Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2016, 14:03
Birdiex
Birdiex is offline
Hoi hoi,

Al een paar maanden praat ik met een jongen die ik online heb leren kennen. Na een tijdje ontdekten we dat we heel dicht bij elkaar wonen en nu willen we elkaar graag ontmoeten. Nu is er een groot feest bij hem in zijn stad waar ik met mijn vrienden ook heen ga. Alleen nu zegt hij steeds dat hij me kusjes wil geven, en me mooi vindt, en geeft hij hints dat hij graag seks met me wil. Hij is een jaar ouder dan mij. Ik ben 16 en nog maagd. Hij niet meer en nu weet ik niet goed hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik liever nog geen seks wil zonder alles te verpesten??

Liefs birdie
Met citaat reageren
Oud 21-07-2016, 14:12
bloodyb
bloodyb is offline
Als jullie elkaar nog nooit in het echt gezien hebben is het helemaal niet gek dat jij nog geen seks wil. Als hij weer zulke hints geeft zeg je hem dat je daar nog niet aan toe bent. Als hij dan afhaakt weet je genoeg.
Oud 21-07-2016, 17:05
Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon eerlijk en duidelijk meteen vertellen. Het is normaal om te willen wachten, zeker op jouw leeftijd. Misschien dat je bereid bent om hem af te trekken of pijpen tijdens jullie "verkering", terwijl alles nog groeit. Maar voel je vooral nergens voor gedwongen. Als je iets niet wilt, dan wil je het niet. Niet jouw probleem.
Oud 21-07-2016, 20:53
Elin3
Elin3 is offline
Geef aan dat je dat niet wil. Bedenk goed wat jij van het contact verwacht en wees duidelijk naar hem. Gaat het hem vooral om de seksuele activiteit en heb jij daar geen zin in, wees dan duidelijk naar hem toe. Als hij dat niet respecteert is hij jouw tijd en energie sowieso niet waard!
Oud 22-07-2016, 04:41
Not for Sale
Not for Sale is offline
Je kunt gewoon zeggen dat je niet te snel wil gaan, dat je je er nog niet bij op je gemak voelt. Dat je hoopt dat hij respect heeft voor jou en je grenzen en het niet als afwijzing moet zien,

Waarschijnlijk snapt hij dat best! Maar als hij dat niet begrijpt en dit "alles verpest" dan is het een sukkel dus maar beter ook.
Oud 22-07-2016, 09:32
Birdiex
Birdiex is offline
thanks, heb hem verteld dat ik hem eerst wil ontmoeten en dat we dan wel verder zien. hier was hij erg chill onder.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 09:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gelukkig maar! Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 10:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Blijf hier ook waakzaam op, he. Sommige jongens hebben de neiging om (vriendelijk) aan te dringen of net zo lang te zeuren tot je toegeeft.

Doe niks wat je niet wil, ook na die ontmoeting.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten