Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 13:58
Cat
Cat is offline
Wat vinden jullie van het Belgische programma "Spoed" op Nederland 2?

Het is zo onrealistisch en er worden zoveel dingen fout gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 22:03
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Um ik vind het persoonlijk een pracht van een serie , ben dan ook een Belgische fan . Nou ik let er niet echt op als er veel misdaan wordt, want ik kan geen bloed zien , daarom ben ik dan ook heel tevreden dat er eindelijk es een serie is waar je iets van bijleerd in een ziekenhuis met dagdagelijkse dingen en waar je toch geen al te erge operaties moet bijwonen . Ook de acteerprestaties zijn heel goed, weet je dat ze er een hele cursus hebben moeten voor bijwonen om toch wel een beetje te weten over wat ze praten en hoe het leven er in het ziekenhuis echt aan toe gaat . Moet ook niet simpel zijn.

xxx
Faith

Verlang alweer tot de serie terugkomt in september!
Oud 13-08-2002, 22:27
Cat
Cat is offline
Citaat:
daarom ben ik dan ook heel tevreden dat er eindelijk es een serie is waar je iets van bijleerd in een ziekenhuis met dagdagelijkse dingen en waar je toch geen al te erge operaties moet bijwonen .
Van Spoed leert men echt niets bij, men doet alsof men de expert is maar tocht toont men hoe het niet moet.
Dagdagelijkse dingen op spoed toont men ook niet.

Citaat:
weet je dat ze er een hele cursus hebben moeten voor bijwonen om toch wel een beetje te weten over wat ze praten en hoe het leven er in het ziekenhuis echt aan toe gaat . Moet ook niet simpel zijn.
Ze weten in de verste verte niet waarover ze het hebben. En zo gaat het er totaal niet aan toe in het ziekenhuis. Iedere aflevering zit VOL domme fouten.

P.S. Ik ben ook Belgische en heb de serie tot nu toe vanaf het begin gevolgd.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:44
Angel Of Faith
Och ja kan mij niet schelen, vind het een goeie serie. Ik ga hier nu geen boel beginnen maken, iedereen heeft z'n smaak en jij kent er duidelijk meer van dan ik van die medische toestanden. Verlang gewoon tot de serie terugkomt, hij staat toch in de top 10 van de meest bekeken serie 's, dat wil volgens mij toch ook wel iets zeggen.

xxx
Faith
Oud 14-08-2002, 12:11
Cat
Cat is offline
Het is niet dat Spoed mijn smaak niet is. Ik vind het alleen spijtig dat het zo'n onjuist beeld geeft van de werkelijkheid vooral omdat er zoveel mensen naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:33
Angel Of Faith
Ja daar kan je wel gelijk in hebben dan is zoiets als kinderhospitaal veel beter om een goed beeld te krijgen, maar daar kan ik dan weer niet naar kijken, met die operaties enz...

xxx
Faith
Oud 15-08-2002, 10:01
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vind 't erg nep.
Hiervoor zonden ze altijd Flikken uit, kijk, da's nou een leuke belgische serie! Daar keek ik elke week naar maar ik heb nou 2 afleveringen van Spoed gezien en meer hoef ik er ook niet te zien.
Oud 15-08-2002, 12:46
Angel Of Faith
Nou ieder land zou z'n serie 's voor zichzelf moeten houden . Westenwind vind ik nou es echt een domme serie, zouden ze beter niet meer uitzenden in België .

xxx
Faith
Oud 16-08-2002, 10:50
Cat
Cat is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
Ja daar kan je wel gelijk in hebben dan is zoiets als kinderhospitaal veel beter om een goed beeld te krijgen, maar daar kan ik dan weer niet naar kijken, met die operaties enz...

xxx
Faith
Dus met onder andere meer research en betere acteerprestaties kan men van Spoed een meer realistische serie maken (ook zonder al te veel bloed). Blijkbaar is men daartoe niet in staat.
ER slaagt daar dan wel in.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 22:24
?????????
????????? is offline
Van mij mogen ze flikken weer uit gaan zenden, was veel leuker!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten