![]() |
|
![]() |
Toen ik 13 jaar oud was werd ik verliefd op een ontzettend mooi meisje! Op die leeftijd nooit gerealiseert dat dat rare gevoel in mn buik verliefdheid moest voorstellen, kwam daar achter toen ik een jaar of 15 was. Had toen zoiets van heej dit klopt niet helemaal......heb me toen voor een erg lange tijd alleen en erg klote gevoelt. Moest rond die leeftijd toch mn hart luchten en heb dat bij mijn beste vriendin gedaan. Zij reageerde erg goed en heeft me gesteund. Vervolgens ben ik het gaan accepteren en heb het net uitgemaakt met mn 1e vriendin! Was een hartstikke leuke en mooie ervaring, hoop nu dat het op beter afloopt! Na trouwens een paar keer zoenen met jongen kwam ik er achter hoe heerlijk een kus van een meisje voelt.....zachter....liever....en BETER! Dus ga dr voor.....succes! xxx P!NkFlOwEr!
![]()
|
Het kutste is dat ik er met niemand over kan praten.
Mijn beste vriendin moet van lebisch nix van hebben. Bij mij thuis zijn ze nog zo`n beetje vd oude stempel. Mijn counseler is een man, en met een man is toch altijd moeilijker om mee te praten. Ik maak nu dus een klote periode mee, en dit is de enige manier om het kwijt te kunnen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mannen zijn veel euh... lekkerder. Kijk, dat is het goeie woord ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je wilt praten; Mail me! Zo niet: Heel veel sterkte!
||
Citaat:
Ik heb op mijn elfde gekust met een meisje en sindsdien kijk ik op eenzelfde manier naar meisjes als naar jongens. Ik vind ze aantrekkelijk en mooi en soms opwindend, maar ik zou geen relatie met ze willen/kunnen hebben. Ik ben trouwens nog altijd op zoek naar een meisje (samen met mijn vriendje) om meisjes seks uit te proberen ![]()
|
![]() |
ik weet het niet zeker en maak er geen probleem van. Ben wel een keer verlieft geweest op een meisje maar goed dat was toch niet wederzijds dus heb ook nix gezegd, bovendien was dat toen ik 16 was en nog een beetje in de war zeg maar.
Ik denk dat ik in eerste plaats hetro ben maar het lijkt me supercewl om eens met een meisje te expirimenteren ![]() Is het bi als je vrouwen beoordeelt zoals je mannen beoordeelt, op hun uiterlijk met in je kop, zo die is niet verkeerd?Is het bi dat je je best sexueel aangetrokken kan voelen tot vrouwen als vrouw zijnde? Is het bi als je vrouwen lichamen mooier vind? Ik weet het niet en het boeit me ook niet zo eigenlijk. Doe wat je wil, als ik een keer een leuke meid tegen kom die er het zelfde over denk zal ik geen nee zeggen. K dit is misschien een beetje een rare botte post maar ik wil ermee zeggen, prop jezelf niet meteen in een hokje. Bisexueel of lesbi is zo zwaar. Tja dat je het niet kan zeggen tegen je omgeving (like me) is kut, dat weet ik. Maar op een gegeven moment heb ik me daarover heen gezet. Ik vind jongens ook leuk en tot nu toe ben ik hier (op dat ene meisje na dan) nog nooit verlieft geworden en ken ik ook verder niemand die er zo over denkt als ik waar ik eens mee zou kunnen testen of het me echt bevalt. Als dat gebeurt dan merken ze het van zelf wel. Je gaat toch ook niemand expliciet vertellen dat je hetro bent? Tja als je er op aan gesproken word, of het in een gesprek komt ofzo lijkt het me wel lastig. Mij is dat gelukkig nog nooit gebeurt en ik laat me rustig uit over dat ik er geen probleem mee zou hebben een meisje te zoenen. Dat wordt (terecht) niet bestempelt als bi zijn maar gewoon als dat ik maf en wat meer open-minded ben dan sommige mensen. das mijn verhaal
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder kan ik me er weinig bij voorstellen, verliefd op een meisje. Wel lijkt het me op dit moment onwijs leuk om een relatie met een meisje te hebben (maybe ook omdat ik het echt ff gehad heb met jongens ![]() ![]() Citaat:
ik kan eigenlijk alleen opgewonden worden van een jongen als ik er echt verliefd op ben. Bij meisjes ligt dat anders ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik moet even melden dat ik je sig toch wel heel slecht vind
![]() Maar goed ik ben niet bi-sexueel, maar mijn ouders zouden er geen probleem mee hebben. Misschien zelfs wel spannend, zoon van een vriendin van mijn moeder is homo. Daar hebben we het wel eens over ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er sinds kort achter dat ik bi ben. Vond het in het begin wel vreemd, maar nu niet meer
![]() Moet het alleen mijn (hele) omgeving nog vertellen, da's iets minder... ![]() ![]() ![]() Aaanyhow: hoe ik erachter kwam: (hoe cliche) ik werd verliefd op een meisje. En over de stelling "vrouwenlichamen zijn mooier": Oh yeah! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk overigens dat veel meisjes denken dat ze bi zijn terwijl ze gewoon wat expirimenteerderig zijn, niet perse met een vrouw door het leven willen
|
k kwam er denk maand of 4 geleden achter dak toch wel heel graag een keer met een meisje zou willen zoenen of sex zou willen hebben ben er toen echt heel erg mee bezig geweest!!meiden gezocht om mee te praten en zo (overigens leuk contact aan over gehouden met een paar) uiteindelijk een meisje gevonden die vlakbij woonde waar k mee nd bios ben geweest en mee heb gezoend was heel anders maar niet echt dak er meer behoefte aan kreeg k wist hoe t was en me nieuwsgierigheid was over nu totaal geen behoeft meer aan!
kijk in de discotheek wel naar de mooie meidne en ben een keer in me kont geknepen door een heel mooi meisje ( ![]() en tja idd een vrouwenlichaam is gewoon veeeeel mooier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb nooit gezegt dat ik experimenteer.
ik ben dus verliefd op een meisje. Maar of dit gelijk betekent dat ik bi ben weet ik niet, dus wacht ik het gewoon allemaal af en laat het rustig op me af komen. Ik zie het alemaal vanzelf wel. Tis nou niet, dat het me wel gaaf lijkt, en dat ik er bv later spijt van zou krijgen ofzo.
|
![]() |
Mijn vriendin vertelde me dat ze verliefd op me was en toen werd ik ook verliefd op haar en nu hebben we al weer 11 weken wat
![]() Het is heel leuk. Zoenen maakt mij niet uit, eerlijk gezegd vond ik de eerste zoen die ik kreeg, was van van een jongen, fijner. Zij zoent ook lekker maar ik hou gewoon niet zo van echt zoenen, wel van gewone kusjes enzo, dat vind ik wel erg fijn! Ik ben dus ook erg verliefd geweest op jongens, dus ik val gewoon op allebei. Ik was 18 toen ik met haar kreeg, en ik had 5 dagen voor mijn 18de voor het eerst gezoend met die jongen. En 4 maanden daarna had ik dus iets met haar. Dan wil ik ook nog even zeggen dat het vertellen aan mensen best wel mee valt. Mijn ouders heb ik het na een week verteld, mijn zusje na 2 dagen mijn zus na 4 weken geloof ik en dat was gewoon omdat ik er eerder niet de gelegenheid voor had. Een aantal vrienden weten het nu en ik heb alleen maar hele positieve reacties gehad, iedereen vind het leuk en goed dat ik het durf te zeggen enzo. Je moet alleen zelf het goede moment vinden, je moet het pas vertellen als jij vind dat ze het mogen weten. Ik heb het mijn beste vriendin nog niet eens verteld maar dat komt als ik wil dat ze het weet. Verder druk ik iedereen die ik het vertel, op het hart, dat ze het niet door mogen vertellen omdat ik het zelf iedereen wil vertellen en dat ik niet wil dat mensen het viavia te weten komen. Dan is het namelijk toch wel vaker dat er over je gepraat word enzo en dat is niet nodig vind ik. Ik blijf gewoon dezelfde alleen kan ik ook iets met meisjes krijgen, das alles! Ik hoop dat je er wat aan hebt en als dat niet zo is, sorry voor mijn lange verhaal!
|
|