Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2002, 16:51
muziek_fan
muziek_fan is offline
Deze thread heb ik gepost omdat ik erachter ben gekomen dat ik mischien denkik toch biseksueel ben.
Het leek me leuk om van andere lesbies/biseksuelen hun verhalen te horen, en hoe hun erachter zijn gekomen, hoe oud etc.
Aangezien er nog geen enkele thread is over lesbies/biseksuelen.

Alvast bedankt!
Oud 04-06-2002, 18:00
-Will-
-Will- is offline
Gewoon, ik kwam met een vriendje aanzetten i.p.v. een vriendin
No problem voor m'n ouders.

Intussen trouwens wel weer meerdere malen aan een meisje verslingerd geraakt...
Oud 04-06-2002, 18:22
Lindansje
Lindansje is offline
L&r?
Oud 04-06-2002, 19:09
eztah
eztah is offline
Ik ben er nog niet over uit.
Ik merk dat ik meer naar meisjes kijk dan eerst. Ik ben er ook niet echt mee bezig, ik kom er vanzelf wel achter denk ik.
Ik weet niet of ik heel erg verliefd kan worden op een meisje, dat ben ik ook nog nooit geweest (duuh)...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:15
muckymouse
muckymouse is offline
nou simpel, ik werd verliefd op een meisje, en snapte dat niet helemaal, heb t toen verdrongen. Maar als ik er nu aan trug denk was ik toch echt verliefd, net zoals ik op jongens verliefd word.

overigens zijn vrouwenlichamen ook gewoon mooier
Oud 04-06-2002, 19:55
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

Daar ben ik het mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:29
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
nou simpel, ik werd verliefd op een meisje, en snapte dat niet helemaal, heb t toen verdrongen. Maar als ik er nu aan trug denk was ik toch echt verliefd, net zoals ik op jongens verliefd word.

idd
Oud 04-06-2002, 23:07
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

Absoluut.
Oud 05-06-2002, 06:16
P!NkFlOwEr
P!NkFlOwEr is offline
Toen ik 13 jaar oud was werd ik verliefd op een ontzettend mooi meisje! Op die leeftijd nooit gerealiseert dat dat rare gevoel in mn buik verliefdheid moest voorstellen, kwam daar achter toen ik een jaar of 15 was. Had toen zoiets van heej dit klopt niet helemaal......heb me toen voor een erg lange tijd alleen en erg klote gevoelt. Moest rond die leeftijd toch mn hart luchten en heb dat bij mijn beste vriendin gedaan. Zij reageerde erg goed en heeft me gesteund. Vervolgens ben ik het gaan accepteren en heb het net uitgemaakt met mn 1e vriendin! Was een hartstikke leuke en mooie ervaring, hoop nu dat het op beter afloopt! Na trouwens een paar keer zoenen met jongen kwam ik er achter hoe heerlijk een kus van een meisje voelt.....zachter....liever....en BETER! Dus ga dr voor.....succes! xxx P!NkFlOwEr!
Oud 05-06-2002, 13:59
muziek_fan
muziek_fan is offline
Het kutste is dat ik er met niemand over kan praten.
Mijn beste vriendin moet van lebisch nix van hebben. Bij mij thuis zijn ze nog zo`n beetje vd oude stempel.
Mijn counseler is een man, en met een man is toch altijd moeilijker om mee te praten.
Ik maak nu dus een klote periode mee, en dit is de enige manier om het kwijt te kunnen...
Oud 05-06-2002, 14:15
Günther
Günther is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

:true: :true: helemaal mee eens
Oud 05-06-2002, 14:32
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:

zeker wel!

Ik weet niet of ik bi ben, ben nog nooit verliefd geworden op een jongen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
Hmjah, nou, ik vind ze mooier om te tekenen, allemaal vloeiende vormen en zo, maar dat kan ook omdat wij doodgegooid worden met naakte vrouwen, overal, altijd. Dan wen je er vanzelf aan

Mannen zijn veel euh... lekkerder. Kijk, dat is het goeie woord Vrouwen zijn mooier en mannen lekkerder
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:55
muziek_fan
muziek_fan is offline
dat is sowieso 1 ding wat zeker is.
Het vrouwe lichaam is een stuk mooier dan die van een man
Oud 05-06-2002, 20:48
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
muziek_fan schreef:
met een man is toch altijd moeilijker om mee te praten.
Als je wilt zou je er met mij over kunnen praten. Stuur me geoon ff een mailtje. Ik heb een lesbische tante en veel mensen zeggen dat ze met mij goed kunnen praten. Veel meisjes vertellen mij alles wat ze met hun vriendje doen enzo (en met vriendinnen soms!) wat ze zelfs niet aan hun beste vriendin vertellen.

Als je wilt praten; Mail me!

Zo niet: Heel veel sterkte!
Oud 06-06-2002, 21:13
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
muziek_fan schreef:
Deze thread heb ik gepost omdat ik erachter ben gekomen dat ik mischien denkik toch biseksueel ben.
Het leek me leuk om van andere lesbies/biseksuelen hun verhalen te horen, en hoe hun erachter zijn gekomen, hoe oud etc.
Aangezien er nog geen enkele thread is over lesbies/biseksuelen.

Alvast bedankt!
Ik ben bi.

Ik heb op mijn elfde gekust met een meisje en sindsdien kijk ik op eenzelfde manier naar meisjes als naar jongens.

Ik vind ze aantrekkelijk en mooi en soms opwindend, maar ik zou geen relatie met ze willen/kunnen hebben.

Ik ben trouwens nog altijd op zoek naar een meisje (samen met mijn vriendje) om meisjes seks uit te proberen
Oud 06-06-2002, 22:10
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik weet het niet zeker en maak er geen probleem van. Ben wel een keer verlieft geweest op een meisje maar goed dat was toch niet wederzijds dus heb ook nix gezegd, bovendien was dat toen ik 16 was en nog een beetje in de war zeg maar.
Ik denk dat ik in eerste plaats hetro ben maar het lijkt me supercewl om eens met een meisje te expirimenteren moet je dat bi-zijn noemen?
Is het bi als je vrouwen beoordeelt zoals je mannen beoordeelt, op hun uiterlijk met in je kop, zo die is niet verkeerd?Is het bi dat je je best sexueel aangetrokken kan voelen tot vrouwen als vrouw zijnde? Is het bi als je vrouwen lichamen mooier vind?

Ik weet het niet en het boeit me ook niet zo eigenlijk. Doe wat je wil, als ik een keer een leuke meid tegen kom die er het zelfde over denk zal ik geen nee zeggen.

K dit is misschien een beetje een rare botte post maar ik wil ermee zeggen, prop jezelf niet meteen in een hokje. Bisexueel of lesbi is zo zwaar. Tja dat je het niet kan zeggen tegen je omgeving (like me) is kut, dat weet ik. Maar op een gegeven moment heb ik me daarover heen gezet. Ik vind jongens ook leuk en tot nu toe ben ik hier (op dat ene meisje na dan) nog nooit verlieft geworden en ken ik ook verder niemand die er zo over denkt als ik waar ik eens mee zou kunnen testen of het me echt bevalt. Als dat gebeurt dan merken ze het van zelf wel. Je gaat toch ook niemand expliciet vertellen dat je hetro bent? Tja als je er op aan gesproken word, of het in een gesprek komt ofzo lijkt het me wel lastig. Mij is dat gelukkig nog nooit gebeurt en ik laat me rustig uit over dat ik er geen probleem mee zou hebben een meisje te zoenen. Dat wordt (terecht) niet bestempelt als bi zijn maar gewoon als dat ik maf en wat meer open-minded ben dan sommige mensen.

das mijn verhaal
Oud 06-06-2002, 22:52
Candysuck
Candysuck is offline
zelfduh verhaal als bij muckymouse, kwerd verliefd op n meisje
Oud 07-06-2002, 01:17
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik ben er nog niet over uit.
Ik merk dat ik meer naar meisjes kijk dan eerst. Ik ben er ook niet echt mee bezig, ik kom er vanzelf wel achter denk ik.
Ik weet niet of ik heel erg verliefd kan worden op een meisje, dat ben ik ook nog nooit geweest (duuh)...
mjah heb precies hetzelfde... zou oowk best een keer met een meisje willen zoenen ed maar nie met zomaar ieamnd die je van straat plukt wel iemand die je leuk en aantrekkelijk vind oowkal ben je nie helemaal verliefd zoals je dat bij een jongen zou zijn..
Oud 07-06-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
ik was verliefd op een meisje toen ik 6 was, maarjah dat tel ik niet echt mee. Verder denk ik weleens terug aan meisjes zo van: als ik het had toegelaten en zij had ook wat voor mij gevoeld, dán was ik misschien verliefd geworden.
Maar verder kan ik me er weinig bij voorstellen, verliefd op een meisje.
Wel lijkt het me op dit moment onwijs leuk om een relatie met een meisje te hebben (maybe ook omdat ik het echt ff gehad heb met jongens ).

Citaat:

vinnik ook
ik kan eigenlijk alleen opgewonden worden van een jongen als ik er echt verliefd op ben. Bij meisjes ligt dat anders
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:47
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik moet even melden dat ik je sig toch wel heel slecht vind

Maar goed ik ben niet bi-sexueel, maar mijn ouders zouden er geen probleem mee hebben. Misschien zelfs wel spannend, zoon van een vriendin van mijn moeder is homo. Daar hebben we het wel eens over
Oud 07-06-2002, 19:47
eztah
eztah is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

K dit is misschien een beetje een rare botte post maar ik wil ermee zeggen, prop jezelf niet meteen in een hokje. Bisexueel of lesbi is zo zwaar. Tja dat je het niet kan zeggen tegen je omgeving (like me) is kut, dat weet ik. Maar op een gegeven moment heb ik me daarover heen gezet. Ik vind jongens ook leuk en tot nu toe ben ik hier (op dat ene meisje na dan) nog nooit verlieft geworden en ken ik ook verder niemand die er zo over denkt als ik waar ik eens mee zou kunnen testen of het me echt bevalt. Als dat gebeurt dan merken ze het van zelf wel. Je gaat toch ook niemand expliciet vertellen dat je hetro bent? Tja als je er op aan gesproken word, of het in een gesprek komt ofzo lijkt het me wel lastig. Mij is dat gelukkig nog nooit gebeurt en ik laat me rustig uit over dat ik er geen probleem mee zou hebben een meisje te zoenen. Dat wordt (terecht) niet bestempelt als bi zijn maar gewoon als dat ik maf en wat meer open-minded ben dan sommige mensen.

das mijn verhaal
Waaauw
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:49
eztah
eztah is offline
Citaat:
eztah schreef:

Waaauw
Ik bedoel, je legt gewoon heel goed uit hoe ik het ook zie..
*handje klap*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:57
Verwijderd
Ik ben er sinds kort achter dat ik bi ben. Vond het in het begin wel vreemd, maar nu niet meer ...

Moet het alleen mijn (hele) omgeving nog vertellen, da's iets minder...

Aaanyhow: hoe ik erachter kwam: (hoe cliche) ik werd verliefd op een meisje.

En over de stelling "vrouwenlichamen zijn mooier":
Oh yeah! En zijn idd leuker/fijner/mooier/whatever om te tekenen dan mannenlichamen IMO...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:30
muziek_fan
muziek_fan is offline
waa, jou userplaatje is wel heel erg gaaf!
Oud 07-06-2002, 21:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
eztah schreef:

Ik bedoel, je legt gewoon heel goed uit hoe ik het ook zie..
*handje klap*
dank je

ik denk overigens dat veel meisjes denken dat ze bi zijn terwijl ze gewoon wat expirimenteerderig zijn, niet perse met een vrouw door het leven willen
Oud 07-06-2002, 22:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k kwam er denk maand of 4 geleden achter dak toch wel heel graag een keer met een meisje zou willen zoenen of sex zou willen hebben ben er toen echt heel erg mee bezig geweest!!meiden gezocht om mee te praten en zo (overigens leuk contact aan over gehouden met een paar) uiteindelijk een meisje gevonden die vlakbij woonde waar k mee nd bios ben geweest en mee heb gezoend was heel anders maar niet echt dak er meer behoefte aan kreeg k wist hoe t was en me nieuwsgierigheid was over nu totaal geen behoeft meer aan!

kijk in de discotheek wel naar de mooie meidne en ben een keer in me kont geknepen door een heel mooi meisje () en heb een paar keer gesproken met meiden die toch wel errug bi leken das wel lache maar ja daar blijft t ook bij ben gelukkig met me vriend nu dus...

en tja idd een vrouwenlichaam is gewoon veeeeel mooier
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 00:20
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

dank je

ik denk overigens dat veel meisjes denken dat ze bi zijn terwijl ze gewoon wat expirimenteerderig zijn, niet perse met een vrouw door het leven willen
jah precies ik weet bij mezelf oowk nie of dat ik nou echt bi ben of dak het alleen zou willen om het te proberen... maar waarom zou je daar moeilijk over doen.. ik hoef mezelf nie zo nodig in een hokje te stoppen om het voor mezelf duidelijk te maken, als iemand me iets vraagt en ik heb geen zin om het duidelijk te maken dan wil ik nog wel zeggen dak gewoon (seksueel) bi ben... maar voor mezelf weet ik nie hoe het zit maar ik denk dat het vooral expirimenteerderig is, ik zie me nie snel verliefd worden of een relatie hebben met een vrouw dus...
Oud 08-06-2002, 09:04
Verwijderd
me 1e zoen was met een meissie.....
.....nu heb ik een vriend ^_^
maar we zijn nog steeds goeie vriendinnen
alleen.....ze is verhuisd naar UTRECHT weeeeeehhh
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 10:35
muziek_fan
muziek_fan is offline
ik heb nooit gezegt dat ik experimenteer.
ik ben dus verliefd op een meisje. Maar of dit gelijk betekent dat ik bi ben weet ik niet, dus wacht ik het gewoon allemaal af en laat het rustig op me af komen.
Ik zie het alemaal vanzelf wel.
Tis nou niet, dat het me wel gaaf lijkt, en dat ik er bv later spijt van zou krijgen ofzo.
Oud 11-06-2002, 09:01
Ingemar
Ingemar is offline
Mijn vriendin vertelde me dat ze verliefd op me was en toen werd ik ook verliefd op haar en nu hebben we al weer 11 weken wat
Het is heel leuk. Zoenen maakt mij niet uit, eerlijk gezegd vond ik de eerste zoen die ik kreeg, was van van een jongen, fijner. Zij zoent ook lekker maar ik hou gewoon niet zo van echt zoenen, wel van gewone kusjes enzo, dat vind ik wel erg fijn!
Ik ben dus ook erg verliefd geweest op jongens, dus ik val gewoon op allebei. Ik was 18 toen ik met haar kreeg, en ik had 5 dagen voor mijn 18de voor het eerst gezoend met die jongen. En 4 maanden daarna had ik dus iets met haar.
Dan wil ik ook nog even zeggen dat het vertellen aan mensen best wel mee valt. Mijn ouders heb ik het na een week verteld, mijn zusje na 2 dagen mijn zus na 4 weken geloof ik en dat was gewoon omdat ik er eerder niet de gelegenheid voor had. Een aantal vrienden weten het nu en ik heb alleen maar hele positieve reacties gehad, iedereen vind het leuk en goed dat ik het durf te zeggen enzo. Je moet alleen zelf het goede moment vinden, je moet het pas vertellen als jij vind dat ze het mogen weten. Ik heb het mijn beste vriendin nog niet eens verteld maar dat komt als ik wil dat ze het weet.
Verder druk ik iedereen die ik het vertel, op het hart, dat ze het niet door mogen vertellen omdat ik het zelf iedereen wil vertellen en dat ik niet wil dat mensen het viavia te weten komen. Dan is het namelijk toch wel vaker dat er over je gepraat word enzo en dat is niet nodig vind ik. Ik blijf gewoon dezelfde alleen kan ik ook iets met meisjes krijgen, das alles!
Ik hoop dat je er wat aan hebt en als dat niet zo is, sorry voor mijn lange verhaal!

Regels voor berichten