Advertentie | |
|
![]() |
|
Zin zal het creepy vinden wellicht, maar hopelijk ook wel de hersens hebben om dankbaarheid voor dat je nu niet met een half ontblootte bilpartijen over straat loopt de overhand te laten nemen.
|
Ik vind dat heel vriendelijk. Ik heb wel eens uren met een open gulp gelopen en daar kwam ik thuis pas achter. En ik had ooit een broek die uitgescheurd was (vanuit de schuurplekken bij mijn dijen helemaal naar achter) en ik kwam daar ook thuis pas achter, toen ik ging plassen en door mijn broek heen keek. Als iemand nou iets had gezegd, had ik dat echt gewaardeerd, want hoe lang liep ik er al zo bij en hoeveel mensen hadden het gezien?
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oh, en ik ging ooit op sollicitatiegesprek en toen kwam ik een vriendin tegen, die daar blijkbaar ook ging solliciteren. Toen liepen we samen maar naar de locatie vanaf de bushalte en toen waarschuwde een vrouw achter ons haar ook ineens voor eenzelfde iets. Je kon haar vrolijk gekleurde onderbroek zien
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst stond mijn gulp ook open en gelukkig zeiden mijn klasgenoten dat die open stond |
![]() |
||
Heel vriendelijk inderdaad.
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Giornale di ieri. CSN | 6 | 12-02-2005 16:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |