|
|
Bekijk resultaten poll: Stond jij geregistreerd als donor? | |||
Ik stond geregistreerd als donor voor alle organen en weefsels |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 56.67% |
Ik stond geregistreerd als donor, maar niet voor alle organen en weefsels |
4 | 13.33% |
Ik stond geregistreerd als niet-donor |
1 | 3.33% |
Ik heb geregistreerd dat mijn partner of familie beslist |
1 | 3.33% |
Ik heb geregistreerd dat 1 bepaalde persoon (naam) beslist |
0 | 0% |
Ik heb geen van bovenstaande keuzes laten registeren |
7 | 23.33% |
Extra: ik heb wetenschappelijk onderzoek op mijn organen/weefsels uitgesloten |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Die regels zijn iets versoepeld tegenwoordig. Nog steeds niet fantastisch, maar homo's mogen wel bloed geven onder een aantal voorwaarden.
Ik heb meer er meer bezwaar tegen dat mijn vrijwillig gegeven bloed doorverkocht wordt aan de hoogste bieder en dat is de reden dat ik geen bloed geef.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Als ze de donor dan weer zouden betalen, zou het een ander verhaal zijn. Maar ook belachelijk en niet zoals het hoort hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, denk je echt dat het niet verkocht zou worden als er meer bloed werd gedoneerd? Lijkt mij eerder een mooie kans om nog meer te verkopen en dus te verdienen. Moet ik eerlijk zeggen dat ik verder niet weet waar dat geld heen gaat en wat er mee gedaan wordt (behalve de benodigdheden aanschaffen uiteraard).
|
Verwijderd
|
Verkoop moet kunnen wat mij betreft. Het is niet alsof je bloed zomaar door kan pompen in andere mensen, voordat het voor een transfusie of wat dan ook gebruikt kan worden moet er nog heel wat gebeuren en dat kost echt bakken met geld. Ja er mag dus echt wel een prijs voor gevraagd worden.
|
![]() |
|
![]() |
Van mij mogen ze alles hebben, maar ja uiteindelijk vragen ze het toch aan je familie.
Ik lees nu allerlei dingen waarin staat dat het misschien niet zo'n goed idee is: http://nos.nl/artikel/2132185-mensen...andonatie.html Impact is groot, iedereen moet huilen. http://www.nrc.nl/nieuws/2016/09/14/...86400-a1521411 De juiste oplossing is dus om iedere tiener een brommer te geven en stoplichten kapot te maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|