Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2016, 21:28
Verwijderd
Hoi
Ik heb een probleem/vraag.
Ik heb zo'n 3 weken geleden tegen een meisje dat ik al sinds groep 3 ken gezegd op Whatsapp dat ik haar leuk vindt.
Ik weet nu niet wat ik moet doen
Dit was het gesprek:
IK: Hi, kan ik je vertrouwen
ZIJ: Ja, tuurlijk!
IK: Ik ga je nu iets vertellen wat je tegen niemand door mag vertellen.
IK:Misschien klinkt het raar (of niet) maar ik vindt je eigenlijk heel erg leuk. Ik vroeg je of je het tegen niemand door wilde vertellen omdat kinderen op school naar me toe komen en om eerlijk te zijn heb ik daar niet heel veel zin in.
IK: Voor de duidelijkheid ik vraag je nu geen vk
ZIJ: Ok☺️
ZIJ: Ik zal het tegen niemand doorvertellen
IK: Thx

WAT NU?! Moet ik haar verkering vragen of moet ik haar ergens mee naartoe nemen?!

ps: Ik kan moeilijk iets tegen meisjes zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2016, 22:50
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Begin een volgend gesprek, misschien komt ze terug op de berichtjes die jij stuurde. Zo ja, dan heeft ze er over na gedacht, dat betekent dat je haar interesse hebt. Mocht zij er niet op terug komen, kun je vragen, wat vind jij van mij nu eigenlijk? Dan heb jij meer duidelijk over hoe zij jou ziet, veel succes.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Begin een volgend gesprek, misschien komt ze terug op de berichtjes die jij stuurde. Zo ja, dan heeft ze er over na gedacht, dat betekent dat je haar interesse hebt. Mocht zij er niet op terug komen, kun je vragen, wat vind jij van mij nu eigenlijk? Dan heb jij meer duidelijk over hoe zij jou ziet, veel succes.
Ik zal het proberen maar, als ik dit heb gedaan dan durf ik weer 2 weken niet met haar te praten. Volgens mij heeft ze er wel over nagedacht, ze probeert nu meer contact te zoeken dan normaal. Als ik haar tegen kom in de gangen van school dan zeg ik Hoi en zij zegt ook Hoi met een glimlach
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 06:56
bierkoning
bierkoning is offline
Meteen verkering vragen is natuurlijk wat overdreven. Probeer haar eens uit te nodigen om samen wat te gaan doen.
Oud 10-10-2016, 07:04
Verwijderd
Ik zal vanavond op Whatsapp een gesprek starten. Ik doe dit liever in de avond omdat ik dan makkelijker praat Bedankt voor de tips!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 07:46
Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat je ook buiten Whapsapp contact met haar hebt, en dat je ook in het echt durft te praten
Oud 10-10-2016, 08:28
Verwijderd
Ik zie haar elke dag dus komt goed
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 11:21
Gewoonikkuh
Gewoonikkuh is offline
Ik denk dat zij, nadat je het appje stuurde, de hele avond over jou heeft zitten nadenken. Ze heeft zich misschien afgevraagd of je het nou echt meende of niet, omdat je geen verkering vroeg. Ik zou daarom zo snel mogelijk een praatje met haar proberen te maken (wanneer ze alleen is). Op whatsapp gaat dat heel gemakkelijk, alleen in het echt is het veel specialer.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 16:52
Verwijderd
Hallo allemaal. Het is gelukt! We hebben. Ik ga proberen om deze topic af te sluiten.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 17:10
bierkoning
bierkoning is offline
Dat zal niet lukken. Dat kunnen forumbazen alleen. En hoeft ook niet.
Reageren

Regels voor berichten