Advertentie | |
|
![]() |
|
Oké. Nou neem die 2 weken ook om even rust te hebben in je hoofd. En denk er eens rustig over na. Wel zou ik vorige je gaat nog even met hem praten. Wees duidelijk en eerlijk tegen hem.
|
Ik zou eerlijk zijn. Dus eerlijk zeggen dat je in de war bent, misschien zeggen dat je wil verkennen of jij ook verliefd bent, maar ook duidelijk zijn over dat je voorheen nietvecht zo over hem hebt nagedacht. Een beetje daten met elkaar en goed blijven praten over wat jij wil en wat hij wil. Als 't niet werkt dan ook weer goed overleggen wat voor hem 't fijnst zou zijn, hoe jullie 't kunnen afsluiten, en hoe je zijn gevoelens het best kunt respecteren. Ook vooraf misschien vragen of hij überhaupt wel zin heeft om samen met jou te bekijken of die gevoelens wel wederzijds zijn. Misschien vindt hij het al een afwijzing dat je niet meteen al verliefd was, en heeft hij geen behoefte aan meer.
Dit allemaal wel uitstellen tot na die twee weken. Anders moet je 't potentieel halverwege pauzeren, dat lijkt me vervelend. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet wat ik moet doen!! Steenbokje!x | 5 | 06-10-2016 10:12 | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik met mezelf aan moet janosch | 5 | 10-05-2009 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik moet doen... HELP! Ruudje | 17 | 27-02-2004 21:32 | |
Psychologie |
ik vraag me af he? Is dit normaal? Eend | 19 | 25-01-2004 18:42 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 |