Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2016, 21:54
Jfap
Jfap is offline
Hallo, ok ben 16 maar ik heb nog geen vriendin gehad maar ik zou wel eens met seks beginnen maar de meisjes die ik ken willen dat niet wat kan ik doen? (Ps: ik ok ga niet met een hoer doen)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2016, 22:57
Elin3
Elin3 is offline
Andere meisjes leren kennen?
Oud 26-09-2016, 23:01
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Andere meisjes leren kennen?
Zijn niet echt mijn smaak de rest
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 00:01
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je klinkt vrij zelfzuchtig en ongeïnteresseerd. Ik denk dat meisjes vermoeden dat seks met jou saai is, of dat je hun wensen/voorkeuren onbelangrijk vindt. En dan bedoel ik niet hoeveel vingers je gebruikt of voorkeuren qua penisgrootte, maar oprechte interesse in wie ze zijn als mens. Zodat je samen een plezierige ervaring kunt delen.

Meer reflecteren, leren je emotioneel kwetsbaar op te stellen, uitzoeken wie je zelf bent, meisjes meer benaderen zoals je dat bij je vrienden doet, dan komt het goed.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 11:09
bikinigek
bikinigek is offline
Klinkt als dat je geen moeite wil doen.. Dus je zal nog wel ff niet aan seks doen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 17:18
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Je klinkt vrij zelfzuchtig en ongeïnteresseerd. Ik denk dat meisjes vermoeden dat seks met jou saai is, of dat je hun wensen/voorkeuren onbelangrijk vindt. En dan bedoel ik niet hoeveel vingers je gebruikt of voorkeuren qua penisgrootte, maar oprechte interesse in wie ze zijn als mens. Zodat je samen een plezierige ervaring kunt delen.

Meer reflecteren, leren je emotioneel kwetsbaar op te stellen, uitzoeken wie je zelf bent, meisjes meer benaderen zoals je dat bij je vrienden doet, dan komt het goed.
Kan moeilijk naar toe lopen en zeggen yow wil je vrienden worden e.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 17:52
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, dan houdt het inderdaad op.

Helaas, nooit meer seks voor jou.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 18:15
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Ja, dan houdt het inderdaad op.

Helaas, nooit meer seks voor jou.
Moet ik dat dan zo vragen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 19:42
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Kan moeilijk naar toe lopen en zeggen yow wil je vrienden worden e.
Nee want zo gaat vrienden worden ook niet ._.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 19:58
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Nee want zo gaat vrienden worden ook niet ._.
Dat dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 21:26
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook
Maak dan vrienden op de manier die volgens jou werkt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 21:39
Elin3
Elin3 is offline
Toon oprecht interesse in mensen.
Oud 27-09-2016, 21:57
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Maak dan vrienden op de manier die volgens jou werkt.
Ik ken iemand maar durf nie iets sturen of zeggen, ik denk dan da ze raar gaat doen als ik haar op school zie
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 22:31
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Ik snap dat je met sex en alles wil beginnen, super spannend natuurlijk! Maar zou het niet veel leuker zijn als je 1e keer iets spontaans is? En niet iets wat jij ziet als iets wat maar even snel moet gebeuren. Je zei dat je al iemand hebt die je wel leuk vind, leer haar eerst eens goed kennen. Als zij het zelfde denkt dan komt dat vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 23:11
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Ik snap dat je met sex en alles wil beginnen, super spannend natuurlijk! Maar zou het niet veel leuker zijn als je 1e keer iets spontaans is? En niet iets wat jij ziet als iets wat maar even snel moet gebeuren. Je zei dat je al iemand hebt die je wel leuk vind, leer haar eerst eens goed kennen. Als zij het zelfde denkt dan komt dat vanzelf wel.
Ze ken mij nog nie heb nog niets gestuurd of mee gepraat.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 00:38
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik zou eerst proberen uit te zoeken wat voor aantrekkelijke kwaliteiten je bezit, en daar verder aan werken zodat meisjes je zien staan. Tegelijkertijd ook zorgen dat je je onzekere, onaantrekkelijke kanten verminderd of op zijn minst verstopt.
Oud 28-09-2016, 21:15
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Ik zou eerst proberen uit te zoeken wat voor aantrekkelijke kwaliteiten je bezit, en daar verder aan werken zodat meisjes je zien staan. Tegelijkertijd ook zorgen dat je je onzekere, onaantrekkelijke kanten verminderd of op zijn minst verstopt.
Wat bedoel je met aantrekkelijke kwaliteiten?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 21:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dingen waardoor een meisje jou leuk, aantrekkelijk of interessant kan vinden. Positieve eigenschappen bijvoorbeeld.
Oud 28-09-2016, 21:26
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Dingen waardoor een meisje jou leuk, aantrekkelijk of interessant kan vinden. Positieve eigenschappen bijvoorbeeld.
Hoe kan ik dat aan haar tonen? Ze kent mij zelf nie juist van zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 21:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe kan ik dat aan haar tonen? Ze kent mij zelf nie juist van zijn.
Bedenk eens wat je positieve eigenschappen zijn. Als je concreet weet welke dingen jou aantrekkelijk (kunnen) maken kan je ook bedenken hoe je die dingen meer laat opvallen.
Oud 28-09-2016, 21:32
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Bedenk eens wat je positieve eigenschappen zijn. Als je concreet weet welke dingen jou aantrekkelijk (kunnen) maken kan je ook bedenken hoe je die dingen meer laat opvallen.
Maar hoe moet ik dat aan haar tonen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 21:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Maar hoe moet ik dat aan haar tonen?
Dat hangt van de eigenschap af, he.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 21:45
Jfap
Jfap is offline
Ik wou gewoon op facebook mee beginnen chatten maar ben bang da ze op school zo raar begint te doen naar mij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 22:05
Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je met haar praten, wat is je doel?
Oud 28-09-2016, 22:10
Jfap
Jfap is offline
Citaat:
Waarom wil je met haar praten, wat is je doel?
Vrienden worden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 23:04
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Waarom zal ze gelijk raar doen als je een berichtje stuurt? Je kunt toch voorzichtig contact opbouwen. Hoogstens spreekt ze jou keer op school aan en heb je gelijk face to face contact. Ik snap dat lastig is om een gesprek te beginnen maar als je gewoon standaard begint. Bijv. Hoi, hoe gaat met je? En vervolgens vraagt na haar hobbies en daar dieper op in gaat door vragen te stellen, daar is toch niets mis mee lijkt me. Zo toon je gelijk diepgang bij haar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2016, 00:33
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Elin3 verwoorde het al goed, maar gewoon eigenschappen die je gewild maken. Net zoals jij bepaalde meisjes niet hoeft (los van uiterlijk). Hieraan werken is een lang proces en je moet oppassen dat je je niet iemand wil worden dat je niet bent.

Tegelijkertijd: veel meisjes zijn jouw aandacht en positive kwaliteiten niet waard. Dus vooral niet de poes op een pedestaal plaatsen. Als je meisjes als mensen ziet (met al hun gebreken) gaat het in je hoofd een stuk makkelijker.

Regels voor berichten