met hem nog eens goed over. Dat je zelf nog niet weet wat je precies voelt en wilt. Dat je daar tijd voor nodig hebt.

Weet niet wat binnenkort naar het buitenland gaan is....volgende week? Volgende maand? Neem die periode om er eens rustig over na te denken
ja in het begin zei ik ook tegen hem van dat ik hem alleen maar vriendschappelijk zag maar meer niet. Maar ineens heb ik mijn twijfels we hebben ook heel veel dingen gemeen en hebben allebei een zeer moeilijke jeugd achter de rug gehad (zeer jong alleen moeten wonen zonder ouders opgevoed geweest etc)

Met binnenkort bedoel ik al over 9 dagen ik ga twee weken werken in het buitenland.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 21:34
bierkoning
bierkoning is offline
Oké. Nou neem die 2 weken ook om even rust te hebben in je hoofd. En denk er eens rustig over na. Wel zou ik vorige je gaat nog even met hem praten. Wees duidelijk en eerlijk tegen hem.
Oud 07-07-2016, 21:55
Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon aan het lijntje houden, want anders moet je iemand anders zien te regelen die voor je kat kan zorgen.
Oud 08-07-2016, 11:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Gewoon aan het lijntje houden, want anders moet je iemand anders zien te regelen die voor je kat kan zorgen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 11:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou eerlijk zijn. Dus eerlijk zeggen dat je in de war bent, misschien zeggen dat je wil verkennen of jij ook verliefd bent, maar ook duidelijk zijn over dat je voorheen nietvecht zo over hem hebt nagedacht. Een beetje daten met elkaar en goed blijven praten over wat jij wil en wat hij wil. Als 't niet werkt dan ook weer goed overleggen wat voor hem 't fijnst zou zijn, hoe jullie 't kunnen afsluiten, en hoe je zijn gevoelens het best kunt respecteren. Ook vooraf misschien vragen of hij überhaupt wel zin heeft om samen met jou te bekijken of die gevoelens wel wederzijds zijn. Misschien vindt hij het al een afwijzing dat je niet meteen al verliefd was, en heeft hij geen behoefte aan meer.

Dit allemaal wel uitstellen tot na die twee weken. Anders moet je 't potentieel halverwege pauzeren, dat lijkt me vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten