| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik zat eerst in een praktijk en de eerste huisarts die ik had was heel fijn maar die ging bijna bevallen. Toen had ik daarna een andere en daarna weer een andere en die laatste was best een beetje creepy. En nu heb ik een hele fijne, een stuk verder van hier maar ik heb liever een fijne huisarts en dat ik iets langer onderweg ben. Maar als je niet makkelijk kunt switchen dan kan het wel zijn dat je met een huisarts zit die je eigenlijk niet zo fijn vindt.

| 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Ja dat overweeg ik nu ook.. deze was wel chill omdat hij 800m bij mijn huis vandaan was maar ze zullen dan vast ook alleen 1.5 uur per dag spreekuur hebben, midden op de dag, of zo.  | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Die van mij heeft om acht uur 's ochtends begin spreekuur, het lukt me nooit (naja ik ga misschien één keer per jaar maar goed) om de eerste afspraak te hebben. Vaak pas om 8.20 of zo. Zit er keurig wel om 8 uur, de twee patiënten voor me, gegarandeerd, standaard, oude mensen van minimaal 75. WAAROM PIKKEN JULLIE DE SLOTS IN DIE WERKENDE MENSEN GRAAG HEBBEN???  

![]() ![]()  
	 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

Was heel raar maar zag laatst m'n huisarts in een documentaire over een compleet ongerelateerd onderwerp waarin zij het lijdend voorwerp was. Je zag haar gezicht niet echt maar het was evident op basis van stem en houding (goed verhaal hè).  | 
	||
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Vooral omdat ze ALTIJD zeggen dat ik terug moet komen als het erger wordt en ik meestal voor niks daar kom.
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

vaak weten die al op tijd die afspraken te regelen om 8 uur.

Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Mijn huisarts zit (nog steeds) in Scheveningen en ik woon al bijna 3 jaar in Delft. Ik denk eigenlijk altijd pas aan eentje hier zoeken als ik iets mankeer, en dat is niet zo vaak. De laatste 2x dat het echt dringend was, ben ik naar een huisarts in de buurt geweest, kostte me 28 euro, maar kon ik daarna wel declareren.

Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij. 
	 | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

|