![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ook is het motto van Scholieren.com "Samen ben je slimmer", wat aansluit bij het idee dat je hier in een topic informatie verzamelt en elkaar ook kunt corrigeren.
||
Citaat:
Seks met kinderen is strafbaar en vies, dat hoef ik je niet te uit te leggen hoop ik.
|
![]() |
Zit op je knieen in bed en leg een kussen voor je leg je stijve penis erop en neuk het (wrijf je lul tegen de kussen aan) dit kan je naakt doen of met je jogingsbroek/pyama/onderbroek, dan zet je je penisrichting naar boven toe in je onderbroek. (Een spijkerbroek is niet fijn😅
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee nee, als ik zoiets krijg op privébericht geef ik dat wel aan, maar dat vind ik voor mijn mening handiger 😁 |
![]() |
|
![]() |
Miss is dit wat? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...nstvagina.html Bij mij werkt het wel maar voelt niet extreem veel lekkerder. Ik kom het lekkerste klaar wanneer ik fantaseer en het steeds uit te stellen als ik bijna kom.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex? Sushigirl | 20 | 26-06-2005 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
Hulp Nodig! Happycooper V | 10 | 16-01-2004 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |