Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2016, 17:11
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Ik heb al een jaar een vriendin en sinds kort ben ik weer vrienden met een meisje waar ik al eerder een soort relatie mee had en wij springen voor een of andere reden heel snel in bed en toen waren we samen op een feestje en lagen we samen in bed, en ze duwde mn hand op haar maar ik zette het stop omdat mijn hart echt snel ging kloppen en een intens schuldgevoel kwam en dus was ik gestopt. Maar nu zijn we nog wel vrienden en ik denk nu heel veel aan haar niet in een manier van ik vind haar leuk, maar meer op een manier van ik wil seks hebben met haar. Ik hou heel veel van mijn vriendin maar ik heb het gevoel van zo, ik ben 15 en dan heb ik maar met 1 meisje seks gehad. Ik hou heel erg van mn vriendin en ik wil gewoon bij haar blijven maar ik weet dus niet wat ik moet. Ik vind het jammer dat mijn leven zo restrictief is geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 17:51
Elin3
Elin3 is offline
Bespreek dit met je vriendin. Misschien staat je vriendin wel open voor een "open relatie", waarbij jullie allebei naast je relatie ook nog met andere mensen romantische/ seksuele dingen kunnen doen. Als jij je relatie echt als restrictief ziet is dat sowieso iets om te bespreken, want dat zal alleen maar meer worden...

Blijkt dat je vriendin hier niet voor open staat en wil dat jij kiest, dan zal jij moeten investeren in de relatie met je vriendin en het andere meisje uit de weg moeten gaan (of wat zelfbeheersing moeten kweken, je beland niet zomaar met iemand in bed, daar ben je zelf bij ). Of is het, wanneer je je relatie echt als te beperkend ervaart, misschien verstandig er een punt achter te zetten. Hoe dan ook, bespreek je gevoelens met je vriendin!

Het is trouwens helemaal geen schande om je hele leven maar één sekspartner te hebben, zolang je het goed hebt samen en de seks leuk blijft, is dat misschien wel veel beter dan heel veel ervaring met verschillende scharrels...

Regels voor berichten