| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Och ja kan mij niet schelen, vind het een goeie serie.
Ik ga hier nu geen boel beginnen maken, iedereen heeft z'n smaak en jij kent er duidelijk meer van dan ik van die medische toestanden. Verlang gewoon tot de serie terugkomt, hij staat toch in de top 10 van de meest bekeken serie 's, dat wil volgens mij toch ook wel iets zeggen.xxx Faith
|
|
|
|
Ja daar kan je wel gelijk in hebben dan is zoiets als kinderhospitaal veel beter om een goed beeld te krijgen, maar daar kan ik dan weer niet naar kijken, met die operaties enz...
xxx Faith
|
|
|
|
Nou ieder land zou z'n serie 's voor zichzelf moeten houden
. Westenwind vind ik nou es echt een domme serie, zouden ze beter niet meer uitzenden in België .xxx Faith
|
|
||
|
Citaat:
ER slaagt daar dan wel in. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
spoed just_me16 | 20 | 11-09-2006 09:24 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Met spoed gezocht vrijwilligers voor een kind met een chronische ziekte Dreamerfly | 11 | 27-04-2006 21:53 | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
spoed: Vraagje over Amish Graph | 1 | 27-09-2004 15:18 | |
| Seksualiteit |
vraag met spoed!!!! tanja | 4 | 23-02-2002 22:56 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans en duits kijkverslagmet spoed!!!!!!!!! mayo | 3 | 16-02-2002 11:16 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spoed geval: das funfmarkstuck Energy! | 0 | 04-06-2001 13:49 | |