Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is gechargeerd maar natuurlijk gedeeltelijk waar. Een neurochirurg weet ook niet iedere keer precies wat hij aantreft en tot op de millimeter wat de gevolgen van zijn acties zijn.
In de ruimtevaart zijn ze bijvoorbeeld ontzettend veel bezig met allerlei scenario’s uitwerken voor als er iets onverwachts gebeurt en mensen trainen om als een niet verwacht onverwacht ( ![]() ![]() Lang verhaal kort: goede mantra. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik behoor qua studeren heel erg tot de laatste groep.
![]() Maar als het om iets gaat wat ik belangrijk/moeilijk vind, zoals tekenen of design of schrijven of een goede strip maken, dan wordt het wel anders. Heb weleens een uur zitten mierenneuken vanwege een oneven aantal pixels in een bestand. :') Er zijn bij mij in de buurt allemaal stoplichten die 't niet doen. Dan gaat het licht tegelijkertijd op groen voor conflicterend verkeer, dus als je blindelings doorfietst word je overreden. Maar toch gebeuren er nooit (?) ongelukken. Ik denk weleens na over de gemeentemensen die die stoplichten afstellen, en dat ze hun baan vast zo goed mogelijk doen, maar dat het kennelijk toch misgaat, maar dat het toch kennelijk goedkomt. Dat geeft ook wel houvast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik sluit me hier volledig bij aan. Met probleemoplossend vermogen en een fatsoenlijk stel hersenen kan je ontzettend veel bereiken, ongeacht je vakgebied.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
1e Column : Studeren in het buitenland W.A.L.L.I.E | 9 | 05-11-2012 16:16 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 | |
Psychologie |
Indien mensen grofheid amusant vinden.. Verwijderd | 54 | 19-09-2002 20:05 |