![]() |
||
![]() |
Citaat:
m.a.g lekkere infecties enz ![]()
|
![]() |
oh verschrikkelijk is dat! HEb in de Elsevier erover gelezen en wel 's een interview met Waris Dirie. Echt vreselijk! 'Alles' deed al pijn bij de gedachte er aan!! Dat mannen/mensen dat elkaar aandoen puur voor het genot...
Wat zullen die vrouwen pijn hebben... hoop dat het snel overgaat want in 'deze' tijd moet dat toch eignelijk niet meer mogen!
|
![]() |
En een onbesneden vrouw word door iedereen uitgejend en geen enkele man wil haar.. dus ze moeten wel.. en das het gemene. Je ontneemt een vrouw gewoon een essentieel lichaamsdeel, das mijn mening. Duidelijk is dus dat seksueel genot voor vrouwen daar een taboe is.. liggen, pijn hebben en kinderen baren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar erg is het zeker... Onvoorstelbaar dat iemand dat ooit bedacht heeft. Kijk, bij jongens vind ik het 10 keer zo hygiënisch als hij besneden is, maar bij meisjes is het zo onnodig! |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij sneden ze dan alleen de clitoris weg hoor. Is al erg zat. Heb wel eens een vrouw gezien op tv die dit alles in geuren en kleuren aan het vertellen was. Gebeurde tijdens een of andere oorlog in zo'n gek apenland.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar in Somalië komt het echt heel vaak voor. Ik noemde Afrika er dus bij om aan te geven dat er meer landen in Afrika zijn die daaraan meedoen! En ik was ze niet van plan allemaal op te noemen! snappie?
|
![]() |
Jammer dat je dat uit een BNN-documentaire hebt, maar wel waar.
Mmmm, zal ook nog even toevoegen dat de kans op complicaties bij de geboorte, zo er al geen sprake van onvruchtbaarheid is, bijna twee maal zo hoog is als bij niet-besneden vrouwen?
||
Citaat:
Maar echt vreselijk..vrouwen besnijdenissen.. echt walgelijk gewoon.. dat dat daarzo gewoon mag.. Ik heb er ook welleens wat van gelezen.. worden die meisjes in een kuil!!!! met ZAND ![]() Somigen gaan gewoon dood.. achterlijke cultuur
|
Ben ik blij dat ik in Belgie geboren ben. Het regend hier wel veel, maar zo hebben we toch wel niet te klagen zenne
![]() Jukkes, vind da vies... EN PIJNLIJK. Ze zouden zoiets gewoon moeten verbieden. Voor die mensen hun eigen gezondheid niet te schaden. Vind het gewoonweg schandalig ! En idd, ik heb ook ooit zo eens een documentaire gezien... Bij sommigen snijden ze ook echt wel ALLES weg en naaien het dan gewoon toe ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zou de wereld beter af zijn zonder religie? Uice | 500 | 02-08-2010 10:22 | |
Hoofddoek op school Sofia. | 500 | 23-09-2009 16:00 | |
Vrouwenbesnijdenis BrunetJuh | 105 | 28-03-2006 20:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |