Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2016, 21:40
twijfelwijfy
twijfelwijfy is offline
hallo allemaal heb een vriend gehad maar ook al met een meid gezoend biij doen durven en de waarheid ik moest een meid zoenen en van af toen was ik aan het twijfeln was best lekker maar ik weet het niet meer hoe zie je of iemand lesbi is al vast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2016, 21:56
Elin3
Elin3 is offline
Maak je niet te druk om dat labeltje. Zie mensen wat meer als persoon dan als man/ vrouw. Misschien val je namelijk wel gewoon op leuke personen, in plaats van specifiek op mannen of vrouwen
Oud 02-10-2016, 08:50
Pluis
Pluis is offline
Zoenen is lekker, en dat het met een meisje ook lekker is wil niet zeggen dat je dan gelijk op meisjes valt. Het gaat meer om waar je verliefd op wordt.
Oud 02-10-2016, 09:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kan ook zijn, dat je opgewonden wordt van meisjes maar verliefd op jongens, of andersom. Is het heel belangrijk voor jezelf het vast te leggen?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2016, 10:35
Positive mind
Positive mind is offline
Ik zou me er idd ook niet (meer) zo druk om maken. Uiteindelijk wordt je wel verliefd en dan zie je vanzelf of dat op een jongen of een meid is. Laat het tot die tijd lekker in het midden want een sticker veranderd niets aan jou of je situatie. Je bent zoals je bent en dat is prima, waar je ook op valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten