Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2016, 16:19
Verwijderd
Nah opzich een raar titel maar oke. Nou Ik doe 2 vwo tto (tweetalig onderwijs.) En moet daarvoor mee doen aan de Junior speaking contest. Nou wat is dat: Je moet een tekst schrijven over een onderwerp(dat elke keer weer anders is) en dan is er eerst een wedstrijd in je klas dan (als het goed is ) in je provincie en dan in heel Nederland.

Nou het onderwerp van dit jaar is What boardens your horizon.
Oftewel Wat verbreed jou horizon. Dus wat laat jou groeien mentaal (dus niet dat je lichaam groeit dat zei een klasgenoot very funny i know )

Maar natuurlijk heb ik geen idee wat mijn horizon verbreedt dus wil ik vragen WAT VERBREEDT JOUW HORIZON? Ik denk dat ik dan wel wat inspiratie op doe.

Nou alvast bedankt,

RUZanna
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2016, 19:37
Verwijderd
Alsjeblieft help mij als je iets niet begrijp of niet weet waar het over gaat of wat ik bedoel zeg het maar maar er zijn al 23 mensen die dit bekeken hebben maar niemand reageert
Met citaat reageren
Oud 07-10-2016, 19:37
Pluis
Pluis is offline
Nou je horizon verbreden betekent verder kijken dan je neus lang is. Dat kan op allerlei manieren. Je kunt het letterlijk nemen door veel te reizen, maar het kan ook kleiner door bijvoorbeeld vaak nieuwe gerechten te proberen. Ik heb zelf mijn horizon verbreed door de afgelopen paar jaar een baan als wetenschapper te hebben. In jouw geval doe je misschien wel vrijwilligerswerk waardoor je met allerlei mensen in contact komt.
Oud 09-10-2016, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Nou je horizon verbreden betekent verder kijken dan je neus lang is. Dat kan op allerlei manieren. Je kunt het letterlijk nemen door veel te reizen, maar het kan ook kleiner door bijvoorbeeld vaak nieuwe gerechten te proberen. Ik heb zelf mijn horizon verbreed door de afgelopen paar jaar een baan als wetenschapper te hebben. In jouw geval doe je misschien wel vrijwilligerswerk waardoor je met allerlei mensen in contact komt.
Dankje wel voor je reactie ik heb een paar ideetjes gekregen door jou dus Heel erg bedankt. Maar ik Wil nog graag van andere nog dingen horen misschien dat dat me ook helt maar heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2016, 08:43
Verwijderd
Ik zou eerst eens juist taalgebruik hanteren. Je Nederlands laat wat te wensen over, maar dat is tot daar aan toe. Verbreden van je horizon in het Engels is toch echt "to broaden your horizon" en niet "boarden".

Alles wat je uit je comfortzone haalt, valt naar mijn mening hieronder. Bedenk eens wat daaronder valt bij jou.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerst eens juist taalgebruik hanteren. Je Nederlands laat wat te wensen over, maar dat is tot daar aan toe. Verbreden van je horizon in het Engels is toch echt "to broaden your horizon" en niet "boarden".
.
Sorryy typ foutje
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Alles wat je uit je comfortzone haalt, valt naar mijn mening hieronder. Bedenk eens wat daaronder valt bij jou.
Ja wel meerdere dingen maar valt dat dan daaronder ?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 07:27
Verwijderd
Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 12:58
Verwijderd
Nou ik zit op basketbal ik denk dat sowieso en vrienden omdat die me heel erg gesteund hebben. De 2 belangrijkste zijn deze denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten