|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Antwoorden: | |||
| Ja |
|
9 | 33.33% |
| Nee |
|
18 | 66.67% |
| Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik tag alleen mensen in dingen waarvan ik weet dat ze het sws grappig gaan vinden en niet in van die bullshit als @M has to take you to... of tag je bestiee oid. Wat is er trouwens mis aan mensen taggen? |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want ik tag iedere dag wel iemand. Maar wel bovenstaande uiteraard, bij mensen van wie ik weet dat ze het leuk vinden. Er zijn een man of 7 schat ik zo en wij taggen elkaar doorlopend in van alles. Doorgaans wel bij dingen waarvan we verwachten dat de ander het leuk vindt. Ik vind het om eerlijk te zijn vrij typisch om te lezen wie er het felst op tegen zijn
|
|
|
|
|
|
Soms tag ik ook juist mensen die het vervelend vinden, want dat vind ik grappig.
Ik gebruik ook nog met enige regelmaat de 'poke'-functie ('porretje') om vage bekenden te porren. Een neef van een ex die ik al 3 jaar niet heb gesproken, of een sociaal onhandige studiegenoot die ik sinds 2009 niet meer ben tegengekomen. Foto's liken van jaren geleden vind ik ook erg leuk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|