hallo allemaal heb een vriend gehad maar ook al met een meid gezoend biij doen durven en de waarheid ik moest een meid zoenen en van af toen was ik aan het twijfeln was best lekker maar ik weet het niet meer hoe zie je of iemand lesbi is al vast bedankt
Maak je niet te druk om dat labeltje. Zie mensen wat meer als persoon dan als man/ vrouw. Misschien val je namelijk wel gewoon op leuke personen, in plaats van specifiek op mannen of vrouwen
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Ik zou me er idd ook niet (meer) zo druk om maken. Uiteindelijk wordt je wel verliefd en dan zie je vanzelf of dat op een jongen of een meid is. Laat het tot die tijd lekker in het midden want een sticker veranderd niets aan jou of je situatie. Je bent zoals je bent en dat is prima, waar je ook op valt.